|
Страница 1 от 1
|
[ 10 мнения ] |
|
Подмяна на скорости форестер 2. 0 турбо 170hp
Автор |
Съобщение |
KDM
Регистриран на: Чет Яну 25, 2024 2:08 pm Мнения: 5
Автомобил: forester 2.0 turbo
Телефон: 0887159807
Рейтинг: 0
|
Здравейте. Търсих из форума подходяща тема но не успях да открия, простете за невежеството ми ако има такава. Въпросът ми е следният, възможна ли е подмяна на скоростна кутия на форестер 2.0 турбо 170hp. 2001г с подходяща такава с бързи и бавни. Благодаря предварително.
|
|
|
Чет Яну 25, 2024 2:21 pm |
|
|
Vmax
|
за насаждане е възможно, но предавателното число трябва да отговаря на това на задния ти диф, което почти сигурно е различно.
|
|
|
Чет Яну 25, 2024 2:24 pm |
|
|
KDM
Регистриран на: Чет Яну 25, 2024 2:08 pm Мнения: 5
Автомобил: forester 2.0 turbo
Телефон: 0887159807
Рейтинг: 0
|
Vmax написа: за насаждане е възможно, но предавателното число трябва да отговаря на това на задния ти диф, което почти сигурно е различно. разликата в предавателното число МНОГО МНОГО не ме интересува стига да е в някакви разумни норми. Интересува ме дали изобщо има скорости които да паснат без да се правят яудеса от храброст. Примерно кутия от 2.0 без турбина.
|
|
|
Чет Яну 25, 2024 2:31 pm |
|
|
Vmax
|
наясно ли си какво ще стане при комбинация на скоростна кутия и заден диф с различни предавателни числа?
|
|
|
Чет Яну 25, 2024 2:41 pm |
|
|
KDM
Регистриран на: Чет Яну 25, 2024 2:08 pm Мнения: 5
Автомобил: forester 2.0 turbo
Телефон: 0887159807
Рейтинг: 0
|
Vmax написа: наясно ли си какво ще стане при комбинация на скоростна кутия и заден диф с различни предавателни числа? Ако разликата е голяма предполагам че ще е невъзможно изобщо. Но примерно деферинциала на форестер 2.0 без турбина би трябвала да е сходен на този с тубо,,,,,,, само предполагам разбира се, то и за това питам, ако някой е наясно. благодаря ти за отговора.
|
|
|
Чет Яну 25, 2024 2:47 pm |
|
|
Alxx
|
Хъм, понеже подозирам, че дърпам дявола за опашката ако тръгна да ти обяснявам неща, за които видимо нямаш представа - само ще ти кажа да взимаш кутия заедно със задния диф от една кола. Пак ще се счупи, но ще изкара поне известно време.
Само от любопитство: за какъв *й са ти бавни на кола с турбо?
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Яну 25, 2024 5:11 pm |
|
|
KDM
Регистриран на: Чет Яну 25, 2024 2:08 pm Мнения: 5
Автомобил: forester 2.0 turbo
Телефон: 0887159807
Рейтинг: 0
|
Alxx написа: Хъм, понеже подозирам, че дърпам дявола за опашката ако тръгна да ти обяснявам неща, за които видимо нямаш представа - само ще ти кажа да взимаш кутия заедно със задния диф от една кола. Пак ще се счупи, но ще изкара поне известно време.
Само от любопитство: за какъв *й са ти бавни на кола с турбо? Извинявам се и аз ги пиша едни то е ясно че на автомобил 4 х 4 скоростите трябва да отговарят стриктно на диференциала те гумите трябва и четирите да са максимално еднакви какво да го кажем за диференциала. Въпросът ми е дали изобщо на този мотор могат да се монтират скорости с бързи и бавни диференциала е ясен че трябва да е комплект със скоростите. И без това ми предстои сваляне на скорости за ремонт на виско муфите, въпросът е какви скорости ще кача, ремонтираните или ще намерят други с бързи и бавни. Ще се радвам ако някой ми даде съвет и ме насочи в правилната посока благодаря. А що се отнася за какъв ..й са ми бавни ще кажа само че на някои места си има нужда.. да има си иначе замирисва на съединител.
|
|
|
Чет Яну 25, 2024 5:55 pm |
|
|
valqk
|
И с бавните ще мирише на съединител... не си мисли, че няма. Виско муфа се прави без да се свалят скоростите. Сваля се само опашката с виското... има достатъчно клипове как се правят. Скоростите с бавни от атмосферка са по-чупливи от тези на турбо (условно казано). Смятани са за по-малко мощност, все пак. Ще издържат известно време... колко - зависи как ги караш и колко зор им даваш. То и турбо скоростите могат да цъфнат, ако много се напъват. Иначе както казаха колегите по-горе - да, може, но или трябва да вземеш скорости и диф или да са със същото число, като сегашните (и то за задния диф). Гледа се предавателното число на предния диф и дали опашката на кутията е 1:1 или 1:1.1 (по зъбчатките в опашката) и се проверява дали преден и заден числата съвпадат. Отделно, май жилото за бавните имаше драма с минаването от някъде май (някой беше споменавал - не съм го правил). Я си оправи виското и не се занимавай с глупости. И без това, ако вземеш други е много веротно след малко км да ревнеш пак за виско. Все пак, няма да вземеш нови. Разликата в цената м/у ремонт на виско и смяна на скорости+диф хич не е за пренебрегване... с неясен краен резИлтат. Бавните не са като на джип. Свалят само 1.5 скорост по-бавно.
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Чет Яну 25, 2024 11:36 pm |
|
|
KDM
Регистриран на: Чет Яну 25, 2024 2:08 pm Мнения: 5
Автомобил: forester 2.0 turbo
Телефон: 0887159807
Рейтинг: 0
|
valqk написа: И с бавните ще мирише на съединител... не си мисли, че няма. Виско муфа се прави без да се свалят скоростите. Сваля се само опашката с виското... има достатъчно клипове как се правят. Скоростите с бавни от атмосферка са по-чупливи от тези на турбо (условно казано). Смятани са за по-малко мощност, все пак. Ще издържат известно време... колко - зависи как ги караш и колко зор им даваш. То и турбо скоростите могат да цъфнат, ако много се напъват. Иначе както казаха колегите по-горе - да, може, но или трябва да вземеш скорости и диф или да са със същото число, като сегашните (и то за задния диф). Гледа се предавателното число на предния диф и дали опашката на кутията е 1:1 или 1:1.1 (по зъбчатките в опашката) и се проверява дали преден и заден числата съвпадат. Отделно, май жилото за бавните имаше драма с минаването от някъде май (някой беше споменавал - не съм го правил). Я си оправи виското и не се занимавай с глупости. И без това, ако вземеш други е много веротно след малко км да ревнеш пак за виско. Все пак, няма да вземеш нови. Разликата в цената м/у ремонт на виско и смяна на скорости+диф хич не е за пренебрегване... с неясен краен резИлтат. Бавните не са като на джип. Свалят само 1.5 скорост по-бавно. И ти си прав!!! До колкото успях да се информирам задължително скоростите с бавни трябва да са комплект с диф, това не е проблем. Прроблема идва след това, а именно, полуоските са различни и предни и задни за двата модела от там съответно и главините ще са различни и вероятно и шенкели менкели което най вероятно ще доведе до подмяна на почти цилато окачване. Безмислен труд и средтства убедих се, и то само заради едни бавни. Благодаря за съвета, оправям си виското и газ по баирите. Между другото вчера я изкарах на една заснежена ливада, прав волан яко газ и рязко пускане на съединителя, прищрака нещо и сега виското си работи нормално. Колега с опит ми даде този съвет, нещо се намествало, то е ясно че рано или късно пак ще даде ядове ако не се ремонтира но за сега всичко е ок не рита в завой и си драпа нормално.
|
|
|
Пет Яну 26, 2024 11:46 am |
|
|
askeless
|
Не се намества, просто явно са отпуснали дисковете във виско муфата. Но това ще е до време, когато пак задържат. При тръгнало виско и упорстване изкача една зегерка, която държи лагера на изходящия вал и прави на сол зъбчатките в опашката. Или го оправи, или смени кутията с такава с бавни скорости. Сменя се кутия със заден диф, механизма с жилото, лостчето и вътрешните конзоли. Мисля че няма да има проблем с жилото на механизма. Полуоска, шенкели и тн не се сменят, но се сменя съединител и маховик за кутията с бавни от атмосферен мотор, както и вилицата и горната помпа на съединителя, както и конзолите за захващането им. Ако се случи бройка заден диф без виско шпер касета, и тя се слага от твоя на новия диф. Или се търси диф от 2.0 турбо автомат, който също е с виско касета и с предавателно число каквото ти трябва - 4,11. Бавните както каза колегата са една зъбна предавка на входящия вал, която умножава с по 1,47 всички предавки, правозъба е и вие, та не се кара дълго с нея. Самата атмосферна кутия е с по къси предавателни числа, което ще доведе да си на около 105-110кмч на 3к оборота с нормалния размер гуми. За дълъг път не е удобна тази кутия на турбо мотор. В обороти и висока скорост няма проблем със здравината й, но трябва да се пазят 2ра и 3та скорост при бързи ускорения. Това важи и за твоята кутия. Не бавните не знам колко дълго ще й харесва да буксува на 1ва и 2ра с над 2500об, а реално преди тези обороти и преди да е буустнало турбото, моторът няма сила. Заради тези причини Субару са решили турбото да няма бавни. Поздрави!
|
|
|
Съб Яну 27, 2024 8:20 am |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 10 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 25 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|