Автор |
Съобщение |
Staikov
Регистриран на: Нед Апр 07, 2019 5:16 pm Мнения: 25
Автомобил: Forester sf5 turbo s
Телефон: 0878272675
Рейтинг: 0
|
Здравейте ,от около 7 месеца притежавам Форестър 98 год. Турбо автомат. Колата е с турбо ихи vf35 и дюзи 550 кубика , но не ми допада как върви. Преди 2 дни сложих буст метър за да видя какво се случва като стойности . На празен ход вакуума е около -0.7/-0.8, а буста който достига е 0.4. пробвах да си поиграя с рестрикторни хапчета ( когато я купих изобщо нямаше) . Успявам да докарам буст от 0.6 със хапче 0,6 ММ от със всяко следващо който съм направил са с 0.2мм по големи буста пада. Със 1.0мм вече падам на 0.4буст. Но не мисля че е много уместно да карам с 0.6мм хапче. Друго което забелязах е че с вдигане на диаметъра сякаш колата ускорява по леко , но с по слаб буст като краен резултат . От 1.0мм до 1.8мм буста си остава 0.4. какво мога да направя освен реструрните хапчета за да го накарам да се вдигне на 0.6-0.8 . Имайки се предвид ,че тепърва се сблъсквам със Субару и нямам много идея от тези коли. Ама поне научих сервизите
|
|
|
Нед Апр 07, 2019 5:32 pm |
|
|
ivosaxo
Регистриран на: Нед Май 09, 2010 10:54 am Мнения: 193
Автомобил: Subaru Forester 2.5XT 2006
Рейтинг: 109
|
Най-вероятно проблема е в актуатора(гейта) на турбината,омекнала пружина или скъсана мембрана(по-малко ветоятно).Решение може да бъде замяна с регулируем афтърмаркет - Kinugawa,Mamba,Arashi,Forge.
_________________ Forester 2.5 XT MY06
|
|
|
Нед Апр 07, 2019 7:11 pm |
|
|
zk.
|
Провери мембраната на разтоварващия клапан. Ако обаче не е пренастройвана или не е слаган друг компютър, по-добре че не вдига над 0.6.
_________________ Zubaru.tuninK
|
|
|
Пон Апр 08, 2019 7:43 pm |
|
|
ivosaxo
Регистриран на: Нед Май 09, 2010 10:54 am Мнения: 193
Автомобил: Subaru Forester 2.5XT 2006
Рейтинг: 109
|
Със стоковия компютър ще има най-вероятно прекъсвания на подаването на горивото(Fuel cut), но на какво налягане не е ясно.При мен с TD04-13T се появяваха на около 0,8-0,9 bar. Не е толкова страшно,но има риск.Имал съм проблем с основни лагери,но те не бяха тогава в добро състояние и единия приключи на 1,1 бара.
_________________ Forester 2.5 XT MY06
|
|
|
Вто Апр 09, 2019 7:28 am |
|
|
Staikov
Регистриран на: Нед Апр 07, 2019 5:16 pm Мнения: 25
Автомобил: Forester sf5 turbo s
Телефон: 0878272675
Рейтинг: 0
|
А как успяваш да достигаш тези налягания от 0.8 или 1.1, по какъв начин регулираш буста
|
|
|
Вто Апр 09, 2019 9:57 am |
|
|
ivosaxo
Регистриран на: Нед Май 09, 2010 10:54 am Мнения: 193
Автомобил: Subaru Forester 2.5XT 2006
Рейтинг: 109
|
Staikov написа: А как успяваш да достигаш тези налягания от 0.8 или 1.1, по какъв начин регулираш буста Както писах по-горе с актуатор на по-високо налягане.При тези коли всичко е механично.
_________________ Forester 2.5 XT MY06
|
|
|
Вто Апр 09, 2019 6:35 pm |
|
|
Alxx
|
Колега Стайков, бих те посъветвал да послушаш колегата zk. или поне да му се обадиш, да ти разкаже за някои подводни камъни от вдигането на буст без промяна в таблиците за впръскване. Заводското ECU компенсира в малка степен тия промени и без пренастройка със сигурност ще се стигне до "много чупливи тия Субару-та бе?".
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Апр 09, 2019 7:52 pm |
|
|
Staikov
Регистриран на: Нед Апр 07, 2019 5:16 pm Мнения: 25
Автомобил: Forester sf5 turbo s
Телефон: 0878272675
Рейтинг: 0
|
А кой и къде в България извършва пренастройване на ЕЦУ и горе долу колко пари излиза
|
|
|
Вто Апр 09, 2019 10:09 pm |
|
|
vizor
|
На тая година - май никой.
|
|
|
Сря Апр 10, 2019 9:10 am |
|
|
ivosaxo
Регистриран на: Нед Май 09, 2010 10:54 am Мнения: 193
Автомобил: Subaru Forester 2.5XT 2006
Рейтинг: 109
|
Има едни момчета и имат машина и добре надуват,но чупят мотори,щото не можаха да открият къде е скрит именно алгоритъма на Fuel Cut management-а .Това от личен опит.
_________________ Forester 2.5 XT MY06
|
|
|
Сря Апр 10, 2019 11:16 am |
|
|
Staikov
Регистриран на: Нед Апр 07, 2019 5:16 pm Мнения: 25
Автомобил: Forester sf5 turbo s
Телефон: 0878272675
Рейтинг: 0
|
Еми тогава ще си карам на 0.6 и хич ми е не
|
|
|
Сря Апр 10, 2019 1:38 pm |
|
|
vizor
|
|
Сря Апр 10, 2019 3:19 pm |
|
|
Staikov
Регистриран на: Нед Апр 07, 2019 5:16 pm Мнения: 25
Автомобил: Forester sf5 turbo s
Телефон: 0878272675
Рейтинг: 0
|
Ми май друг вариант нямам щом в България няма кой , не мисля да изпращам ецу-то до Англия
|
|
|
Сря Апр 10, 2019 8:02 pm |
|
|
marian_de
Регистриран на: Нед Май 22, 2016 5:47 am Мнения: 398 Местоположение: Троян
Автомобил: subaru forester s-turbo
Телефон: 0888959253
Рейтинг: 220
|
То и аз бързо се наиграх
|
|
|
Сря Апр 10, 2019 8:23 pm |
|
|
vizor
|
Ти и да го изпратиш... не става така Става с колата там. В крайна сметка може и в Русия. Иначе стоков комп с 550 дюзи, голямо турбо и тн... на тая кола, която е скалирана толкова ниско фабрично, очаквай включване откъм буталата в момента, в който вдигнеш бууста. Отделно, че дори не знам колко е тавана на тримовете на тея стари JECS-и... и най-вероятно си го ударил дори да е повече от 15%, а в бууст не ми се говори. Или сменяй електрониката, или взимай от по-нова с инсталация. Това мисля, че може zk. да го каже най-добре как и кое би било ок.
|
|
|
Чет Апр 11, 2019 8:57 am |
|
|
Staikov
Регистриран на: Нед Апр 07, 2019 5:16 pm Мнения: 25
Автомобил: Forester sf5 turbo s
Телефон: 0878272675
Рейтинг: 0
|
Мерси за отговорите,но за момента няма да предприемам нищо , защото не ми се влиза в излишни филми . А по голямото турбо и дюзи не мисля че и пречат на този етап
|
|
|
Чет Апр 11, 2019 9:50 am |
|
|
ivosaxo
Регистриран на: Нед Май 09, 2010 10:54 am Мнения: 193
Автомобил: Subaru Forester 2.5XT 2006
Рейтинг: 109
|
Как издържаш на 0,6 ми е много чудно,карам в момента абсолютно същата турбина на SF1 и със стоковия гейт налягането е до 0,3 бара повечето време,потенциала е толкова добър. Иначе се почва с монтиране на Fuel Cut Defender електроника,детонации след това няма до 1,2 бара съм тествал.
_________________ Forester 2.5 XT MY06
|
|
|
Чет Апр 11, 2019 11:14 am |
|
|
Staikov
Регистриран на: Нед Апр 07, 2019 5:16 pm Мнения: 25
Автомобил: Forester sf5 turbo s
Телефон: 0878272675
Рейтинг: 0
|
Нямам избор , с електрониката не съм на ясно , нито знам как нито от къде да я набавя. Ако може малко повече инфо как и какво си направил, ще съм благодарен
|
|
|
Чет Апр 11, 2019 11:32 am |
|
|
vizor
|
ivosaxo написа: Как издържаш на 0,6 ми е много чудно,карам в момента абсолютно същата турбина на SF1 и със стоковия гейт налягането е до 0,3 бара повечето време,потенциала е толкова добър. Иначе се почва с монтиране на Fuel Cut Defender електроника,детонации след това няма до 1,2 бара съм тествал. След това няма детонации? Нормално да няма. До там няма timing карта и температурата на изгорелите газове става огромна. Дано да ти е поизносен двигателя, че доста бързо ще останеш без бутала така. Мое мнение разбира се
|
|
|
Чет Апр 11, 2019 3:53 pm |
|
|
ivosaxo
Регистриран на: Нед Май 09, 2010 10:54 am Мнения: 193
Автомобил: Subaru Forester 2.5XT 2006
Рейтинг: 109
|
Да наистина нямам представа за ЕGT,timing таблици и прочие.За съжаление няма много информация и възможности за тези коли. Обаче мен ми трябва бърз Форестър,този модел ми върши перфектна работа,ходя на работа и за риба без да го мисля.Та затова и не се притеснявам толкова да експериментирам,интересно е - тера инкогнита.Без бутало останах съвсем скоро,но тъй като имам бууст контролер с памет мога да ви споделя,че колата пренаду по някаква причина при WOT чак до 1,99 бара и чак тогава стана плазмената заварка.Този инцидент е единствения за много хиляди километри.
_________________ Forester 2.5 XT MY06
|
|
|
Чет Апр 11, 2019 7:20 pm |
|
|