Отговори на тема  [ 6 мнения ] 
 Съвети за евентуален проект 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 12, 2015 4:51 am
Мнения: 351
Рейтинг: 151
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колеги привет и за много години !
Повече от 4 години съм собственик на Форестър 2.0 с ръчна кутия от 2003та година.
Отварям темата с няколко конкретни въпроса.
На всички е известен фалшивия боксер дизел на фори след 2008ма, но на мен ми допадат самите купета.
Та мисълта ми е следната.

1ви въпрос: Какво би излязла трансформация и изобщо възможна ли е следната такава:
Купе от Фори 2008-2013 или там докъдето е генерацията да се пригоди с добър двигател от фори 2003-2005 година 2.0/2.5хт
Ще съвпаднат ли лапите или ще трябва да се прекроява нещо. Какви са цените на двигателите 2.0/2.5, ориентировъчно?

Втори въпрос: Здрави ли са самите купета след 2008ма?
Питам за конкретното купе, защото тези след 3тата генерация за мен лично са прекалено корейско излъчване, без да се обиждат колегите собственици на такива, наясно съм, че всеки си има някакви предпочитания. А за купетата от 2003та и техните проблемчета са известни на повечето колеги, бая е пестено откъм материали.

Трети въпрос е относно узаконяването на подобен проект, предполагам няма да има проблем с технотест ако разполагам с всички нужни документи за произход на частите и на 2те коли.

Ще следя темата с интерес. За себе си съм решил, че да остана с марката вероятно ще е такъв варианта, стига да може.
Поздрави на всички и много безаварийни км!

Нед Яну 27, 2019 6:44 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2420
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Заповядай: viewtopic.php?f=31&t=25974
Поддържай си форкото и му се кефи. Ако толкова ти е станало скучно, помисли за лифт и лебедка :giggle:
Пари и разнообразие по тея коли - бол :D

_________________
http://www.hostit.bg/

Нед Яну 27, 2019 10:05 am
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 12, 2015 4:51 am
Мнения: 351
Рейтинг: 151
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Общо взето в темата която си копирал няма нищо по моя въпрос, освен евентуалното боксер купе.
Идеята ми е да се сдобия с практичен автомобил от 2010та година с доказана механика и качества от 2.0/2.5хт двигател от предното поколение.
Някой споменава за 200 часа труд, това е прекалено. Ако се прави рали автомобил - да, вероятно дори повече ще отнеме.

Едно запазено купе дизел 2009-2010 е около 5-6х.лв в момента, предполагам добър мотор и кутия ще бъдат около 2-3х от 2.5хт, не съм запознат конкретно, за труд и узаконяване още 5-х.лв и се получава отличен автомобил за около 15х.лв. Поне така го смятам аз, може и да греша.
Затова питах и за стоковия бензин 150 коня на тези по-новите купета как се държи, читав ли е, защото е много труден за намиране и държи висока цена.

Нед Яну 27, 2019 5:58 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Че той на 3-та генерация 2,5 турбомотора е същия като фейслифтовата 2-ра генерация. Вземаш си 2,5ХТ от 2010 г. и знаеш, че мотора и скоростната кутия са от 2-ра генерация.

Нед Яну 27, 2019 6:36 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Приблизително точно. Освен това, прекрояването на дизел в бензин с всичките прилежащи системи в колата е тежка задача, която ще струва доста пари. Разполагащият с такива знания и умения със сигурност ще поиска солидна сума за труда си. Аз поне бих.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Нед Яну 27, 2019 8:21 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2420
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ако ползваш купе от дизел - мисля, че линка към темата е релевантен.
Ако ползваш купе от бензин, не толкова, но пак си е работа.
Ако няма да го правиш сам /с помощ от приятел/... едва ли ще си заслужава.
Наистина, има смисъл това, от което първоначално си тръгнал - ако си 100% сигурен в твоите кутия и мотор - търсиш си перфектно купе с 100% същата инсталация като твоята - всичко да е 1:1 и просто да може да се нарине мотор и кутия. Това не е толкова много като работа.
Почнеш ли да пипаш по инсталацията и всичко останало, покрай това, става вече финансово необосновано, ако ще ти го прави някой друг...
Поне според мен де.
Мислил ли си да си намериш италианка с умрял двг и перфектно купе (възможно най-новата година от твоето поколение) и просто да наринеш трансмисия и двг?

:good:

_________________
http://www.hostit.bg/

Нед Яну 27, 2019 8:22 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Отговори на тема   [ 6 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 27 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор