Автор |
Съобщение |
ivankirov1
Регистриран на: Пет Фев 06, 2015 11:04 am Постове: 10 Рейтинг: 0
|
Здр.колеги имам следното питане ,колата ми си е перфектна но имам един недостатък и той е че когато вдигна около 200 км предния капак започва да играе все едно ще се отваря и сега питането ми е има ли някакъв пиниз да спрем с тая игра защото е доста досадно и неспокойно.Също искам да кажа че с онези маймунки(гумичките) под капака си поиграх но не става.Мисля може и нещо от спортна кола да се измисли или ако някой се сеща нещо нека сподели,предполагам че всеки с форик има този проблем защото формата му не е най подходящата за тези скорости но този е тунингован и 200км ги прави на майтап.
|
|
|
Съб Яну 19, 2019 5:35 pm |
|
|
Vmax
|
|
Съб Яну 19, 2019 7:53 pm |
|
|
ivankirov1
Регистриран на: Пет Фев 06, 2015 11:04 am Постове: 10 Рейтинг: 0
|
не е лошо като идея,утре ще проверя монтажа.
|
|
|
Съб Яну 19, 2019 9:15 pm |
|
|
ico_tech
|
Този ефект е следствие на въздухозаборника. Шплентовете няма да решат проблема - те са за да предпазят от отваряне. Просто капака не направен достатъчно корав за обтичачането при високи скорости. Моя е алуминиев, предполагам и твоя е такъв, и също играе и то при по-ниска скорост.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Нед Яну 20, 2019 8:19 am |
|
|
ivankirov1
Регистриран на: Пет Фев 06, 2015 11:04 am Постове: 10 Рейтинг: 0
|
Въздухозаборника отделно си играе там покрай него капака , за там имам някакво решение но първо искам да оправя в предния край вибрацията покрай фаровете
|
|
|
Нед Яну 20, 2019 11:41 am |
|
|
kronos
|
По принцип Форко е проектиран за скорости по-ниски от 200 км/ч. Да не говорим за пътищата ни, че не позволяват такова шофиране. Иначе на мен два пъти ми се отключва капака при 100 км/ч. Втория път докато не смазах ключалката с читава смазка, не искаше да се заключва.
|
|
|
Нед Яну 20, 2019 12:27 pm |
|
|
ivankirov1
Регистриран на: Пет Фев 06, 2015 11:04 am Постове: 10 Рейтинг: 0
|
Съгласен съм ,че форко е за под 200км но Порше,Ауди седвижат соколо 200 и за да ги прескоча се налага малко да наруша правилата на форика ,на около 240км окапват повечето.Хаха
|
|
|
Нед Яну 20, 2019 7:49 pm |
|
|
ivankirov1
Регистриран на: Пет Фев 06, 2015 11:04 am Постове: 10 Рейтинг: 0
|
|
Пон Яну 21, 2019 6:07 pm |
|
|
ivankirov1
Регистриран на: Пет Фев 06, 2015 11:04 am Постове: 10 Рейтинг: 0
|
Отпред пред радиатора има два тампона ,не тези дето се развиват има още два неподвижни та на тях лепнах по две парчета от тези лепките дето да не драскат (като за столове)и стана доста стегнат капака не шава вече.Остана при въздухозаборника да се измисли.
|
|
|
Пон Яну 21, 2019 6:54 pm |
|
|
delf
Регистриран на: Съб Яну 23, 2016 5:34 pm Постове: 115 Местоположение: Бургас
Автомобил: Forester 2.5xt 05
Рейтинг: 49
|
Ще го пробвам със сигурност! При мен играе към 180, макар че рядко се правя на Фитипалди. Повече ме дразни едно просвирване което се появява около и след тази скорост. Чува се от дясно, като изпод стъклото.
|
|
|
Съб Яну 26, 2019 4:53 pm |
|
|
Forester2003
Регистриран на: Пон Яну 12, 2015 4:51 am Постове: 351 Рейтинг: 151
|
Да не отварям нова тема - моя капак изглежда закопчалката се е изкривила и няма оправия. Утре мога да направя снимки да се види сегашното положение на елементите. Ако някой може да направи снимка на отворен капак самата закопчалка да я сравня ще бъда благодарен. Като вдигна над 100км/ч и мина през неравност капака изчатква и почва да движи все едно съм натиснал откопчалката под волана. Като натисна надолу пак прещраква, пробвам с ръце да вдигна нагоре - няма мърдане. Качвам се пак вдигам над 100км/ч и почне ли да друса пак отваря и взе да ми писва вече. Колата е 2003 фори 2ра генерация, 125 коня няма поща на капака.
|
|
|
Нед Яну 27, 2019 6:26 am |
|
|