|
Страница 1 от 1
|
[ 10 мнения ] |
|
Подмяна на скорости форестер 2. 0 турбо 170hp
Автор |
Съобщение |
KDM
Регистриран на: Чет Яну 25, 2024 2:08 pm Мнения: 5
Автомобил: forester 2.0 turbo
Телефон: 0887159807
Рейтинг: 0
|
Здравейте. Търсих из форума подходяща тема но не успях да открия, простете за невежеството ми ако има такава. Въпросът ми е следният, възможна ли е подмяна на скоростна кутия на форестер 2.0 турбо 170hp. 2001г с подходяща такава с бързи и бавни. Благодаря предварително.
|
|
|
Чет Яну 25, 2024 2:21 pm |
|
|
Vmax
|
за насаждане е възможно, но предавателното число трябва да отговаря на това на задния ти диф, което почти сигурно е различно.
|
|
|
Чет Яну 25, 2024 2:24 pm |
|
|
KDM
Регистриран на: Чет Яну 25, 2024 2:08 pm Мнения: 5
Автомобил: forester 2.0 turbo
Телефон: 0887159807
Рейтинг: 0
|
Vmax написа: за насаждане е възможно, но предавателното число трябва да отговаря на това на задния ти диф, което почти сигурно е различно. разликата в предавателното число МНОГО МНОГО не ме интересува стига да е в някакви разумни норми. Интересува ме дали изобщо има скорости които да паснат без да се правят яудеса от храброст. Примерно кутия от 2.0 без турбина.
|
|
|
Чет Яну 25, 2024 2:31 pm |
|
|
Vmax
|
наясно ли си какво ще стане при комбинация на скоростна кутия и заден диф с различни предавателни числа?
|
|
|
Чет Яну 25, 2024 2:41 pm |
|
|
KDM
Регистриран на: Чет Яну 25, 2024 2:08 pm Мнения: 5
Автомобил: forester 2.0 turbo
Телефон: 0887159807
Рейтинг: 0
|
Vmax написа: наясно ли си какво ще стане при комбинация на скоростна кутия и заден диф с различни предавателни числа? Ако разликата е голяма предполагам че ще е невъзможно изобщо. Но примерно деферинциала на форестер 2.0 без турбина би трябвала да е сходен на този с тубо,,,,,,, само предполагам разбира се, то и за това питам, ако някой е наясно. благодаря ти за отговора.
|
|
|
Чет Яну 25, 2024 2:47 pm |
|
|
Alxx
|
Хъм, понеже подозирам, че дърпам дявола за опашката ако тръгна да ти обяснявам неща, за които видимо нямаш представа - само ще ти кажа да взимаш кутия заедно със задния диф от една кола. Пак ще се счупи, но ще изкара поне известно време.
Само от любопитство: за какъв *й са ти бавни на кола с турбо?
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Яну 25, 2024 5:11 pm |
|
|
KDM
Регистриран на: Чет Яну 25, 2024 2:08 pm Мнения: 5
Автомобил: forester 2.0 turbo
Телефон: 0887159807
Рейтинг: 0
|
Alxx написа: Хъм, понеже подозирам, че дърпам дявола за опашката ако тръгна да ти обяснявам неща, за които видимо нямаш представа - само ще ти кажа да взимаш кутия заедно със задния диф от една кола. Пак ще се счупи, но ще изкара поне известно време.
Само от любопитство: за какъв *й са ти бавни на кола с турбо? Извинявам се и аз ги пиша едни то е ясно че на автомобил 4 х 4 скоростите трябва да отговарят стриктно на диференциала те гумите трябва и четирите да са максимално еднакви какво да го кажем за диференциала. Въпросът ми е дали изобщо на този мотор могат да се монтират скорости с бързи и бавни диференциала е ясен че трябва да е комплект със скоростите. И без това ми предстои сваляне на скорости за ремонт на виско муфите, въпросът е какви скорости ще кача, ремонтираните или ще намерят други с бързи и бавни. Ще се радвам ако някой ми даде съвет и ме насочи в правилната посока благодаря. А що се отнася за какъв ..й са ми бавни ще кажа само че на някои места си има нужда.. да има си иначе замирисва на съединител.
|
|
|
Чет Яну 25, 2024 5:55 pm |
|
|
valqk
|
И с бавните ще мирише на съединител... не си мисли, че няма. Виско муфа се прави без да се свалят скоростите. Сваля се само опашката с виското... има достатъчно клипове как се правят. Скоростите с бавни от атмосферка са по-чупливи от тези на турбо (условно казано). Смятани са за по-малко мощност, все пак. Ще издържат известно време... колко - зависи как ги караш и колко зор им даваш. То и турбо скоростите могат да цъфнат, ако много се напъват. Иначе както казаха колегите по-горе - да, може, но или трябва да вземеш скорости и диф или да са със същото число, като сегашните (и то за задния диф). Гледа се предавателното число на предния диф и дали опашката на кутията е 1:1 или 1:1.1 (по зъбчатките в опашката) и се проверява дали преден и заден числата съвпадат. Отделно, май жилото за бавните имаше драма с минаването от някъде май (някой беше споменавал - не съм го правил). Я си оправи виското и не се занимавай с глупости. И без това, ако вземеш други е много веротно след малко км да ревнеш пак за виско. Все пак, няма да вземеш нови. Разликата в цената м/у ремонт на виско и смяна на скорости+диф хич не е за пренебрегване... с неясен краен резИлтат. Бавните не са като на джип. Свалят само 1.5 скорост по-бавно.
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Чет Яну 25, 2024 11:36 pm |
|
|
KDM
Регистриран на: Чет Яну 25, 2024 2:08 pm Мнения: 5
Автомобил: forester 2.0 turbo
Телефон: 0887159807
Рейтинг: 0
|
valqk написа: И с бавните ще мирише на съединител... не си мисли, че няма. Виско муфа се прави без да се свалят скоростите. Сваля се само опашката с виското... има достатъчно клипове как се правят. Скоростите с бавни от атмосферка са по-чупливи от тези на турбо (условно казано). Смятани са за по-малко мощност, все пак. Ще издържат известно време... колко - зависи как ги караш и колко зор им даваш. То и турбо скоростите могат да цъфнат, ако много се напъват. Иначе както казаха колегите по-горе - да, може, но или трябва да вземеш скорости и диф или да са със същото число, като сегашните (и то за задния диф). Гледа се предавателното число на предния диф и дали опашката на кутията е 1:1 или 1:1.1 (по зъбчатките в опашката) и се проверява дали преден и заден числата съвпадат. Отделно, май жилото за бавните имаше драма с минаването от някъде май (някой беше споменавал - не съм го правил). Я си оправи виското и не се занимавай с глупости. И без това, ако вземеш други е много веротно след малко км да ревнеш пак за виско. Все пак, няма да вземеш нови. Разликата в цената м/у ремонт на виско и смяна на скорости+диф хич не е за пренебрегване... с неясен краен резИлтат. Бавните не са като на джип. Свалят само 1.5 скорост по-бавно. И ти си прав!!! До колкото успях да се информирам задължително скоростите с бавни трябва да са комплект с диф, това не е проблем. Прроблема идва след това, а именно, полуоските са различни и предни и задни за двата модела от там съответно и главините ще са различни и вероятно и шенкели менкели което най вероятно ще доведе до подмяна на почти цилато окачване. Безмислен труд и средтства убедих се, и то само заради едни бавни. Благодаря за съвета, оправям си виското и газ по баирите. Между другото вчера я изкарах на една заснежена ливада, прав волан яко газ и рязко пускане на съединителя, прищрака нещо и сега виското си работи нормално. Колега с опит ми даде този съвет, нещо се намествало, то е ясно че рано или късно пак ще даде ядове ако не се ремонтира но за сега всичко е ок не рита в завой и си драпа нормално.
|
|
|
Пет Яну 26, 2024 11:46 am |
|
|
askeless
|
Не се намества, просто явно са отпуснали дисковете във виско муфата. Но това ще е до време, когато пак задържат. При тръгнало виско и упорстване изкача една зегерка, която държи лагера на изходящия вал и прави на сол зъбчатките в опашката. Или го оправи, или смени кутията с такава с бавни скорости. Сменя се кутия със заден диф, механизма с жилото, лостчето и вътрешните конзоли. Мисля че няма да има проблем с жилото на механизма. Полуоска, шенкели и тн не се сменят, но се сменя съединител и маховик за кутията с бавни от атмосферен мотор, както и вилицата и горната помпа на съединителя, както и конзолите за захващането им. Ако се случи бройка заден диф без виско шпер касета, и тя се слага от твоя на новия диф. Или се търси диф от 2.0 турбо автомат, който също е с виско касета и с предавателно число каквото ти трябва - 4,11. Бавните както каза колегата са една зъбна предавка на входящия вал, която умножава с по 1,47 всички предавки, правозъба е и вие, та не се кара дълго с нея. Самата атмосферна кутия е с по къси предавателни числа, което ще доведе да си на около 105-110кмч на 3к оборота с нормалния размер гуми. За дълъг път не е удобна тази кутия на турбо мотор. В обороти и висока скорост няма проблем със здравината й, но трябва да се пазят 2ра и 3та скорост при бързи ускорения. Това важи и за твоята кутия. Не бавните не знам колко дълго ще й харесва да буксува на 1ва и 2ра с над 2500об, а реално преди тези обороти и преди да е буустнало турбото, моторът няма сила. Заради тези причини Субару са решили турбото да няма бавни. Поздрави!
|
|
|
Съб Яну 27, 2024 8:20 am |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 10 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 14 госта |
|