Благодаря колега, съвета ти е логичен, но не винаги всеки има такава възможност да се разкарва и губи дни, а в някои случаи разкарвацията с оставяне на колата ангажиране на друга и после пак в обратен ред и т.н и т.н това не е за всеки.
При мен конкретно всички проблеми накуп се случиха докато бях извън страната.
В този ред на мисли малко сложно се получава, когато някой някъде не си догледа работата.
Няма безгрешни хора, но всяко зло за добро. Хилхолдър на мене ми НЕ треба дет са вика.
Аз наближавам психологическата граница от 5 години през които разчитам и поддържам на макс 1 автомобил,
но като гледам какво се случва на пазара и какво се предлага, какви са (заводските?!) дефекти на по-новите модели и .............
След 10х.км ще имам да сложа нов ангренажен комплект, но може би ще е за предпочитане пред избор на какъвто и да е друг автомобил.
Да не говорим за практичност и разход на гориво, там вече има хора дето лицата им стават като домат, но за всичко си има логично обяснение.
За монтажа на газ се допитах навреме до форума и бях насочен към точния човек за целта. И колата ми харчи 10 газ. Срещал съм хора с такива форестъри, които мислят, че 15 на 100 е нормално.
Така че всяка една кола носи радост ако има кой да ти я направи както трябва, не всеки обаче има достъп до тази информация и се получават (меко казано) недоразумения. Изключвам умишлено поставените фалшиви части, каквато е редовната практика на доста сервизи и после се оправдават, че това било качеството на частите.
Аз не съм човек който прави компромиси с поддръжката на колата си и когато пиша в този или някой друг форум единствената ми цел е да натрупам колкото се може повече информация за причината за даден проблем. Не се знае в какъв случай може да ми е от полза, а и не само на мен.
Поздрави и успешна седмица!