Отговори на тема  [ 11 мнения ] 
 Ел. дроселна клапа Forester 2.0R 
Автор Съобщение

Регистриран на: Съб Фев 28, 2009 6:45 pm
Мнения: 238
Местоположение: София
Автомобил: Форестър 2006 2.0Х 158кс.
Рейтинг: 10
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте колеги, обръщам се с въпрос към вас, относно ел.дроселът на двигателя - съгласно сервизното ръководство диапазонът на отворено на тихи обороти е 0-5% и при работа достига до 100%. На моята кола дроселът на тихи обороти е отворил на 12-13% и достига до 78%. Дали някой се е сблъсквал с такъв проблем и дали има решение, различно от смяна? Благодаря.

П.П. Ресетнах компютъра, съгласно процедурата, описана във Форума.

Пон Дек 03, 2018 1:08 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm
Мнения: 464
Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
В какво се състои точно проблема ви?
Какво е поведението на автомобила-прекъсва ли в ниските обороти или чек свети...
Ресетването решава проблема временно

Пон Дек 03, 2018 2:22 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Фев 28, 2009 6:45 pm
Мнения: 238
Местоположение: София
Автомобил: Форестър 2006 2.0Х 158кс.
Рейтинг: 10
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Колата не прекъсва, върви много добре, не свети чека. Пали трудно - около 5 сек. върти, цилиндрите палят един по един (за около 2 сек са запалили всички), след това всичко е ОК през целия ден. Ако престои 6 и повече часа, всичко се повтаря. Веднага след запалването работи на бедни смеси, като след около 10 сек. се оправя. Ресетването на компютъра не промени нищо.

Пон Дек 03, 2018 2:31 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm
Мнения: 464
Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И моята/същият модел/ като е студена върти по 3-4 сек.,въпреки че съм с нов акумулатор,но другото за запалването на цилиндрите не го разбрах.
Дросел почиствал ли си скоро?.Ако си убеден че е от дросела,мога да ти изпратя моя само за проба/имам резервен/,че доста работи си накупих като слушам разни майстори в моя регоин.

Пон Дек 03, 2018 3:12 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Фев 28, 2009 6:45 pm
Мнения: 238
Местоположение: София
Автомобил: Форестър 2006 2.0Х 158кс.
Рейтинг: 10
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Цилиндрите не палят всички наведнъж, а един след друг. Дроселът е чистен пролетта. Не съм сигурен дали е виновен той (или педала), но ако имаш работещ, ще съм благодарен за една проба...

Пон Дек 03, 2018 3:31 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm
Мнения: 464
Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Обади ми се да уговорим доставката ,ще ти го пратя за проба,но според мен не е в това проблема.

Пон Дек 03, 2018 3:59 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 24, 2008 10:51 pm
Мнения: 295
Местоположение: София
Рейтинг: 209
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Някъде във времето назад вече обсъждахме това, ама до никъде не стигнахме :( . И аз съм 2.0R и си въртя преди да запали на студено 2-3 секунди, ама винаги. Едва ли проблемът е в конкретния автомобил.

_________________
FORESTER 2.0R AT 158HP 2007 ГИ Romano Antonio LPG

Вто Дек 04, 2018 12:29 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm
Мнения: 464
Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
topzizitop написа:
Някъде във времето назад вече обсъждахме това, ама до никъде не стигнахме :( . И аз съм 2.0R и си въртя преди да запали на студено 2-3 секунди, ама винаги. Едва ли проблемът е в конкретния автомобил.

Говорил съм и с други колеги притежаващи този модел.И при всички е така.Студена ли е независимо от сезона върти 2-3 сек.докато запали.

Вто Дек 04, 2018 3:26 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Юли 31, 2015 9:00 am
Мнения: 146
Местоположение: Монтана
Автомобил: Impreza 2.0R
Рейтинг: 12
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
azmarto написа:
Колата не прекъсва, върви много добре, не свети чека. Пали трудно - около 5 сек. върти, цилиндрите палят един по един (за около 2 сек са запалили всички), след това всичко е ОК през целия ден. Ако престои 6 и повече часа, всичко се повтаря.

Същият проблем и при мен вече трета зима започвам. Вече свикнах :pardon:

Вто Дек 04, 2018 3:34 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Сеп 17, 2016 2:29 pm
Мнения: 50
Местоположение: Русе
Автомобил: Форестър 2.0Х 158 h.p.
Рейтинг: 86
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И при мен е така , няма значение от сезона както каза колегата dimitrov 1969 . Но си палят всичките цилиндри .

Вто Дек 04, 2018 5:26 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Фев 28, 2009 6:45 pm
Мнения: 238
Местоположение: София
Автомобил: Форестър 2006 2.0Х 158кс.
Рейтинг: 10
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
А някой дали е проверявал колко отворена стои дроселовата клапа на топъл двигател, и дали стига 100%?

Сря Дек 05, 2018 7:57 am
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 11 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 37 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор