Автор |
Съобщение |
peshaka11
Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm Постове: 351 Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
|
Здравейте, ще приложа снимка на данните от торк про в градско шофиране на автомобила от профила.Притеснява ме температурата над 98-99 не е вдигала никога ,но и тези стойности нормални ли са или да мисля за алуминиев радиатор? Благодаря
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Пон Яну 28, 2019 10:22 am |
|
|
Vmax
|
Карай спокойно, само си измии радиатора след зимата че се цапа много.
|
|
|
Пон Яну 28, 2019 10:51 am |
|
|
peshaka11
Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm Постове: 351 Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
|
Благодаря , непременно ще го измия пролетта
|
|
|
Пон Яну 28, 2019 11:49 am |
|
|
v.kostov
Регистриран на: Пон Авг 01, 2011 11:59 am Постове: 26 Местоположение: софия Рейтинг: 0
|
Мога да кажа за Форестър II, 2.0/125кс, автомат сега зимата при качване на прохода Петрохан, държи 92-94 градуса при спускане 90 градуса. Не знам лятото как ще бъде. Имам газова уредба дали и тя не е причината, струва ми се че не трябва да минава 90 градуса. Мисля за лятото да си монтирам принудително включване на перките, да не чакам 100 гр., за да включат и смъкнат температурата. Според мен проблема с гарнитурите на главите при тия мотори, идва точно от тая гранична температура при която работят, газта също вдига малко температурата и като не сработи нещо дребно по охладителната система проблема е налице.
|
|
|
Вто Яну 29, 2019 7:35 pm |
|
|
Vmax
|
|
Вто Яну 29, 2019 8:33 pm |
|
|
jordanbuggy
Регистриран на: Сря Сеп 30, 2015 2:09 pm Постове: 129 Местоположение: Велики Преслав
Автомобил: FORI 2006 BECK 2002 FORI 2001
Телефон: 0892340818
Рейтинг: 249
|
Аз имах същия(проблем) и се притеснявах за мотора.Колата ми е с нов радиатор,водна помпа и антифриз и въпреки това държеше температури от 94-98 гр.Пърата степен на пеката се влючва на 96гр. и често ми се случваше да се включва дори и при каране на извън градско.Взех си нов термостат на 78гр. , свалих стария оригинален Субару 82гр. и преди да монтирам новия направих експеримент като ги загрея в съд с вода без да меря температурата,първо започна да отваря новия(нормално) след като се отвори напълно чак тогава започна да се отваря стария.Резултата след смяната на термостата е температа на мотора 87-91гр. независимо от натоварването.
|
|
|
Вто Яну 29, 2019 8:49 pm |
|
|
Vmax
|
Термостатите поевтиняха яко и съответно качеството падна, затова е добре да се сменят най късно на 100х км У нас зимата е страшна свинщина по пътищата и радиаторите стават на г.з. Затова ги мийте всяка пролет - меглио, слаба струя, който го е правил знае какво изтича
|
|
|
Вто Яну 29, 2019 9:02 pm |
|
|
jordanbuggy
Регистриран на: Сря Сеп 30, 2015 2:09 pm Постове: 129 Местоположение: Велики Преслав
Автомобил: FORI 2006 BECK 2002 FORI 2001
Телефон: 0892340818
Рейтинг: 249
|
Аз го мия при всяко миене на колата с водоструйка и правя проба като прекарам светлина между мотора и перките,като гледам през решедката отпред се вижда чудесно,ако има запушване.
|
|
|
Вто Яну 29, 2019 9:19 pm |
|
|
peshaka11
Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm Постове: 351 Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
|
А от къде да намеря по-студен термостат, по рама си излиза стандартния , в eBay гледах"спортен" термостат мишимото , това ли е по-студения ?
|
|
|
Сря Яну 30, 2019 7:13 am |
|
|
Vmax
|
Спортният термостат на мишимото е на 68градуса и не е за теб ( колата няма да може да загрее, и ще е студена особено извън летния сезон, че и през лятото сутрин и вечер ) Слагай си ОЕМ термостат, с чист радиатор и нова водна помпа няма да има ядове. Единственият смислен ъпгрейд е радиатор мишимото, но там са 500+лв
|
|
|
Сря Яну 30, 2019 8:03 am |
|
|
v.kostov
Регистриран на: Пон Авг 01, 2011 11:59 am Постове: 26 Местоположение: софия Рейтинг: 0
|
Тази сутрин при външна температура 4 градуса, 20 км градско каране в София, държи температура 93 гр. като се променя с 2 гр. нагоре-надолу в зависимост дали съм спрял или се движа, това на газ. Стрелката на температурата си заема мястото в средно положение при 78 гр. и дори при 95гр. не се отклонява и милиметър. Което за мен означава, че ако стрелката мръдне нагоре съм подминал 100гр. и време за реакция.....май няма.
|
|
|
Сря Яну 30, 2019 8:44 am |
|
|
ico_tech
|
И къде е драмата да стигне 100 градуса? И колко случая с гарнитури на 2.0 визираш? Термостата е примитивна, но просто устроена джаджа и резултата от действието му е забавен. Ако не ви харесва го разкарайте и си сложете соленоид с PLC (контролер). Новият двигател на Форестър е вече без термостат. Термостат= 30 лв, соленоид с термоконтрол по ЕКУ= 800 лв Резултат: соленоида поддържа по -постоянна температура. И какво от това?
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Чет Яну 31, 2019 1:57 am |
|
|
Александър
Регистриран на: Сря Апр 29, 2015 4:26 pm Постове: 94 Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Forester 2.0 2006г.
Телефон: 0885868444
Рейтинг: 19
|
А как ги мерите тези градуси с такава точност и то по време на движение? Някакъв специален уред или софтуер към телефона?
Аз си гледам стрелката - винаги е под средата (хоризонталното положение на скалата). Между другото - с предното масло Мотул беше мааалко по-нагоре. От както съм с Фукс стрелката е малко по-ниско.
|
|
|
Чет Яну 31, 2019 10:23 am |
|
|
GeorgiIv
Регистриран на: Чет Окт 19, 2017 3:03 pm Постове: 244 Местоположение: гр.София
Автомобил: Forester SG 2.0X 2005 AT
Рейтинг: 232
|
Александър написа: А как ги мерите тези градуси с такава точност и то по време на движение? Някакъв специален уред или софтуер към телефона?
Аз си гледам стрелката - винаги е под средата (хоризонталното положение на скалата). Между другото - с предното масло Мотул беше мааалко по-нагоре. От както съм с Фукс стрелката е малко по-ниско. Torque PRO е програмата - за телефони. За да не бъде offtopic прилагам мои данни от 8-ми януари: Начална външна температура: -7 Продължителност на шофиране: ~ 1 час градско (8:00-9:00 сутрин) Максимална температура: 90 градуса, достигната 2 пъти за по 9-10 секунди. Иначе температурата варира между 85 и 89. 2.0 атмосферен, термостат сменен преди 12хил., радиатор и антифриз преди 6 хил.
_________________ Forester 2.0X, 2005, АТ
Пътуване без граници FB/travelpagebg IG:@travelpagebg
|
|
|
Чет Яну 31, 2019 11:05 am |
|
|
vizor
|
Не ти трябва по-студен термостат. Сложи си нормален оригинален и един голям хубав радиатор за 2.5-цата. 2 литровите нямат грижи. Не качва ли лятото над 98 градуса си кмет. Аз лично им свалям перките по-надолу да се пускат и работата заспива. В най-големите жеги (36-38 градуса) по баирите на Тасос (Южната част) и проходите след кпп-то на Екзохи не е мърдало, на цялата газ, от 92 градуса. Сега и да го гледаш - няма файда. Студ си е
|
|
|
Чет Яну 31, 2019 11:55 am |
|
|
brymbrym
Регистриран на: Съб Фев 18, 2012 11:00 pm Постове: 168 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2.5 AT,VTD/09
Рейтинг: 47
|
vizor написа: ...Аз лично им свалям перките по-надолу да се пускат и работата заспива...
как се прави това отместване на пускането на вентилаторите? Изпратено от моят LM-G710 с помощта на Tapatalk
|
|
|
Чет Яну 31, 2019 8:24 pm |
|
|
v.kostov
Регистриран на: Пон Авг 01, 2011 11:59 am Постове: 26 Местоположение: софия Рейтинг: 0
|
vizor написа: Не ти трябва по-студен термостат. Сложи си нормален оригинален и един голям хубав радиатор за 2.5-цата. 2 литровите нямат грижи. Не качва ли лятото над 98 градуса си кмет. Аз лично им свалям перките по-надолу да се пускат и работата заспива. В най-големите жеги (36-38 градуса) по баирите на Тасос (Южната част) и проходите след кпп-то на Екзохи не е мърдало, на цялата газ, от 92 градуса. Сега и да го гледаш - няма файда. Студ си е Как става командването в дpуг pежим.
|
|
|
Пет Фев 01, 2019 8:41 am |
|
|
vizor
|
|
Пет Фев 01, 2019 3:32 pm |
|
|
v.kostov
Регистриран на: Пон Авг 01, 2011 11:59 am Постове: 26 Местоположение: софия Рейтинг: 0
|
Колега, ако не е проблем кажи малко по-подробно, аз поне не разбрах какво е "рефлаш" и кои го прави?
|
|
|
Пет Фев 01, 2019 7:59 pm |
|
|
Alxx
|
Препрограмиране на ECU с желани стойности. На неговата той си го прави сам, а който няма апаратура ходи да му го направят срещу пари.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пет Фев 01, 2019 8:30 pm |
|
|