Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 5:03 pm



Отговори на тема  [ 25 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
 Климатика спира да охлажда 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Нед Ное 23, 2014 8:13 pm
Мнения: 116
Автомобил: Forester SG 2005
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте
Последните няколко дни като карам на климатик по някое време спира да духа студено. А съм на минимума 20 градуса. Копчето свети за климатика вентилатора духа но не е студено. Като го спра изчакам няколко минути о го пусна пак от АС копчето. Пак духа студено и след 10-20 минути пак спира. Някой с идеи?

Пет Юни 14, 2019 7:38 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Няма много идеи тука. Проверка на количеството фреон, стойностите на налягането при включен климатик и кабелчето към съединителя на компресора(корозира и се къса под изолацията). Ако имаш филтър купе и е задръстен, въздухът не обдухва достатъчно изпарителя и той замръзва, съответно датчикът го изключва.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Съб Юни 15, 2019 7:09 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Фев 28, 2009 6:45 pm
Мнения: 238
Местоположение: София
Автомобил: Форестър 2006 2.0Х 158кс.
Рейтинг: 10
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
А дали не е достигнал зададената температура? Когато климатроника достигне зададената температура започва да духа хладно, а не студено...

Нед Юни 16, 2019 10:46 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Сеп 22, 2018 2:40 pm
Мнения: 1
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравей колега. Имам същия проблем с моя Форестър. Пускам климатроника,работи известно време и спира да духа студено.
Понякога когато съм на 5-та и всигна повече от 3000 оборота или ги поддържам над и спира да духа отново. Фреон има и компрасора си работи нормално. Ако си намерил проблема сподели,ще съм благодарен. :)

Пон Авг 26, 2019 3:13 pm
Върнете се в началото
Профил
Online
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Мнения: 5776
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 828
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Когато спре да духа студено. Спри, вдигни капака и виж дали се върти компресора. Понякога ел-магнитния съединител заяжда и не включва компресора. Пробвай с почукване по него с нещо, но внимателно защото се върти ремъка, дали ще включи.

Пон Авг 26, 2019 4:11 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ
Аватар

Регистриран на: Чет Окт 14, 2010 7:00 pm
Мнения: 866
Местоположение: София
Skype: dessito80
Автомобил: Impreza2.2Т ,Impreza H6,Subaru SVX
Рейтинг: 170
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Елате да проверим количеството фреон, ако трябва ще заредим, ако е нещо по компресора, може да се ремонтира.
:good:

_________________
Subaru Workshop 1040

Пон Авг 26, 2019 4:35 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Авг 25, 2019 2:42 pm
Мнения: 12
Местоположение: Русе
Skype: miter_liter
Автомобил: Forester SG 5
Телефон: 0878874523
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Колеги, освен упоменатите причини бих искал да добавя, че компресора се изключва от процесор при рязко подаване на
газ . При вдигане на крак от газта се включва отново.

Нед Сеп 29, 2019 12:24 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Ное 23, 2014 8:13 pm
Мнения: 116
Автомобил: Forester SG 2005
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
BAlexandrov написа:
Когато спре да духа студено. Спри, вдигни капака и виж дали се върти компресора. Понякога ел-магнитния съединител заяжда и не включва компресора. Пробвай с почукване по него с нещо, но внимателно защото се върти ремъка, дали ще включи.

Малко късно се сетих.
Като спре да охлажда и вдигна капака не се върти компресора(съединителя е изключил).
Тов се получава само при градско задръствания и по черни пътища.
При каране извън градско няма ядове.
Колата е с чисто нов радиатор и обевлажнител на климатика ,защото я взех с удър и бяха фира.
Съмнявам се да не са с кофти топлообмен евтинджоса от техко, непомня марка,
И да ебава когато няма як въздушен поток. Щото колкото и да въртят перките при 30 градуса навън и 50 -60 в коша топлообмена е различен на място и в движение.
Как мислите?

Пон Сеп 30, 2019 12:42 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2419
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Като не върти, вържи пробна лампа към кабела, който отива към компресора. Ако свети, значи е магнитният съединител.Ако не свети, значи нещо от вътре го е спряло. Може да пробваш да пуснеш (премери преди това - би трябвало да пуска +12в) и да видиш дали ще завърти и продуха студено. Изключваш кабела,идващ от вътре и пускаш 12в на кабела към компресора.
Ако завърти и духа студено е или датчик или еку-то поради някаква причина.

_________________
http://www.hostit.bg/

Пон Сеп 30, 2019 2:34 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
По-скоро не е за препоръчване това с директното връзване, макар, че може за много кратко. Трябва да се закачи на машина и да се видят наляганията на двата кръга в каква посока бягат. Наскоро чистих ламелите на воден радиатор във Форестър заради същия проблем - не минава достатъчно въздух от перките и изключва защото налягането прескача с много 18-те бара..

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пон Сеп 30, 2019 6:19 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2419
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Разбира се! Говорим само за проба за много малко. Не случайно изключва - има причина и сработва защита. Това е само с цел да се установи дали е ок компресор-съединител.

_________________
http://www.hostit.bg/

Пон Сеп 30, 2019 9:05 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Нед Ное 23, 2014 8:13 pm
Мнения: 116
Автомобил: Forester SG 2005
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Alxx написа:
По-скоро не е за препоръчване това с директното връзване, макар, че може за много кратко. Трябва да се закачи на машина и да се видят наляганията на двата кръга в каква посока бягат. Наскоро чистих ламелите на воден радиатор във Форестър заради същия проблем - не минава достатъчно въздух от перките и изключва защото налягането прескача с много 18-те бара..

Радиатора е на 1 година нов мит е преди месец с меглио и препарат от автомивка с жетони, после с водоструйка без да натискам спусъка тече като от маркуч. Вчера съшия номер в задръстването климатика спря. На майстор ще ходя другата година преди сезона тъкмо да напълня ако е опуснал фреона зимата. Ма според мен е някакъв конструктивен проблем с радиатора или обезвлажнителя щото извън града като пътувам с детето на климатик няма ядове затова не ме бърка особено тоя проблем. Ще тествам тая есен и пролетта всичко възможно.

Вто Окт 01, 2019 1:43 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm
Мнения: 350
Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
При мен го прави същото ,но в обратна конфигурация :D , в града нямам проблем , изключва ми извънградско.
Бях в сервиз мериха налягане а-у чистиха радиатори , установиха че проблема не е механичен ,а електрически , (някой датчик спира компресора ) , но нямаха софт да прочетат климатика , всичко друго излезе , мотор , абс ,светлини , но климатика не го хвана диагностиката и аз също го оставих за догодина .

Вто Окт 01, 2019 5:22 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Юни 29, 2020 7:10 am
Мнения: 2
Автомобил: Subaru Forester
Телефон: 0889602644
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
dzambok написа:
Здравейте
Последните няколко дни като карам на климатик по някое време спира да духа студено. А съм на минимума 20 градуса. Копчето свети за климатика вентилатора духа но не е студено. Като го спра изчакам няколко минути о го пусна пак от АС копчето. Пак духа студено и след 10-20 минути пак спира. Някой с идеи?


Здравейте, дали намерихте причинителят на проблема, тъй като имам абсолютно същият проблем. Форестър 2003 г. Благодаря!

Пон Юни 29, 2020 9:18 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Ное 23, 2014 8:13 pm
Мнения: 116
Автомобил: Forester SG 2005
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
hhri100v написа:
dzambok написа:
Здравейте
Последните няколко дни като карам на климатик по някое време спира да духа студено. А съм на минимума 20 градуса. Копчето свети за климатика вентилатора духа но не е студено. Като го спра изчакам няколко минути о го пусна пак от АС копчето. Пак духа студено и след 10-20 минути пак спира. Някой с идеи?


Здравейте, дали намерихте причинителят на проблема, тъй като имам абсолютно същият проблем. Форестър 2003 г. Благодаря!

ходих в сервиза в студентски град там казаха че най вероятно е електрически проблема и губи маса. обслужиха компресора с О пръстени почистване допълниха фреон пише 80 грама което е нищо взеха ми 200лв ама от тогава не съм имал проблеми .

Пон Юни 29, 2020 2:19 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да споделя, от горчив опит:
Ако ви кажат, че компресорът е аут(постоянно включва/изключва и не работи стабилно при немного жега), защото налягането в тръбата за високо е по-ниско от тази в ниското налягане, първо си сменете дехидратора. При мен бяха категорични с диагнозата, защото изключваше по защита, но откак дойдоха жегите спря да го прави. Съпоставих проблема с друга марка кола и същото поведение, която съм имал преди години, а днес поддържам и изводът беше елементарен. При старите талиги датчикът за налягане не мери точни цифри, а включва/изключва при гранична стойност, т.е. е обикновен пресостат. Вързан е на изхода на дехидратора и при запушен такъв изключва компресора защото налягането се срутва.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert


Последна промяна Alxx на Пон Юни 29, 2020 9:14 pm, променена общо 1 път


Пон Юни 29, 2020 9:09 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И при мен компресорът включва и изключва, но си охлажда прилично.

Вто Юни 30, 2020 8:26 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Юни 29, 2020 7:10 am
Мнения: 2
Автомобил: Subaru Forester
Телефон: 0889602644
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
При мен компресорът си работи, перката и тя, просто духа студено 5 - 6 мин и после духа като от вентилатор само

Сря Юли 01, 2020 8:18 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Закачвайте я някъде да се види какво налягане държи в двата потока(дали държи изобщо). Ако има фреон, но изключва защото претоварва ниското налягане - сменяш дехидратор първо. В останалите случаи я, компресор, я съединител, я пресостат с дефект.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Сря Юли 01, 2020 5:33 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Авг 21, 2019 8:29 am
Мнения: 10
Автомобил: Subaru Forester II 2.0XT
Рейтинг: 16
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте, малко със закъснение... Имам същия проблем. При каране градско, веднага щом колата загрее компесора изключва, съответно после не иска да се включи. Извънградско е сходно, само че при каране на темпомат или с по ниска скорост до 140 км/ч компресорът може да работи и 1 час без да спре, може и за 1 час да спре 4 пъти. Общо взето доста непостоянна работа. След преглед в един уж читав сервиз за климатици, побързаха да поискат да им оставя колата и срещу 250 лв. да ми решат проблема, без да уточнят какво точно ще правят...След малко четене и посещение на сервиз в Герман, от който хората в този форум са доволни причината беше установена - Бобина на компресора, в която доколкото разбрах е вградена и защитата. Момчетата внимателно проследиха нещата от работещ компесор до момента, в който изключи и се установи, че ток до бобината има, а след нея няма никой. Съответно като позагрее колата повечко, както е при градското шофиране защитата в бобината се подбЪзиква и при висока външна температура и тръгни спри, компресорът не работи. Тази част не се продава отделно, решението закупуване на компресор втора ръка, за да се свали бобина от него.

При мен проблемът е този. Така и не го реших, тъй като пътувам рано сутрин и късно вечер /с малко дете съм/, а на дълъг път, ако навън е под 30 градуса и не настъпвам много колата, климатикът си работи, дори е доста силен. След като спре, карам 10 минути без него, после го включвам пак и работи. При всяко положение ще го оправя, когато намеря време..

Надявам се да съм бил полезен. :)
 15

Пон Авг 10, 2020 11:10 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 25 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 35 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор