|
Страница 1 от 1
|
[ 10 мнения ] |
|
Автор |
Съобщение |
KalataN
Регистриран на: Пон Май 27, 2019 10:30 am Мнения: 4
Автомобил: Subaru Forester 1 2.0 125hp
Рейтинг: 0
|
Здравейте колеги! От много години харесвам марката, но така и не събрах смелост да закупя, уви... В последствие обаче, с жена ми ни предстои да се прехвърлим от равния град към планинско селце, в близост, и решихме,че ще се сдобием с нещо проходимо , освен дизеловата ни гражданка. Та след някой месец гледане , намерих желаното Субару Форестър 1 2.0 125к.с. Ето го и него: През годините съм сменил доста автомобили от различни марки, японски, френски, немски и това, което ми харесваше най-много на японките от тези години , че всичко е направено лесно(или поне разбираемо) за смяна , стига да имаш желание да се изцапаш. Та и с Форито нещата са така. Масла филтри, ремъци вече съм сменил и сега почвам да лекувам другите забележки. Предстои смяна на задно гърне тези дни,че се разцепи по шева, отделно кабели и свещи , че нещо прекъсва , чат пат, между предавките, при което дори светва чека и след това изгасва. На следващия ми почивен ден , ще отстраня и един теч на бензин до задно ляво(шофьорско ) колело. Очаквах, че е само маркуч, но има и нещо друго та ще има малко играчка (възможно е и от там да прекъсва). Това, което обаче ме притеснява и не мога да локализирам едно притрисане и притракване, което се получава само след като колата е карана известно време, когато частите се нагреят яко. Мисля, че е каре,но не мога да преценя вътрешно или външно, защото, когато е студена колата няма никакви шумове или вибрации. Шума и вибрацията се усещат най-силно на ниска скорост,а на полусъединител си е ясно и отчетливо като прескачане, няма значение дали карам направо или завивам, винаги го има, но най-силно се усеща, когато съм навик волана на дясно,особено като карам назад . Усеща се от предно ляво(шофьорско) колело,ще взема молибденово дисулфидна грес и ще смажа каретата, макар че маншоните са нови и си мисля, че салонаджията вече се е опитал. Знам,че съединителя е тръгнал защото приплъзва, но ако някой има добра идея за локализация на проблема , ще съм благодарен. Като цяло иначе колата е доста запазена, въпреки забележките(20 годинки все пак) и е много приятна и стабилна, не липсва мощност, и съм приятно изненадан. Гарнитурите на главите изглеждат нови, колата не губи антифриз и не пуши. Ръждичка се мярка отдолу тук там, но не е болка за умиране, е ще има някой скъсан болт при евентуален ремонт , но това ми се струва нормално за японка на тези години. Това от мен, успешен ден на всички
|
|
|
Пон Май 27, 2019 11:45 am |
|
|
valqk
|
Честито! Добре изглежда! Отзад теча на бензин, дано не е от изгнил резервоар.... Това с тресенето - като загрее и почне да го прави, отиди на широк паркинг и почни да правиш осморки. Ако тътри гумите, значи си за рециклиране на виско муфа. Има теми по въпроса.
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Пон Май 27, 2019 1:30 pm |
|
|
kantarev
Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 10:34 am Мнения: 105 Местоположение: Plovdiv
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 i Tourer 2012
Рейтинг: 15
|
Със здраве да и се радваш...и вземи сложи един касетофон там ,че с тази дупка с кабели много грозно
|
|
|
Пон Май 27, 2019 5:42 pm |
|
|
KalataN
Регистриран на: Пон Май 27, 2019 10:30 am Мнения: 4
Автомобил: Subaru Forester 1 2.0 125hp
Рейтинг: 0
|
Благодаря за информацията и отговорите! Ще пробвам , вече погледнах една тема доста описателна как ги рециклират, а относно касетофона - да , определено има нужда
|
|
|
Вто Май 28, 2019 12:12 pm |
|
|
KalataN
Регистриран на: Пон Май 27, 2019 10:30 am Мнения: 4
Автомобил: Subaru Forester 1 2.0 125hp
Рейтинг: 0
|
Здравейте отново Мина година от покупката на Форито и реших да споделя малко инфо без да отварям нова тема. Първо доста съм разочарован, масово от автомонтьорите, които не искат и да чуят за Субару, а тези които ремонтират само Субару, се опитват да те набутат със скъп ремонт уж след диагностициране. Няма да споделям имена, разбира се, всеки си има лично мнение, това беше моя опит до момента. Та след година, и почти никакви километри с колата, най-сетне един познат занимаващ се с офроуд реши да помогне. Проблема, който описах по горе се оказа, че е от двете външни карета , не от виско муфата, въпреки доста сходните симптоми(трака след като загрее обилно и се разнася чак до задните колела). Последва ремонт и тракането изчезна напълно. Реших да споделя като се надявам това да влезе в употреба и на други колеги. Та след като вече основния проблем беше изчистен реших да стегна количката както трябва . Последва смяна на 4 амортисьора(KYB JP), тампони на макферсони предни задни(lemforder sasch), прахоуловители , дискове накладки , носачи със шарнирите (че единия имаше дупка ), биалетки , един лагер даде фира също и съединител(LUK). Утре колата обаче ще се наложи да се върне обратно в бокса , заради доста интересен проблем. Направи ми впечатление след смяната на съединителя , че е доста трудно да се кара на полусъединител т.е трябва бая газ да дам за да не угасне, което ми се стори странно след като съединителя е нов. Последва нещо още по странно, когато колата е под наклон и Не е на скорост , ако Натисна съединителя, колата стои все едно държа спирачка и след като Пусна съединителя колата си тръгва по наклона (подчертавам колата НЕ е на скорост и е запалена). Предполагам , че може да има нещо общо с помпите , но не съм наясно . Моля някой , ако има идея да сподели П.С Не, още не съм сложил радио
|
|
|
Пет Юни 12, 2020 11:26 pm |
|
|
Valio
|
Първия ти проблем е малко субективен,просто не си свикнал още с новото зацепване на съединителя ,пък и Люк малко "твърдо" се усеща на педала. Вторият ти проблем не е проблем, а се казва асистент при потегляне на наклон.Има един разпределител командващ се от педала на съединителя и който държи спирачката до момента в който започваш да отпускаш педала на съединителя.
|
|
|
Съб Юни 13, 2020 6:11 am |
|
|
Alxx
|
Аз, пък си мисля, че първия е следствие от втория и трябва да се регулира.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Съб Юни 13, 2020 6:30 am |
|
|
krasio666
Регистриран на: Нед Мар 11, 2012 8:00 am Мнения: 181 Местоположение: варна
Автомобил: фориSG 2005г.
Телефон: 0889657666
Рейтинг: 14
|
много се кефя на откриването на екстрите в колата по необичаен начин(хилхолдера) .аз оня ден открих че ЗИЛ 131 има димер или както там се казва на подсветката на уредите на таблото.руснака ме изуми ТОТАЛНО!!!
|
|
|
Пон Юни 15, 2020 6:16 am |
|
|
jordanbuggy
Регистриран на: Сря Сеп 30, 2015 2:09 pm Мнения: 129 Местоположение: Велики Преслав
Автомобил: FORI 2006 BECK 2002 FORI 2001
Телефон: 0892340818
Рейтинг: 249
|
Alxx написа: Аз, пък си мисля, че първия е следствие от втория и трябва да се регулира.
|
|
|
Пон Юни 15, 2020 2:21 pm |
|
|
KalataN
Регистриран на: Пон Май 27, 2019 10:30 am Мнения: 4
Автомобил: Subaru Forester 1 2.0 125hp
Рейтинг: 0
|
Верно беше екстра Е , всеки ден се учи нещо ново .. предполагам ... Но и аз като Шаро не харесвам непознати неща та си я изключих тази система , просто откачих водача . В интерес на истината тръгването на полусъединител се подобри значително. Това го свързвам в комбинация от Хил холда и новите спирачки, и апаратите които бяха лееееееко запекли , та бая зор видяха да се раздвижат . Предполагам задържаше повече от колкото е предвидено .. а може и да си въобразявам Важното е, че сега е супер!
|
|
|
Пет Юни 19, 2020 7:57 am |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 10 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: automan и 19 госта |
|