Отговори на тема  [ 10 мнения ] 
 Подмяна на скорости форестер 2. 0 турбо 170hp 
Автор Съобщение

Регистриран на: Чет Яну 25, 2024 2:08 pm
Мнения: 5
Автомобил: forester 2.0 turbo
Телефон: 0887159807
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте. Търсих из форума подходяща тема но не успях да открия, простете за невежеството ми ако има такава.
Въпросът ми е следният, възможна ли е подмяна на скоростна кутия на форестер 2.0 турбо 170hp. 2001г с подходяща такава с бързи и бавни. Благодаря предварително.

Чет Яну 25, 2024 2:21 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
за насаждане е възможно, но предавателното число трябва да отговаря на това на задния ти диф, което почти сигурно е различно.

Чет Яну 25, 2024 2:24 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Яну 25, 2024 2:08 pm
Мнения: 5
Автомобил: forester 2.0 turbo
Телефон: 0887159807
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Vmax написа:
за насаждане е възможно, но предавателното число трябва да отговаря на това на задния ти диф, което почти сигурно е различно.



разликата в предавателното число МНОГО МНОГО не ме интересува стига да е в някакви разумни норми. Интересува ме дали изобщо има скорости които да паснат без да се правят яудеса от храброст. Примерно кутия от 2.0 без турбина.

Чет Яну 25, 2024 2:31 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
наясно ли си какво ще стане при комбинация на скоростна кутия и заден диф с различни предавателни числа?

Чет Яну 25, 2024 2:41 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Яну 25, 2024 2:08 pm
Мнения: 5
Автомобил: forester 2.0 turbo
Телефон: 0887159807
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Vmax написа:
наясно ли си какво ще стане при комбинация на скоростна кутия и заден диф с различни предавателни числа?


Ако разликата е голяма предполагам че ще е невъзможно изобщо. Но примерно деферинциала на форестер 2.0 без турбина би трябвала да е сходен на този с тубо,,,,,,, само предполагам разбира се, то и за това питам, ако някой е наясно. благодаря ти за отговора.

Чет Яну 25, 2024 2:47 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Хъм, понеже подозирам, че дърпам дявола за опашката ако тръгна да ти обяснявам неща, за които видимо нямаш представа - само ще ти кажа да взимаш кутия заедно със задния диф от една кола. Пак ще се счупи, но ще изкара поне известно време.

Само от любопитство: за какъв *й са ти бавни на кола с турбо?

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Чет Яну 25, 2024 5:11 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Яну 25, 2024 2:08 pm
Мнения: 5
Автомобил: forester 2.0 turbo
Телефон: 0887159807
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Alxx написа:
Хъм, понеже подозирам, че дърпам дявола за опашката ако тръгна да ти обяснявам неща, за които видимо нямаш представа - само ще ти кажа да взимаш кутия заедно със задния диф от една кола. Пак ще се счупи, но ще изкара поне известно време.

Само от любопитство: за какъв *й са ти бавни на кола с турбо?



Извинявам се и аз ги пиша едни то е ясно че на автомобил 4 х 4 скоростите трябва да отговарят стриктно на диференциала те гумите трябва и четирите да са максимално еднакви какво да го кажем за диференциала. Въпросът ми е дали изобщо на този мотор могат да се монтират скорости с бързи и бавни диференциала е ясен че трябва да е комплект със скоростите. И без това ми предстои сваляне на скорости за ремонт на виско муфите, въпросът е какви скорости ще кача, ремонтираните или ще намерят други с бързи и бавни. Ще се радвам ако някой ми даде съвет и ме насочи в правилната посока благодаря.
А що се отнася за какъв ..й са ми бавни ще кажа само че на някои места си има нужда.. да има си иначе
замирисва на съединител.

Чет Яну 25, 2024 5:55 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2420
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И с бавните ще мирише на съединител... не си мисли, че няма. Виско муфа се прави без да се свалят скоростите. Сваля се само опашката с виското... има достатъчно клипове как се правят.
Скоростите с бавни от атмосферка са по-чупливи от тези на турбо (условно казано). Смятани са за по-малко мощност, все пак. Ще издържат известно време... колко - зависи как ги караш и колко зор им даваш. То и турбо скоростите могат да цъфнат, ако много се напъват. :pardon:
Иначе както казаха колегите по-горе - да, може, но или трябва да вземеш скорости и диф или да са със същото число, като сегашните (и то за задния диф). Гледа се предавателното число на предния диф и дали опашката на кутията е 1:1 или 1:1.1 (по зъбчатките в опашката) и се проверява дали преден и заден числата съвпадат. Отделно, май жилото за бавните имаше драма с минаването от някъде май (някой беше споменавал - не съм го правил).
Я си оправи виското и не се занимавай с глупости. И без това, ако вземеш други е много веротно след малко км да ревнеш пак за виско. Все пак, няма да вземеш нови.
Разликата в цената м/у ремонт на виско и смяна на скорости+диф хич не е за пренебрегване... с неясен краен резИлтат.
Бавните не са като на джип. Свалят само 1.5 скорост по-бавно.
:beer:

_________________
http://www.hostit.bg/

Чет Яну 25, 2024 11:36 pm
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Чет Яну 25, 2024 2:08 pm
Мнения: 5
Автомобил: forester 2.0 turbo
Телефон: 0887159807
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
valqk написа:
И с бавните ще мирише на съединител... не си мисли, че няма. Виско муфа се прави без да се свалят скоростите. Сваля се само опашката с виското... има достатъчно клипове как се правят.
Скоростите с бавни от атмосферка са по-чупливи от тези на турбо (условно казано). Смятани са за по-малко мощност, все пак. Ще издържат известно време... колко - зависи как ги караш и колко зор им даваш. То и турбо скоростите могат да цъфнат, ако много се напъват. :pardon:
Иначе както казаха колегите по-горе - да, може, но или трябва да вземеш скорости и диф или да са със същото число, като сегашните (и то за задния диф). Гледа се предавателното число на предния диф и дали опашката на кутията е 1:1 или 1:1.1 (по зъбчатките в опашката) и се проверява дали преден и заден числата съвпадат. Отделно, май жилото за бавните имаше драма с минаването от някъде май (някой беше споменавал - не съм го правил).
Я си оправи виското и не се занимавай с глупости. И без това, ако вземеш други е много веротно след малко км да ревнеш пак за виско. Все пак, няма да вземеш нови.
Разликата в цената м/у ремонт на виско и смяна на скорости+диф хич не е за пренебрегване... с неясен краен резИлтат.
Бавните не са като на джип. Свалят само 1.5 скорост по-бавно.
:beer:

И ти си прав!!! До колкото успях да се информирам задължително скоростите с бавни трябва да са комплект с диф, това не е проблем. Прроблема идва след това, а именно, полуоските са различни и предни и задни за двата модела от там съответно и главините ще са различни и вероятно и шенкели менкели което най вероятно ще доведе до подмяна на почти цилато окачване. Безмислен труд и средтства убедих се, и то само заради едни бавни. Благодаря за съвета, оправям си виското и газ по баирите.
Между другото вчера я изкарах на една заснежена ливада, прав волан яко газ и рязко пускане на съединителя, прищрака нещо и сега виското си работи нормално. Колега с опит ми даде този съвет, нещо се намествало, то е ясно че рано или късно пак ще даде ядове ако не се ремонтира но за сега всичко е ок не рита в завой и си драпа нормално.

Пет Яну 26, 2024 11:46 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 23, 2012 4:17 pm
Мнения: 618
Местоположение: София
Skype: alx_csl
Автомобил: 10 LGT EJ255/05 XL-7 H27A
Телефон: 0886738903
Рейтинг: 698
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не се намества, просто явно са отпуснали дисковете във виско муфата. Но това ще е до време, когато пак задържат. При тръгнало виско и упорстване изкача една зегерка, която държи лагера на изходящия вал и прави на сол зъбчатките в опашката. Или го оправи, или смени кутията с такава с бавни скорости. Сменя се кутия със заден диф, механизма с жилото, лостчето и вътрешните конзоли. Мисля че няма да има проблем с жилото на механизма. Полуоска, шенкели и тн не се сменят, но се сменя съединител и маховик за кутията с бавни от атмосферен мотор, както и вилицата и горната помпа на съединителя, както и конзолите за захващането им. Ако се случи бройка заден диф без виско шпер касета, и тя се слага от твоя на новия диф. Или се търси диф от 2.0 турбо автомат, който също е с виско касета и с предавателно число каквото ти трябва - 4,11.
Бавните както каза колегата са една зъбна предавка на входящия вал, която умножава с по 1,47 всички предавки, правозъба е и вие, та не се кара дълго с нея. Самата атмосферна кутия е с по къси предавателни числа, което ще доведе да си на около 105-110кмч на 3к оборота с нормалния размер гуми. За дълъг път не е удобна тази кутия на турбо мотор. В обороти и висока скорост няма проблем със здравината й, но трябва да се пазят 2ра и 3та скорост при бързи ускорения. Това важи и за твоята кутия. Не бавните не знам колко дълго ще й харесва да буксува на 1ва и 2ра с над 2500об, а реално преди тези обороти и преди да е буустнало турбото, моторът няма сила. Заради тези причини Субару са решили турбото да няма бавни.
Поздрави!

Съб Яну 27, 2024 8:20 am
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 10 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 44 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор