Автор |
Съобщение |
kronos
|
Не открих такава тема и за това я пускам. Някой слагал ли е преден парктроник на Форко 2-ра генерация? Имам такава идея, но не знам дали е лесно осъществима, още повече, че имам заводски заден парктроник.
|
|
|
Пет Мар 22, 2019 7:48 pm |
|
|
Alxx
|
Нищо трудно няма да опънеш кабели и пробиеш дупки. Ще си имаш отделен дисплей и пискун По-трудното е как да го направиш да работи само на първа и при ниска скорост, иначе ще ти надуе главата. Скъпите китайци имат китове, връзващи се за скоростомера - слагал съм такъв на W220 без фабричен парктроник. Връзва се по CAN и чете позиция на кутията(първа и втора) плюс скорост до 20км/ч.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пет Мар 22, 2019 9:22 pm |
|
|
kronos
|
Alxx написа: Нищо трудно няма да опънеш кабели и пробиеш дупки. Ще си имаш отделен дисплей и пискун По-трудното е как да го направиш да работи само на първа и при ниска скорост, иначе ще ти надуе главата. Скъпите китайци имат китове, връзващи се за скоростомера - слагал съм такъв на W220 без фабричен парктроник. Връзва се по CAN и чете позиция на кутията(първа и втора) плюс скорост до 20км/ч. Точно това е проблема, да не писка постоянно. То по-удачно би било аз ръчно да го включвам само при паркиране.
|
|
|
Съб Мар 23, 2019 9:15 am |
|
|
tst
|
Ето една възможност. Лично аз не бих ползвал ръчно включване, защото винаги ще забравям да го активирам, когато има нужда.
|
|
|
Нед Мар 24, 2019 2:45 pm |
|
|
kronos
|
tst написа: Ето една възможност. Лично аз не бих ползвал ръчно включване, защото винаги ще забравям да го активирам, когато има нужда. Да де, но при едно задръстване в София и леко придвижване с 5 км/ч, това постоянно ще писка. Лично аз идея си нямам как работи преден заводски парктроник и как се справя с това.
|
Последна промяна kronos на Нед Мар 24, 2019 11:10 pm, променена общо 1 път
|
|
Нед Мар 24, 2019 11:01 pm |
|
|
valqk
|
Това, което се сещам (може да е пълна кретения, но пък може и да свърши работа). Ако колата има автоматично заключване на вратите - може да се използва то. При отключени врати и D - пуснат парктроник, като се заключат, значи си тръгнал и спира парктроника.... тъпо и елементарно, но ще работи. Още един прост вариант - реле-таймер. В край на сметка, колко време ти трябва парктроника, ако си изключил от задна? Минута-две.... прави се таймер, след изключване на задната, предният да е активен хх секунди и ако не ти стига времето - увеличаваш. Това е доста просто и според мен би вършило работа... Също, може да се комбинират 3те - заключване, Д и таймер.... ама става сложно.
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Нед Мар 24, 2019 11:06 pm |
|
|
kronos
|
Друг вариант е датчиците да се настроят да работят под 20 см.
|
|
|
Нед Мар 24, 2019 11:16 pm |
|
|
kronos
|
Мисля да се откажа от идеята за преден парктроник, защото се оказва почти неосъществимо, колкото и слагането на камера отзад. Просто не си заслужава разправиите. И без това жената не я кара
|
|
|
Сря Апр 24, 2019 10:34 am |
|
|