Отговори на тема стр 1, 2  >
 Boost на Форестър sf5 тurbo s ? 
Автор Съобщение

Регистриран на: Нед Апр 07, 2019 5:16 pm
Постове: 25
Автомобил: Forester sf5 turbo s
Телефон: 0878272675
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте ,от около 7 месеца притежавам Форестър 98 год. Турбо автомат. Колата е с турбо ихи vf35 и дюзи 550 кубика , но не ми допада как върви. Преди 2 дни сложих буст метър за да видя какво се случва като стойности . На празен ход вакуума е около -0.7/-0.8, а буста който достига е 0.4. пробвах да си поиграя с рестрикторни хапчета ( когато я купих изобщо нямаше) . Успявам да докарам буст от 0.6 със хапче 0,6 ММ от със всяко следващо който съм направил са с 0.2мм по големи буста пада. Със 1.0мм вече падам на 0.4буст. Но не мисля че е много уместно да карам с 0.6мм хапче. Друго което забелязах е че с вдигане на диаметъра сякаш колата ускорява по леко , но с по слаб буст като краен резултат . От 1.0мм до 1.8мм буста си остава 0.4. какво мога да направя освен реструрните хапчета за да го накарам да се вдигне на 0.6-0.8 . Имайки се предвид ,че тепърва се сблъсквам със Субару и нямам много идея от тези коли. Ама поне научих сервизите :)

Нед Апр 07, 2019 5:32 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 09, 2010 10:54 am
Постове: 193
Автомобил: Subaru Forester 2.5XT 2006
Рейтинг: 109
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Най-вероятно проблема е в актуатора(гейта) на турбината,омекнала пружина или скъсана мембрана(по-малко ветоятно).Решение може да бъде замяна с регулируем афтърмаркет - Kinugawa,Mamba,Arashi,Forge.

_________________
Forester 2.5 XT MY06

Нед Апр 07, 2019 7:11 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 08, 2011 12:05 pm
Постове: 220
Местоположение: Пловдив
Автомобил: CarBerry dccd Fory, LGT
Рейтинг: 426
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Провери мембраната на разтоварващия клапан. Ако обаче не е пренастройвана или не е слаган друг компютър, по-добре че не вдига над 0.6.

_________________
Zubaru.tuninK

Пон Апр 08, 2019 7:43 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 09, 2010 10:54 am
Постове: 193
Автомобил: Subaru Forester 2.5XT 2006
Рейтинг: 109
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Със стоковия компютър ще има най-вероятно прекъсвания на подаването на горивото(Fuel cut),
но на какво налягане не е ясно.При мен с TD04-13T се появяваха на около 0,8-0,9 bar.
Не е толкова страшно,но има риск.Имал съм проблем с основни лагери,но те не бяха тогава
в добро състояние и единия приключи на 1,1 бара.

_________________
Forester 2.5 XT MY06

Вто Апр 09, 2019 7:28 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Апр 07, 2019 5:16 pm
Постове: 25
Автомобил: Forester sf5 turbo s
Телефон: 0878272675
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
А как успяваш да достигаш тези налягания от 0.8 или 1.1, по какъв начин регулираш буста

Вто Апр 09, 2019 9:57 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 09, 2010 10:54 am
Постове: 193
Автомобил: Subaru Forester 2.5XT 2006
Рейтинг: 109
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Staikov написа:
А как успяваш да достигаш тези налягания от 0.8 или 1.1, по какъв начин регулираш буста

Както писах по-горе с актуатор на по-високо налягане.При тези коли всичко е механично.

_________________
Forester 2.5 XT MY06

Вто Апр 09, 2019 6:35 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Постове: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега Стайков, бих те посъветвал да послушаш колегата zk. или поне да му се обадиш, да ти разкаже за някои подводни камъни от вдигането на буст без промяна в таблиците за впръскване. Заводското ECU компенсира в малка степен тия промени и без пренастройка със сигурност ще се стигне до "много чупливи тия Субару-та бе?".

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Вто Апр 09, 2019 7:52 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Апр 07, 2019 5:16 pm
Постове: 25
Автомобил: Forester sf5 turbo s
Телефон: 0878272675
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
А кой и къде в България извършва пренастройване на ЕЦУ и горе долу колко пари излиза

Вто Апр 09, 2019 10:09 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Постове: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
На тая година - май никой.

Сря Апр 10, 2019 9:10 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 09, 2010 10:54 am
Постове: 193
Автомобил: Subaru Forester 2.5XT 2006
Рейтинг: 109
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Има едни момчета и имат машина и добре надуват,но чупят мотори,щото не можаха да открият къде
е скрит именно алгоритъма на Fuel Cut management-а :D .Това от личен опит.

_________________
Forester 2.5 XT MY06

Сря Апр 10, 2019 11:16 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Апр 07, 2019 5:16 pm
Постове: 25
Автомобил: Forester sf5 turbo s
Телефон: 0878272675
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Еми тогава ще си карам на 0.6 и хич ми е не

Сря Апр 10, 2019 1:38 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Постове: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Е щом хич не ти е...

Сря Апр 10, 2019 3:19 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Апр 07, 2019 5:16 pm
Постове: 25
Автомобил: Forester sf5 turbo s
Телефон: 0878272675
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Ми май друг вариант нямам щом в България няма кой , не мисля да изпращам ецу-то до Англия

Сря Апр 10, 2019 8:02 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 22, 2016 5:47 am
Постове: 398
Местоположение: Троян
Автомобил: subaru forester s-turbo
Телефон: 0888959253
Рейтинг: 220
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
То и аз бързо се наиграх :)

Сря Апр 10, 2019 8:23 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Постове: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ти и да го изпратиш... не става така :) Става с колата там. В крайна сметка може и в Русия.
Иначе стоков комп с 550 дюзи, голямо турбо и тн... на тая кола, която е скалирана толкова ниско фабрично, очаквай включване откъм буталата в момента, в който вдигнеш бууста. Отделно, че дори не знам колко е тавана на тримовете на тея стари JECS-и... и най-вероятно си го ударил дори да е повече от 15%, а в бууст не ми се говори.

Или сменяй електрониката, или взимай от по-нова с инсталация. Това мисля, че може zk. да го каже най-добре как и кое би било ок.

Чет Апр 11, 2019 8:57 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Апр 07, 2019 5:16 pm
Постове: 25
Автомобил: Forester sf5 turbo s
Телефон: 0878272675
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Мерси за отговорите,но за момента няма да предприемам нищо , защото не ми се влиза в излишни филми . А по голямото турбо и дюзи не мисля че и пречат на този етап

Чет Апр 11, 2019 9:50 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 09, 2010 10:54 am
Постове: 193
Автомобил: Subaru Forester 2.5XT 2006
Рейтинг: 109
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Как издържаш на 0,6 ми е много чудно,карам в момента абсолютно същата турбина на SF1 и със стоковия гейт налягането е до 0,3 бара повечето време,потенциала е толкова добър.
Иначе се почва с монтиране на Fuel Cut Defender електроника,детонации след това няма до 1,2 бара съм тествал.

_________________
Forester 2.5 XT MY06

Чет Апр 11, 2019 11:14 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Апр 07, 2019 5:16 pm
Постове: 25
Автомобил: Forester sf5 turbo s
Телефон: 0878272675
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Нямам избор , с електрониката не съм на ясно , нито знам как нито от къде да я набавя. Ако може малко повече инфо как и какво си направил, ще съм благодарен

Чет Апр 11, 2019 11:32 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Постове: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ivosaxo написа:
Как издържаш на 0,6 ми е много чудно,карам в момента абсолютно същата турбина на SF1 и със стоковия гейт налягането е до 0,3 бара повечето време,потенциала е толкова добър.
Иначе се почва с монтиране на Fuel Cut Defender електроника,детонации след това няма до 1,2 бара съм тествал.


След това няма детонации? :D Нормално да няма. До там няма timing карта и температурата на изгорелите газове става огромна. Дано да ти е поизносен двигателя, че доста бързо ще останеш без бутала така. Мое мнение разбира се ;)

Чет Апр 11, 2019 3:53 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 09, 2010 10:54 am
Постове: 193
Автомобил: Subaru Forester 2.5XT 2006
Рейтинг: 109
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да наистина нямам представа за ЕGT,timing таблици и прочие.За съжаление няма много информация и възможности за тези коли. Обаче мен ми трябва бърз Форестър,този модел ми върши перфектна работа,ходя на работа и за риба без да го мисля.Та затова и не се притеснявам толкова да експериментирам,интересно е - тера инкогнита.Без бутало останах съвсем скоро,но тъй като имам бууст контролер с памет мога да ви споделя,че колата пренаду по някаква причина при WOT чак до 1,99 бара и чак тогава стана плазмената заварка.Този инцидент е единствения за много хиляди километри.

_________________
Forester 2.5 XT MY06

Чет Апр 11, 2019 7:20 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема  стр 1, 2  >

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 19 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор