Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 4:13 am



Отговори на тема  [ 25 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
 Форестър 2.0 ХТ 03 нужда от съвет за задвижването 
Автор Съобщение

Регистриран на: Сря Юни 29, 2016 5:11 pm
Мнения: 49
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester 2.0 xt MY 03
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте,
Днес подкарах кабела и успях да покарам малко колата и да правя малко тестване и събиране на данни.

Бученето и тропането го има и в режим 4х4 и в режим с бушон на гнездото за FWD. Малко разлика има в работата на двигателя, по-малко бучи.

направих и малко записи по параметрите на двигателя и на скоротите докато карам,но нз за какво да се вглеждам. Прикачам линкове към снимки от фриссм-а с данни, които ми правят впечатление.

Двигател при товар и бучене , температурата в ауспуха достига 780 градуса,нормално ли е?
http://kixam.snimka.bg/automobiles/nov2.939860.38879240.big

нормално каране
Скорост 90-100 км
http://kixam.snimka.bg/automobiles/nov2.939860.38879241.big

скорост 80-90 км
http://kixam.snimka.bg/automobiles/nov2.939860.38879242.big

и при натоварване по баира, като тук температурата отиде на 95 градуса
http://kixam.snimka.bg/automobiles/nov2.939860.38879378.big

За сега толкова, ще се заравям да чета спецификации за да се ориентирам кое къде трябва да е :)

ПС - Много смърди на трансмисионно масло, от както я мъчиха в сервиза. Като спра някъде не се диша в куето. Не се виждат течове никъде идеи?

Пон Яну 14, 2019 10:24 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Няма как да мирише на трансмисионно масло. Да не са ти препълнили кутията и да излиза през щеката като загрее?

Вто Яну 15, 2019 2:18 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юни 29, 2016 5:11 pm
Мнения: 49
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester 2.0 xt MY 03
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Малко информация .
Колата вече е с нов ъп пайп и даун пайп и няма катализатори. (Скоро и с нова генерация до край)
Според мен катализаторите са в добро състояние, поне от това което се вижда в тръбите. Питите са напълно здрави, нямат пукнати счупени килийки и тн. Прибирам ги в гаража евентуално ако трябва да се връщат някога обратно :pardon: .
Без катализаторите колата е доста по-жива особено в ниските обороти :good: .
Лошото е ,че бученето си остана като само малко се промени :( .
Миризмата си я има, все още нямам идея от къде идва, подозирам вентилационните маркучи на трансмисията, които се намират под интеркулера и за закачени на една скоба за трансмисията. Ще пробвам да ги удължа с някакви маркучи, за да си проверя тезата. Имам и една туба масло останала, та ще взема да източа каквото може и да рефрешна малко маслото да видим какво ще се получи.
За сега толкова борбата продължава :)

Пет Фев 01, 2019 8:01 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юни 29, 2016 5:11 pm
Мнения: 49
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester 2.0 xt MY 03
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Привет,

Проблема с миризмата на трансмисионно масло го реших.
Двата вентилационни маркуча ги нахаках в един по-голям и го отведох на друго място.
Източих маслото около 4 литра и долях ново.

Сега вече не смърди, но лошото е, че не знам кое от двете действия реши проблема :pardon: .

Старото масло беше доста почерняло за две години и 25к км. Ще трябва скоро да се сменя по-обстойно заедно с филтъра.

Някой да е купувал фрикционни дискове за трансферния съединител от някъде и на каква цена ?

Чет Фев 07, 2019 8:56 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юни 29, 2016 5:11 pm
Мнения: 49
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester 2.0 xt MY 03
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Привет.
От днес колата е с цяла нова генерация. Вече звучи като истинско Субару :race: бученето и потропването при натоварване не се чува за сега.
Лошото е , че вдигна P0420. Интересното е, че от месец карам колата без катализаторите и се появи едва сега след смяната на втората половина на ауспуха. Втората сонда е на втулка, за първата не знам, не съм я гледал.
Възможно е да се дига и от бедна смес. Ще се отиде за малко настройки за газтта, ще трябва и ремап явно, но когато дойде трипортовият соленоид.

Колкото до задвижването все още проблемът си го има. За там ще трябва мерене на налягането в кутията на двете пробки предвидени за тази цел. Трябва да се сдобия само с комплект маномер и втулки за монтаж.

Борбата продължава с пълна сила :good:

Сря Мар 06, 2019 10:41 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 25 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 32 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор