Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 2:08 am



Отговори на тема  [ 9 мнения ] 
 НОВИЯТ ФОРУМЕН БОЕЦ 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Сря Сеп 30, 2015 2:09 pm
Мнения: 129
Местоположение: Велики Преслав
Автомобил: FORI 2006 BECK 2002 FORI 2001
Телефон: 0892340818
Рейтинг: 249
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте колеги! Преди няколко месеца се сдобих с третото си СУБАРУ и обратно на логиката се връщам назад, като започнах с ФОРЕСТЪР 2006 г., след него АУТБЕК 2002 г. и сега се спрях на ФОРЕСТЪР 2001 г. След редовното обслужване- филтри, масла , ремъци, ролки, помпа, съединител и тн. започнах работа по окачването включваща : подложки на предни и задни макферсъни , задни амортисьори от ФОРЕСТЪР 2 , нови пружини, преработка на цялото задно окачване, преработка на предните носачи, метални защити на картера и задния диференциал, изработване на нови биалетки , преработка на джантите от ЕТ 48 до ЕТ -5, предна разпънка изработена от колегата Вальо от Варна и някои дребни доработки. Целта ми беше максимален ефект като клиренс, стабилност и визия, без да свалям двата моста на долу от купето. Резултата вече е на лице и реших да го покажа на останалите фенове на най готината марка автомобили.
Прикачени файлове:
IMG_7576.JPG
Прикачени файлове:
IMG_7577.JPG
Прикачени файлове:
IMG_7578.JPG
Прикачени файлове:
IMG_7584.JPG
Прикачени файлове:
IMG_7588.JPG
Прикачени файлове:
IMG_7593.JPG
Прикачени файлове:
IMG_7599.JPG
Прикачени файлове:
IMG_7566.JPG
Прикачени файлове:
IMG_7596.JPG
Прикачени файлове:
IMG_7599.JPG


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
 21

Съб Юли 27, 2019 8:29 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Апр 05, 2010 8:58 pm
Мнения: 3405
Местоположение: Варна
Skype: steling.
Автомобил: без субару
Телефон: 0877 40 43 30
Рейтинг: 583
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Браво Данчо, много добър проект :bow: :bow:

_________________
www.karcher-cleanteh.com

Автомобилът е толкова проходим...."колкото го прежалиш!!"

Съб Юли 27, 2019 8:46 am
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Чет Окт 19, 2017 3:03 pm
Мнения: 244
Местоположение: гр.София
Автомобил: Forester SG 2.0X 2005 AT
Рейтинг: 232
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Невероятно изглежда. :bow:
Страхотен труд си положил!

Джантите са един път =D> =D> =D> :bow:

_________________
Forester 2.0X, 2005, АТ

Пътуване без граници
FB/travelpagebg
IG:@travelpagebg

Съб Юли 27, 2019 8:58 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Дек 02, 2009 9:34 pm
Мнения: 1525
Местоположение: Варна
Skype: valio-xxx
Автомобил: Forester 2.0 sf5 ,Outback 2.5 b13
Телефон: 0888 8едно7 81две
Рейтинг: 556
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Много труд...много добър резултат.... :bow: евала Данчо.. :good:

Съб Юли 27, 2019 10:25 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 16, 2012 10:31 pm
Мнения: 389
Местоположение: Bulgaria;Sofia/Ireland/Slovenia
Автомобил: Душата ми кара AMG
Телефон: +359885330030
Рейтинг: 122
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Страхотен е!
Я малко подробности за окачването и снимки!

_________________
Не е важно да губиш красиво,важно е да биеш грозно !
Не е важно колко коня имаш под капака, а какво магаре е зад волана!

Съб Юли 27, 2019 12:16 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Дане, подмени ли планките за закрепване на надлъжния носач отзад? Аз, бих сложил едни от Бек 1 обърнати, да отдалечи малко гумата от прага.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Съб Юли 27, 2019 12:20 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Сеп 30, 2015 2:09 pm
Мнения: 129
Местоположение: Велики Преслав
Автомобил: FORI 2006 BECK 2002 FORI 2001
Телефон: 0892340818
Рейтинг: 249
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Alxx написа:
Дане, подмени ли планките за закрепване на надлъжния носач отзад? Аз, бих сложил едни от Бек 1 обърнати, да отдалечи малко гумата от прага.

Здравей! Изработил съм подложки между планката на носача и купето колкото е подложката на макферсъна и гумата си е на същото място, но изглежда близо защото е голям размер 215 75 15

Съб Юли 27, 2019 3:43 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Сеп 30, 2015 2:09 pm
Мнения: 129
Местоположение: Велики Преслав
Автомобил: FORI 2006 BECK 2002 FORI 2001
Телефон: 0892340818
Рейтинг: 249
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
SCRAPPER написа:
Страхотен е!
Я малко подробности за окачването и снимки!

След като изработих подложките , сглобих комлект самонивелиращи амортисьори от Форестър 2 и ги комплектовах с нови пружини и тампони от Форестър 1. Старите пружини си бяха ОК. с дебелина 12,5 мм., а аз сложих 13,5 мм. Отделно чашата, където ляга пружината на новите амове е малко по-нагоре и от там се вдига малко. Работата по задните носачи включва подложки на надлъжния носач отпред между планката и купето, монтиране на планки, с които свалям вътрешните тампони на напречните носачи със същия размер надолу, като се съобразява геометрията на окачването. При мен се наложи освен, че ги свалих да ги прибера и 15мм. навътре към диференциала заради вътрешното каре и така от крайно разпънато до крайно прибрано положение на амортисьора карето да работи в нормалния си диапазон, като си оставих опция за регулиране на задния носач. По предницата работата се състоеше в преработка на носачите, като изместване на шарнира напред, заради големите гуми, и тампоните на носача навътре към кутията отново заради вътрешното каре. Последното беше изработката на биалетките, изхвърлих старите и си монтирах такива с шарнирни накрайници като ги направих дълги съобразно ходовете на окачването.

Съб Юли 27, 2019 4:26 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 16, 2012 10:31 pm
Мнения: 389
Местоположение: Bulgaria;Sofia/Ireland/Slovenia
Автомобил: Душата ми кара AMG
Телефон: +359885330030
Рейтинг: 122
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
:good: :good: :good:
jordanbuggy написа:
SCRAPPER написа:
Страхотен е!
Я малко подробности за окачването и снимки!

След като изработих подложките , сглобих комлект самонивелиращи амортисьори от Форестър 2 и ги комплектовах с нови пружини и тампони от Форестър 1. Старите пружини си бяха ОК. с дебелина 12,5 мм., а аз сложих 13,5 мм. Отделно чашата, където ляга пружината на новите амове е малко по-нагоре и от там се вдига малко. Работата по задните носачи включва подложки на надлъжния носач отпред между планката и купето, монтиране на планки, с които свалям вътрешните тампони на напречните носачи със същия размер надолу, като се съобразява геометрията на окачването. При мен се наложи освен, че ги свалих да ги прибера и 15мм. навътре към диференциала заради вътрешното каре и така от крайно разпънато до крайно прибрано положение на амортисьора карето да работи в нормалния си диапазон, като си оставих опция за регулиране на задния носач. По предницата работата се състоеше в преработка на носачите, като изместване на шарнира напред, заради големите гуми, и тампоните на носача навътре към кутията отново заради вътрешното каре. Последното беше изработката на биалетките, изхвърлих старите и си монтирах такива с шарнирни накрайници като ги направих дълги съобразно ходовете на окачването.

_________________
Не е важно да губиш красиво,важно е да биеш грозно !
Не е важно колко коня имаш под капака, а какво магаре е зад волана!

Нед Юли 28, 2019 2:29 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 9 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 24 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор