Колега жалко, че сме се разминали, преди 3 седмици бях по северна България, щях да ти дам да я видиш колата и без това й търся нов собственик който да се грижи поне 1/2 на това което аз съм правил за нея. Така или иначе в близките 5 години надали ще има какво да й се прави освен лека козметика по калниците и праговете, хем съм я карал само магистрали и нормални пътища. Когато я купувах дадох малко повечко пари и в процес на експлоатация също ми се наложи да я плащам доста за обслужване, но не съжалявам! Реално на пазара няма еквивалент на толкова здрав автомобил с такава сила и пространство, който да те вози нон стоп 4х4 и да ти харчи 10 газ на 100км. Разбира се всичко си има цена.
За 100х.км за 5 години установих че това е най-надеждния автомобил за парите си, но си иска качествено обслужване и части.
Почнеш ли да пестиш от майстори и части ще ревеш накрая, от личен опит ти го казвам това.
А по отношение на цените - не се надявай за 5 или 6х.лв да си купиш добра кола специално форестър 2.0 125к.с атмосферка. Това са вечни автомобили и не вярвам ако е читава и обслужена колата някой да я подари ей така.
Редовно я изкарвам по чужбина моята и често ме питат колко коня е. Защо? Ми защото върви отлично за 125к.с, та не е за вярване.
Има и нещо друго - с българските горива в някои отношения положението е трагедия. Кола карана 5 години в България може да покаже доста различни стойности в динамиката си спрямо кола карана нон-стоп с добри горива в чужбина. Затова е наистина добре да се насочиш към автомобил който е внесен наскоро, или сам да си внесеш, но задължително да бъде проверен в някой от сервизите/майсторите които са в час с марката.
За монтаж на газ ти препоръчвам едно момче в София, за да не правя публично реклама ако желаеш ми пиши на л.с ще те насоча къде монтирах моя газов инжекцион. Да е живо и здраво момчето, страшно съм доволен. Никой не вярва, че харчи 10 газ натоварена и със 120-130км/ч по магистралите.
Да не пиша какви преходи съм правил по 30+ часа. Това е ЖЕЛЕЗЕН автомобил.
Колкото до жена ти - не я мисли. Моята не ми даде да си продам колата преди 3 години за много добра оферта, защото видя каква сила е това субару и колко е надеждна, в същото време - 10 газ на 100км.
За съжаление при по-новите субару нещо рязко им падна качеството, та се чудя аз лично какво ще си взема. И при положение, че имам обслужена кола готова за още едни 100х.км съм доста раздвоен относно продажбата.
Като минус мога да кажа, че не е градски автомобил, не е маневрена като старата ми 124ка, но на сняг обикновено почужбина свиря и светя на снегорините да не ми пречат. Ей това е истинския кеф, да минеш някой с кола за 200 бона и да му се смееш как се мъчи да държи пътя с 40-50км/ч хаха
Последния ми спомен беше в Сърбия аз си карам със 130 км/ч на магистрала дето още не беше изчистена, а в колата както се хилеха колегите и си приказваха по едно време гледам всичко живо спи и хърка
От друга страна и ти си прав - вътре колата е спартанска, пестено е от материали, ама няма пълно щастие. Аз затова викам да си взема нещо по луксозно и съвременно, ама още го мисля...Пазарът е пренаситен с лъскави бангии, но някак си имам чувството, че ще съжалявам ако си продам субаруто. Хем не ми е много на сърце тази кола, защото си е работен автомобил, няма представителност, няма комфорта на мерцедеса ми, но пък стигаш за където си тръгнал и то доста икономично. Пак казвам пълно щастие няма и ако си мислиш, че ще можеш да си одисаш за всичко - не се заблуждавай. Винаги едното е за сметка на другото...
Успех и да се похвалиш!