Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Вто Мар 19, 2024 7:18 am



Отговори на тема  [ 49 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3
 Оборотите се вдигат много, когато изключа от скорост 
Автор Съобщение

Регистриран на: Сря Сеп 26, 2018 8:13 pm
Мнения: 48
Автомобил: subaru forester 2.0 125к. 98г ръчка
Телефон: 0898673270
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колега, много благодаря за отговорите!
Да, с ръчни скорости съм. А, накладките, май са за смяна. При първоначален преглед ми се сториха поизносени, но не съм се сещал да погледна за нивото колко е точно. Виждам, че има над минимума и...но ще проверя по-прецизно!

Благодаря още веднъж за информацията!

п.п. А, щом скоростната кутия и дифа са едно, колко литра масло е нужно да се налее за смяната му?

Вто Дек 11, 2018 10:39 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3851
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
4L 75W90 API GL-5

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Сря Дек 12, 2018 7:14 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Сеп 26, 2018 8:13 pm
Мнения: 48
Автомобил: subaru forester 2.0 125к. 98г ръчка
Телефон: 0898673270
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Ок. Благодаря за отговора! :)

Сря Дек 12, 2018 8:18 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Сеп 26, 2018 8:13 pm
Мнения: 48
Автомобил: subaru forester 2.0 125к. 98г ръчка
Телефон: 0898673270
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги!
Изглежда съм единствения със Субару с обикновена газова, в смисъл, не с газов инжекцион. :facepalm:
Мисля, че разбрах от къде идва моя проблем с оборотите! :idea:
Има една кутийка, устройство, което трябва да симулира работата на ламбда сондата, когато колата върви на газ.
Добре обаче, почти всички знаете какви са импулсите от сондата когато е на бензин - ами, никога не са еднакви, променят се по амплитуда, по честота и по продължителност, според качеството на изгорелите газове. Но, никога не се задържат еднакви за повече от минута, примерно. А от това устройство, симулатора, импулсите са абсолютно еднакви по всички параметри!
Изчетох доста по форумите и разбрах, че когато тези импулси станат еднакви, компютъра на колата отчита че сондата се е прецакала нещо и влиза в авариен режим!
Значи, първо, ламбда сондата съм я проверил при майстор, който включи лаптопа си и наблюдавахме данните по време на работа на двигателя, на бензин. И много ясно се виждаше диаграмата и стръмността на фронтовете, и амплитуда, и всичко. Това беше по един друг повод. Преди месец, два. И от там съдя, че сондата е перфектна! И като си мисля постоянно за проблема, ми дойде на ум да замеря импулсите от симулатора, когато е на газ. Нямам такъв диагностичен уред и пробвах с обикновен стрелкови уред. Не с цифров, защото стойностите се сменят много бързо и рязко, и цифровия уред не може да отреагира, а на стрелковия, стрелката отскача бързо и може да се наблюдава и амплитудата, и интервала през който се сменят, което дава доста пълна информация
Та, ясно се вижда огромна разлика в импулсите когато работи на бензин, и когато е на газ.
И заради това си мисля, че проблема идва от там - компа влиза в авариен режим и казва на моторчеро за празен ход да подава газ докато колата се движи, независимо че съм изключил от скорост, и когато спра на "стоп"а, казва на моторчето че няма нужда от газ, и оборотите се нормализират. Между другото, смених датчика за неутрална предавка с нов, оригинален, от колегата mimo13
Имах подобен проблем с оборотите на старата кола, Fiat Tempra 93г. и не можах да го реша. Оказа се, че има много умен компютър и не мога да го излъжа! Правих такова устройство-ламбда симулатор, аз сам си го правих, разбирам малко от електроника, но...не можах да заблудя компа на колата. И после правих едни други щуротии, изключвах моторчето за празен ход, защото там оборотите се вдигаха много, над 2000!

Та, сега въпроса ми е;
1. в правилна насока ли върви мисълта ми, или съм в грешка?
2. И после, има ли такова устройство, ламбда симулатор, което да прави импулси максимално близки и еднакви до тези от сондата?
То е ясно, че няма да са еднакви, защото няма какво да му подава информация, но да симулира (затова и се нарича симулатор) почти като на бензин, по някакъв си алгоритъм, но така че да заблуждава компютъра
3. Проблема ще се реши само когато монтирам газов инжекцион? (инжекциона има компютър, който работи съвместно с този на колата и, нещата си идват на мястото)

Благодаря ви за мненията и отговорите! :)
Наистина, доста неща научих за колата от тях!

Сря Дек 26, 2018 9:01 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Сеп 26, 2018 8:13 pm
Мнения: 48
Автомобил: subaru forester 2.0 125к. 98г ръчка
Телефон: 0898673270
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
ето го въпросното устройство
Прикачени файлове:
20181226_102849.jpg


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Сря Дек 26, 2018 9:05 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3851
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не мислиш в правилна посока и не ти е проблемът в този уред. Освен това, уредите на Биаджоти са от най-добрите правени някога. Не, че не може да се развали, но не вярвам. Освен това, веднага би ти светнал чек-ът.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Сря Дек 26, 2018 9:15 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Сеп 26, 2018 8:13 pm
Мнения: 48
Автомобил: subaru forester 2.0 125к. 98г ръчка
Телефон: 0898673270
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
:-?

Сря Дек 26, 2018 10:33 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 27, 2011 4:29 pm
Мнения: 311
Местоположение: Ботевград
Автомобил: Forester SG 2.0 MT 1.6 inch lift
Телефон: нула886495045
Рейтинг: 546
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз лично колега бих я махнал тази система и бих си сложил газов инжекцион.

_________________
Ремонт на ръчни скоростни кутии.
Петър Иванов-нула886495045

Сря Яну 02, 2019 9:55 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Сеп 26, 2018 8:13 pm
Мнения: 48
Автомобил: subaru forester 2.0 125к. 98г ръчка
Телефон: 0898673270
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Абе, и аз си го мисля това, ама...нали до сега е вървяла с тази система?! И е на доста километри колата! Не вярвам предишния собственик да я е карал с някакъв "дефект"! А колата е внесена от Италия и газовото е монтирано там. Оригинално италянско!

Сря Яну 09, 2019 8:34 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 49 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор