Отговори на тема  [ 25 мнения ]  стр Предишна  1, 2
 Форестър 2.0 ХТ 03 нужда от съвет за задвижването 
Автор Съобщение

Регистриран на: Сря Юни 29, 2016 5:11 pm
Мнения: 49
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester 2.0 xt MY 03
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте,
Днес подкарах кабела и успях да покарам малко колата и да правя малко тестване и събиране на данни.

Бученето и тропането го има и в режим 4х4 и в режим с бушон на гнездото за FWD. Малко разлика има в работата на двигателя, по-малко бучи.

направих и малко записи по параметрите на двигателя и на скоротите докато карам,но нз за какво да се вглеждам. Прикачам линкове към снимки от фриссм-а с данни, които ми правят впечатление.

Двигател при товар и бучене , температурата в ауспуха достига 780 градуса,нормално ли е?
http://kixam.snimka.bg/automobiles/nov2.939860.38879240.big

нормално каране
Скорост 90-100 км
http://kixam.snimka.bg/automobiles/nov2.939860.38879241.big

скорост 80-90 км
http://kixam.snimka.bg/automobiles/nov2.939860.38879242.big

и при натоварване по баира, като тук температурата отиде на 95 градуса
http://kixam.snimka.bg/automobiles/nov2.939860.38879378.big

За сега толкова, ще се заравям да чета спецификации за да се ориентирам кое къде трябва да е :)

ПС - Много смърди на трансмисионно масло, от както я мъчиха в сервиза. Като спра някъде не се диша в куето. Не се виждат течове никъде идеи?

Пон Яну 14, 2019 10:24 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Няма как да мирише на трансмисионно масло. Да не са ти препълнили кутията и да излиза през щеката като загрее?

Вто Яну 15, 2019 2:18 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юни 29, 2016 5:11 pm
Мнения: 49
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester 2.0 xt MY 03
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Малко информация .
Колата вече е с нов ъп пайп и даун пайп и няма катализатори. (Скоро и с нова генерация до край)
Според мен катализаторите са в добро състояние, поне от това което се вижда в тръбите. Питите са напълно здрави, нямат пукнати счупени килийки и тн. Прибирам ги в гаража евентуално ако трябва да се връщат някога обратно :pardon: .
Без катализаторите колата е доста по-жива особено в ниските обороти :good: .
Лошото е ,че бученето си остана като само малко се промени :( .
Миризмата си я има, все още нямам идея от къде идва, подозирам вентилационните маркучи на трансмисията, които се намират под интеркулера и за закачени на една скоба за трансмисията. Ще пробвам да ги удължа с някакви маркучи, за да си проверя тезата. Имам и една туба масло останала, та ще взема да източа каквото може и да рефрешна малко маслото да видим какво ще се получи.
За сега толкова борбата продължава :)

Пет Фев 01, 2019 8:01 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юни 29, 2016 5:11 pm
Мнения: 49
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester 2.0 xt MY 03
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Привет,

Проблема с миризмата на трансмисионно масло го реших.
Двата вентилационни маркуча ги нахаках в един по-голям и го отведох на друго място.
Източих маслото около 4 литра и долях ново.

Сега вече не смърди, но лошото е, че не знам кое от двете действия реши проблема :pardon: .

Старото масло беше доста почерняло за две години и 25к км. Ще трябва скоро да се сменя по-обстойно заедно с филтъра.

Някой да е купувал фрикционни дискове за трансферния съединител от някъде и на каква цена ?

Чет Фев 07, 2019 8:56 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юни 29, 2016 5:11 pm
Мнения: 49
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester 2.0 xt MY 03
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Привет.
От днес колата е с цяла нова генерация. Вече звучи като истинско Субару :race: бученето и потропването при натоварване не се чува за сега.
Лошото е , че вдигна P0420. Интересното е, че от месец карам колата без катализаторите и се появи едва сега след смяната на втората половина на ауспуха. Втората сонда е на втулка, за първата не знам, не съм я гледал.
Възможно е да се дига и от бедна смес. Ще се отиде за малко настройки за газтта, ще трябва и ремап явно, но когато дойде трипортовият соленоид.

Колкото до задвижването все още проблемът си го има. За там ще трябва мерене на налягането в кутията на двете пробки предвидени за тази цел. Трябва да се сдобия само с комплект маномер и втулки за монтаж.

Борбата продължава с пълна сила :good:

Сря Мар 06, 2019 10:41 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 25 мнения ]  стр Предишна  1, 2

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 39 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор