Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 10:48 am



Отговори на тема  [ 9 мнения ] 
 Проблем с педал за газта 
Автор Съобщение

Регистриран на: Вто Яну 01, 2019 12:39 pm
Мнения: 14
Автомобил: forester gl 122
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Поздрави на всички субаристи...

Преди месец си купих Форестър 98г в перфектно състояние ,покарах го десетина дни и жена ми го приватизира ,откривайки удобството да паркираш където си искаш и да не се страхуваш от всякакви метереологични условия и пътни условия.
Продадох си старата Витара и си купих още един очукан Форестър,който ще си е само за мен :) И сега си го пристягам...
Харесва ми колата,като не за магистрала е перфектна....
Има едно нещо което обаче ме притеснява.Измалява ми крака при по дълго каране.Автомобила е с автоматични скорости.Използвах всякакви настройки на седалката и волана но не можах да намеря подходяща позиция.Бомбето по конзолата е с много плавен наклон и стъпалото ми не може да стои изправено, а е под наклон защото частично стои на образуващата.Конзолата остава доста вдясно и не може крака да се опре в нея без да се разкрачиш.
Вероятно проблема е в моята анатомия,но трябва да намеря решение за да си ползвам автомобила с кеф.Другата ми кола е Мазда Xedos 9 е точно като за мен ,но няма възможностите на Субарото,като и звука му :D
Някой срещал ли се е с такъв проблем за да помогне с насоки....

Пон Яну 14, 2019 8:36 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2419
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ами... май е до анатомия основно. Може да пробваш с други седалки - дори при един и същи модел има различни седалки (изглеждат почити еднакво, но са с различни наклони и държат по различен начин), но това си е скъпа игра (ако няма кой да ти дава да тестваш). Това го установих случайно и в началото не можах да повярвам, но след няколко опита (карайки кожен/алкатра салон и обикновен - при аутбек '99-'04 се оказва, че съм сядал на 3 различни вида седалки и определено има разлика след 200-300км) наистина - има разлика.
Като най-лесен и прост вариант виждам да проучиш дали имаш инсталацията за темпомат и да монтираш такъв (който ще го монтира да погледне от кои модели е същия и в рамките на 200лв можеш да имаш темпомап)... задаваш си му скорост и си намираш позиция на краката, без да е нужно да държиш газта. :pardon: :good:

_________________
http://www.hostit.bg/

Пон Яну 14, 2019 9:10 pm
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Вто Яну 01, 2019 12:39 pm
Мнения: 14
Автомобил: forester gl 122
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Ще обмисля варианта с темпомат-а,за по лъскавия Форестър,Вероятноста същия да се ползва за дълги пътувания е по голяма.
Това със смяната на седалки също е вариант.Дали от втората генерация Форестър,може да се пригодят лесно към стария модел......някой пробвал ли е....
Утре ще пробвам да залепя временно парче стиропор на конзолата за да опира прасеца на него....
В краен случай ще взема един голям чук и ще направя в ламарината на бомбето под конзолата една тръпчина,където да ми стои петата....Ще доста грубо,но може и да свърши работа......

Пон Яну 14, 2019 10:29 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2419
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Имам опит с такива от Легаси/Бек и стават - поне първо поколение пое спокойно седалки от 3то....
Стелян може да сподели повече за форестърите, ако реши да се включи.
Той бая салони е сменил, а е и по-запознат с видовете седалки на Фори.
Това с чука винаги е вариант, само да не остава гола ламарината, че ще замине бързо. Третиране и боя....
:beer:

_________________
http://www.hostit.bg/

Пон Яну 14, 2019 10:42 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Сря Дек 02, 2009 9:34 pm
Мнения: 1525
Местоположение: Варна
Skype: valio-xxx
Автомобил: Forester 2.0 sf5 ,Outback 2.5 b13
Телефон: 0888 8едно7 81две
Рейтинг: 556
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не е само при теб изтръпването на крака ,и аз съм тАка доста време се чудя как да го реша.инсталация за темпомат най вероятно нямаш/при мен няма/,купих цял комплект но за легаси обаче се оказва голям филм окабеляването и другите копченца на съединител на спирачка,волана е друг...и т.н.
Пробвай със седалки от следващия модел,стават болт он предните,задните стават с преправяне малко.Обаче обикновенните текстилни седалки на фори2 според мен са по неудобни от твоите/като дъски са/,така че ако търсиш такива гледай да са кожен салон,те са доста по удобни. ;)

Вто Яну 15, 2019 1:56 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2019 12:39 pm
Мнения: 14
Автомобил: forester gl 122
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Засега реших малко от проблема.При внимателен оглед на бомбето под конзолата,забелязах че мокета,или както се казва е доста изпънът,т.е. не лежи плътно по ламарината и така още увеличава наклона .С макетен нож направих два пререза по 6-7см напречно един друг точно на мястото където ми лежи петата.Също така направих и дупка на допълнителната гумена стелка на това място.Леко изкривих педала на газта.Става лесно просто с по силно придърпване в посока към педала на спирачката.Сега стъпалото ми седи по изправено,леко опира до пласмасовия протектор който е поставен за тази цел в дясно от педала на газта..
Интервенцията с прорязването изглежда малко груба,и може на това място да се прошие с допълнителен материал,но това ще го мисля по нататък.Тези проби ги правя на горския Форестър :D
който така или иначе се предполага да бъде използван доста по грубо.
Лекото преместване на педала,до положение да се натиска от по лявата страна на стъпалото -възглавничката на големия пръст което е ергономичното място за тази работа,също намали умората при при дълго шофиране.
Продължавам с пробите.......

Чет Яну 24, 2019 10:33 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2419
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Супер, че така е станало.
Само да вметна - помисли с какво да изолираш разрезите (дори и временно).
Мокетът има нещо като гумирано покритие от долната страна и не позволява на малко вода и влага да слизат към ламарините.
Така както е срязано и точно в този сезон прави предпоставка да влезе надолу влага, а намести ли се м/у гумираното дъно на мокета и ламарината...
Да не изгние там - не за друго.

_________________
http://www.hostit.bg/

Чет Яну 24, 2019 11:14 am
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Вто Яну 01, 2019 12:39 pm
Мнения: 14
Автомобил: forester gl 122
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
valqk написа:
Супер, че така е станало.
Само да вметна - помисли с какво да изолираш разрезите (дори и временно).
Мокетът има нещо като гумирано покритие от долната страна и не позволява на малко вода и влага да слизат към ламарините.
Така както е срязано и точно в този сезон прави предпоставка да влезе надолу влага, а намести ли се м/у гумираното дъно на мокета и ламарината...
Да не изгние там - не за друго.


Благодаря,за уточнението.Не бях се сетил за това.Ще измисля вариант да запечатам дупката .

Чет Яну 24, 2019 1:35 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Грозно, но функционално - полиуретан за лепене на стъкла.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Чет Яну 24, 2019 7:36 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 9 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: tison и 21 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор