|
Страница 1 от 1
|
[ 9 мнения ] |
|
Автор |
Съобщение |
jordanbuggy
Регистриран на: Сря Сеп 30, 2015 2:09 pm Мнения: 129 Местоположение: Велики Преслав
Автомобил: FORI 2006 BECK 2002 FORI 2001
Телефон: 0892340818
Рейтинг: 249
|
Здравейте колеги! Преди няколко месеца се сдобих с третото си СУБАРУ и обратно на логиката се връщам назад, като започнах с ФОРЕСТЪР 2006 г., след него АУТБЕК 2002 г. и сега се спрях на ФОРЕСТЪР 2001 г. След редовното обслужване- филтри, масла , ремъци, ролки, помпа, съединител и тн. започнах работа по окачването включваща : подложки на предни и задни макферсъни , задни амортисьори от ФОРЕСТЪР 2 , нови пружини, преработка на цялото задно окачване, преработка на предните носачи, метални защити на картера и задния диференциал, изработване на нови биалетки , преработка на джантите от ЕТ 48 до ЕТ -5, предна разпънка изработена от колегата Вальо от Варна и някои дребни доработки. Целта ми беше максимален ефект като клиренс, стабилност и визия, без да свалям двата моста на долу от купето. Резултата вече е на лице и реших да го покажа на останалите фенове на най готината марка автомобили. Прикачени файлове: IMG_7576.JPG Прикачени файлове: IMG_7577.JPG Прикачени файлове: IMG_7578.JPG Прикачени файлове: IMG_7584.JPG Прикачени файлове: IMG_7588.JPG Прикачени файлове: IMG_7593.JPG Прикачени файлове: IMG_7599.JPG Прикачени файлове: IMG_7566.JPG Прикачени файлове: IMG_7596.JPG Прикачени файлове: IMG_7599.JPG
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
21
|
|
Съб Юли 27, 2019 8:29 am |
|
|
steling
|
Браво Данчо, много добър проект
_________________ www.karcher-cleanteh.com
Автомобилът е толкова проходим...."колкото го прежалиш!!"
|
|
|
Съб Юли 27, 2019 8:46 am |
|
|
GeorgiIv
Регистриран на: Чет Окт 19, 2017 3:03 pm Мнения: 244 Местоположение: гр.София
Автомобил: Forester SG 2.0X 2005 AT
Рейтинг: 232
|
_________________ Forester 2.0X, 2005, АТ
Пътуване без граници FB/travelpagebg IG:@travelpagebg
|
|
|
Съб Юли 27, 2019 8:58 am |
|
|
Valio
|
Много труд...много добър резултат.... евала Данчо..
|
|
|
Съб Юли 27, 2019 10:25 am |
|
|
SCRAPPER
Регистриран на: Пон Яну 16, 2012 10:31 pm Мнения: 389 Местоположение: Bulgaria;Sofia/Ireland/Slovenia
Автомобил: Душата ми кара AMG
Телефон: +359885330030
Рейтинг: 122
|
Страхотен е! Я малко подробности за окачването и снимки!
_________________ Не е важно да губиш красиво,важно е да биеш грозно ! Не е важно колко коня имаш под капака, а какво магаре е зад волана!
|
|
|
Съб Юли 27, 2019 12:16 pm |
|
|
Alxx
|
Дане, подмени ли планките за закрепване на надлъжния носач отзад? Аз, бих сложил едни от Бек 1 обърнати, да отдалечи малко гумата от прага.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Съб Юли 27, 2019 12:20 pm |
|
|
jordanbuggy
Регистриран на: Сря Сеп 30, 2015 2:09 pm Мнения: 129 Местоположение: Велики Преслав
Автомобил: FORI 2006 BECK 2002 FORI 2001
Телефон: 0892340818
Рейтинг: 249
|
Alxx написа: Дане, подмени ли планките за закрепване на надлъжния носач отзад? Аз, бих сложил едни от Бек 1 обърнати, да отдалечи малко гумата от прага. Здравей! Изработил съм подложки между планката на носача и купето колкото е подложката на макферсъна и гумата си е на същото място, но изглежда близо защото е голям размер 215 75 15
|
|
|
Съб Юли 27, 2019 3:43 pm |
|
|
jordanbuggy
Регистриран на: Сря Сеп 30, 2015 2:09 pm Мнения: 129 Местоположение: Велики Преслав
Автомобил: FORI 2006 BECK 2002 FORI 2001
Телефон: 0892340818
Рейтинг: 249
|
SCRAPPER написа: Страхотен е! Я малко подробности за окачването и снимки! След като изработих подложките , сглобих комлект самонивелиращи амортисьори от Форестър 2 и ги комплектовах с нови пружини и тампони от Форестър 1. Старите пружини си бяха ОК. с дебелина 12,5 мм., а аз сложих 13,5 мм. Отделно чашата, където ляга пружината на новите амове е малко по-нагоре и от там се вдига малко. Работата по задните носачи включва подложки на надлъжния носач отпред между планката и купето, монтиране на планки, с които свалям вътрешните тампони на напречните носачи със същия размер надолу, като се съобразява геометрията на окачването. При мен се наложи освен, че ги свалих да ги прибера и 15мм. навътре към диференциала заради вътрешното каре и така от крайно разпънато до крайно прибрано положение на амортисьора карето да работи в нормалния си диапазон, като си оставих опция за регулиране на задния носач. По предницата работата се състоеше в преработка на носачите, като изместване на шарнира напред, заради големите гуми, и тампоните на носача навътре към кутията отново заради вътрешното каре. Последното беше изработката на биалетките, изхвърлих старите и си монтирах такива с шарнирни накрайници като ги направих дълги съобразно ходовете на окачването.
|
|
|
Съб Юли 27, 2019 4:26 pm |
|
|
SCRAPPER
Регистриран на: Пон Яну 16, 2012 10:31 pm Мнения: 389 Местоположение: Bulgaria;Sofia/Ireland/Slovenia
Автомобил: Душата ми кара AMG
Телефон: +359885330030
Рейтинг: 122
|
jordanbuggy написа: SCRAPPER написа: Страхотен е! Я малко подробности за окачването и снимки! След като изработих подложките , сглобих комлект самонивелиращи амортисьори от Форестър 2 и ги комплектовах с нови пружини и тампони от Форестър 1. Старите пружини си бяха ОК. с дебелина 12,5 мм., а аз сложих 13,5 мм. Отделно чашата, където ляга пружината на новите амове е малко по-нагоре и от там се вдига малко. Работата по задните носачи включва подложки на надлъжния носач отпред между планката и купето, монтиране на планки, с които свалям вътрешните тампони на напречните носачи със същия размер надолу, като се съобразява геометрията на окачването. При мен се наложи освен, че ги свалих да ги прибера и 15мм. навътре към диференциала заради вътрешното каре и така от крайно разпънато до крайно прибрано положение на амортисьора карето да работи в нормалния си диапазон, като си оставих опция за регулиране на задния носач. По предницата работата се състоеше в преработка на носачите, като изместване на шарнира напред, заради големите гуми, и тампоните на носача навътре към кутията отново заради вътрешното каре. Последното беше изработката на биалетките, изхвърлих старите и си монтирах такива с шарнирни накрайници като ги направих дълги съобразно ходовете на окачването.
_________________ Не е важно да губиш красиво,важно е да биеш грозно ! Не е важно колко коня имаш под капака, а какво магаре е зад волана!
|
|
|
Нед Юли 28, 2019 2:29 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 9 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 24 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|