|
Страница 1 от 1
|
|
Проблем след смяна на съединител
Автор |
Съобщение |
kamenkachev
Регистриран на: Вто Дек 22, 2009 3:35 pm Постове: 17
Skype: vd_3runer
Автомобил: Forester 2000 facelift
Рейтинг: 0
|
Здравейте,
Колата е форестър 2000г 2.0 16v (125кс). Съединителят прибоксуваше от време на време и притрисаше при потегляне. Отделно педалът беше доста тежък (в сравнение с предишното субару импреза 1993-та 1.8 - там беше като педала на газта страхотно лек и много удобен). Реших, че му е време и поръчах нов комплект. Избрах LUK вместо Exedy.
След смяната обаче, педалът стана още по-тежък и започна да отделя много ниско долу, почти в най-долно положение. Така не само, че педалът не поомекна ами и притрисането при потегляне като че ли е по-силно. От това пък че много ниско отделя и скоростите започнаха да се вкарват по-трудно.
Въпросът ми е: Има ли как да се регулира? Имал ли е някой подобен проблем? Къде да търся причината - течността, вилката на лагера?
Поздрави! Камен
_________________ subarashii = marvelous, wonderful, magnificent....
|
|
|
Нед Дек 09, 2018 1:16 pm |
|
|
Valio
|
Съединител LUK е една идея по "тежък".Аз съм с такъв и определено педала е доста по твърд,което го отдавам на по корави пружини на притискателя.За ниското отделяне е възможно вилката да е тръгнала да се къса и оттам губиш ход,сравнително често срещан проблем.Не мога да кажа обаче как да диагностицираш това.
|
|
|
Нед Дек 09, 2018 8:03 pm |
|
|
iion
|
И аз мисля, че трябва да погледнеш вилката на съединителя - това с притрисането при отпускане и малкия ход 2 пъти ми се случва а и веднъж вилката се счупи в движение. Ако е започнала да дефектира съединителя е под наклон докато е отделен и освен това самата вилка пружинира - от там и тресенето при контакт на съединителя. Ако е това - вземи си нова да си сигурен, че ще изкара повече. втория път при мен е от вилка втора употреба.
_________________ Подозирам, че всичко е нарочно...
|
|
|
Пон Дек 10, 2018 6:18 am |
|
|
kamenkachev
Регистриран на: Вто Дек 22, 2009 3:35 pm Постове: 17
Skype: vd_3runer
Автомобил: Forester 2000 facelift
Рейтинг: 0
|
Здравейте,
Вилката отвън изглежда ОК и се движи нормално, но предполагам проблема е в долната й част. Направих регулиране от буталцето на главния цилиндър: - Педала вече отделя почти по средата, но се чува скърцане/цвилене, когато съединителят не е натиснат. Предполагам идва от лагера, защото спира като натисна педала съвсем леко.
Лагера е нов, но вероятно след регулирането вече се допира до притискателния диск.
Ако го регулирам обратно - лагера ще се отдалечи и няма да скърца, но педала пак ще отделя долу.... Ако го регулирам отново в същата посока, скърцането ще спре, но лагера ще е постоянно опрян в притискателя и според мен не е ОК.
Имам ли други опции? Дали обезвъздушаване на системата би довело до покачване на точката на отделяне на съединителя? (по-голям ход при втория цилиндър) Възможно ли е пък лагера да не пасва добре или вилката да издава скърцащия звук?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ subarashii = marvelous, wonderful, magnificent....
|
|
|
Сря Дек 19, 2018 9:24 pm |
|
|
iion
|
Привет, споерд мен обезвъздушаването трябва да е първото нещо, което да се направи. Ако има проблем там обикновенно усещането в педала е много специфично - за еластичен неравномерен ход. След това може да си сигурен, че регулирането на хода на педала наистина върши работа. За съжаление тук има две други променливи - херметизацията на хидравличната система на съединителя и състоянието на вилката. Ако имаш съмнения за първото мисля има ремонтни комплекти с нови уплътнения. За вилката обаче освен ако не намериш ендоскоп с който да погледнеш как изглеждат нещата през отвора в който тя влиза, опцията е да се свали скоростната кутия - поне аз мисля така. Успех
_________________ Подозирам, че всичко е нарочно...
|
|
|
Чет Дек 20, 2018 8:39 am |
|
|
kamenkachev
Регистриран на: Вто Дек 22, 2009 3:35 pm Постове: 17
Skype: vd_3runer
Автомобил: Forester 2000 facelift
Рейтинг: 0
|
Минах около 800км след смяната. Точката на съединителя се покачи леко, и сега смятам да върна регулирането на педала в първоначалната му позиция. Това би дало достатъчно място че лагера да не е постоянно допрян и да не поскърцва. Притеснява ме само че дори и сега при натиснат педал докрай, скоростите влизат малко трудно (особено 2ра). Ако мина 3000 оборота на първа, втора влиза по-лесно и то ако я бутна бързо, но при по-леко каране не влиза свободно. Подобен проблем имах на импрезата но се реши след регулиране на съединителя. Ще пиша как е като го върна педала в нормалното положение.
А относно вибрациите, то те се получават само при маневриране без газ или с много малко газ, ако е към 1300 - 1500 оборота няма вибрации, та си мисля че имам някои друг тампон износен.
_________________ subarashii = marvelous, wonderful, magnificent....
|
|
|
Пон Яну 14, 2019 8:15 pm |
|
|
Valio
|
Този проблем с втората ме накара да разглобя кутията и да сменя синхронизаторите,лагери да изчистя всичко и..... резултат няма...дадох над 400 лв за части и ефект слаб.добре че не плащат и за демонтаж монтаж и ремонт на самата кутия..не се вманиачавай слагай синтетични масла- по скъпи са 25-30лв.на литър ,но това е решението просто свикни... На втора предавка синхронизатора е доста по различен заради бавните...
|
|
|
Пон Яну 14, 2019 10:11 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: ra4ona13 и 45 госта |
|