Автор |
Съобщение |
excalibur
Регистриран на: Чет Ное 27, 2014 5:21 pm Постове: 89
Автомобил: Subaru Forester 2009
Телефон: 0899570069
Рейтинг: 15
|
Здравейте! Сутрин когато е по-студено като запаля Форко,за няколко секунди започва да прекъсва,тепе дори се опитва да изгасне. След това вдига обороти и всичко се нормализира. Какво може да е това. Форестър 2.0 150кс. 2009г.
|
|
|
Вто Авг 27, 2019 3:11 pm |
|
|
Kollin
Регистриран на: Сря Май 09, 2018 5:06 pm Постове: 81
Автомобил: Impreza 2006R
Телефон: +359898276714
Рейтинг: 20
|
Почиствал ли си дросела скоро?
|
|
|
Вто Авг 27, 2019 3:21 pm |
|
|
excalibur
Регистриран на: Чет Ное 27, 2014 5:21 pm Постове: 89
Автомобил: Subaru Forester 2009
Телефон: 0899570069
Рейтинг: 15
|
Кой дросел колега? Днес свалях дебитомера и е чист.
|
|
|
Вто Авг 27, 2019 3:30 pm |
|
|
excalibur
Регистриран на: Чет Ное 27, 2014 5:21 pm Постове: 89
Автомобил: Subaru Forester 2009
Телефон: 0899570069
Рейтинг: 15
|
Аха,дроселовата клапа. Утре ще я погледна,но не мисля че е от нея.
|
|
|
Вто Авг 27, 2019 8:48 pm |
|
|
Alxx
|
Клапани.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Авг 28, 2019 5:56 pm |
|
|
excalibur
Регистриран на: Чет Ное 27, 2014 5:21 pm Постове: 89
Автомобил: Subaru Forester 2009
Телефон: 0899570069
Рейтинг: 15
|
Егати и сигурния отговор! Аргумент!!!!!
|
|
|
Сря Авг 28, 2019 9:18 pm |
|
|
Alxx
|
Така от дистанция се правят догадки, нали се сещаш? Аз ти дадох догадка, ама нали трябва специално отношение към Н.В. "Потребителя"... Изключително типично се държи двигателят ти, като за клапани с намаляла или никаква хлабина. А, пробвай и търсачката?
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Авг 28, 2019 11:10 pm |
|
|
azmarto
Регистриран на: Съб Фев 28, 2009 6:45 pm Постове: 238 Местоположение: София
Автомобил: Форестър 2006 2.0Х 158кс.
Рейтинг: 10
|
Не би ли трябвало на студено хлабината да е най-голяма???
|
|
|
Чет Авг 29, 2019 6:30 am |
|
|
Alxx
|
В коя част на двигателя? Представи си разрез на главата - материала на клапана, вала и главата, и се досети кой метал се разширява повече.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Авг 29, 2019 7:14 am |
|
|
SpliFF
Регистриран на: Вто Окт 06, 2015 11:12 am Постове: 215 Местоположение: Добрич
Skype: w.o.s.h
Автомобил: Subaru Outback 2.5 AT 2002
Рейтинг: 230
|
Понеже го караме на догадки, може да е стъпков мотор или бавно реагираща ламбда сонда.
|
|
|
Вто Окт 01, 2019 2:13 pm |
|
|
Alxx
|
Къде намеша сонда на студен мотор???
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Окт 01, 2019 10:11 pm |
|
|
SpliFF
Регистриран на: Вто Окт 06, 2015 11:12 am Постове: 215 Местоположение: Добрич
Skype: w.o.s.h
Автомобил: Subaru Outback 2.5 AT 2002
Рейтинг: 230
|
Ами мешам я до толкова ,че ако тя бъзика дългосрочния трим, при палене колата чете точно него, после вече се коригира от краткосрочния. Колегата може да си направи експеримент, да извади клемата на акумулатора за през ноща и сутринта, като я сложи отнов да каже как е първото палене. Нали това всичко е предположение и може да има още 100 причини.
|
|
|
Сря Окт 02, 2019 10:35 am |
|
|
Vmax
|
SpliFF написа: Ами мешам я до толкова ,че ако тя бъзика дългосрочния трим, при палене колата чете точно него, после вече се коригира от краткосрочния. Колегата може да си направи експеримент, да извади клемата на акумулатора за през ноща и сутринта, като я сложи отнов да каже как е първото палене. Нали това всичко е предположение и може да има още 100 причини. В грешка си колега - при студен никакви тримове не играят. Ламбда се намесва по-късно
|
|
|
Сря Окт 02, 2019 11:14 am |
|
|
azmarto
Регистриран на: Съб Фев 28, 2009 6:45 pm Постове: 238 Местоположение: София
Автомобил: Форестър 2006 2.0Х 158кс.
Рейтинг: 10
|
Alxx написа: В коя част на двигателя? Представи си разрез на главата - материала на клапана, вала и главата, и се досети кой метал се разширява повече. Това е топлинна хлабина - при загряване на двигателя тя става приблизително равна на нула. Не знам как е на практика, но на теория хлабината е най-голяма на студен двигател и най-малка на топъл двигател.
|
|
|
Сря Окт 02, 2019 11:46 am |
|
|
SpliFF
Регистриран на: Вто Окт 06, 2015 11:12 am Постове: 215 Местоположение: Добрич
Skype: w.o.s.h
Автомобил: Subaru Outback 2.5 AT 2002
Рейтинг: 230
|
Все пак аз мисля, че след след изгасяне на колата се записва дългосрочния трим и следващото палене е на базата на последно записания дългосрочен трим. А това кога започва да се коригира е съвсем друга бира. Пак казвам товса догадки и личен опит. При мне с съвсем случайно видях ,че моя дългосрочен трим клонеше към 17-19. Смених си О2 сензора , защото кабели свещи и т.н си беше наред. И така и случайно изчезна и проблема с трудното палене сутрин. За протокола след всяко откачане на клемата колата палеше номрално на студено, но след 1-2 дена каране отново започваше трудното палене.
|
|
|
Сря Окт 02, 2019 11:53 am |
|
|
Alxx
|
Тримовете играят при работна температура, алгоритъмът на впръскване по време на загряване е съвсем различен и никак не се влияе от тях. По спора за хлабината - най-високо разширение от металите в главата има алуминият. Помислете логично накъде се разширява и коя част се отдалечава от гърбицата на р-р вал заради разширението му? azmarto - чия теория? Цитат: при загряване на двигателя тя става приблизително равна на нула. При приблизителна на нула хлабина в клапаните се получава тази тема. При приблизителна на нула в едни други части двигателят спира завинаги. Наздраве, господа.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Окт 02, 2019 6:26 pm |
|
|
marian_de
Регистриран на: Нед Май 22, 2016 5:47 am Постове: 398 Местоположение: Троян
Автомобил: subaru forester s-turbo
Телефон: 0888959253
Рейтинг: 220
|
Цитат: при загряване на двигателя тя става приблизително равна на нула. При приблизителна на нула хлабина в клапаните се получава тази тема. При приблизителна на нула в едни други части двигателят спира завинаги. Наздраве, господа.[/quote] Брутално точно . Изкефих се яко .
|
|
|
Сря Окт 02, 2019 9:02 pm |
|
|
SpliFF
Регистриран на: Вто Окт 06, 2015 11:12 am Постове: 215 Местоположение: Добрич
Skype: w.o.s.h
Автомобил: Subaru Outback 2.5 AT 2002
Рейтинг: 230
|
Alxx написа: Тримовете играят при работна температура, алгоритъмът на впръскване по време на загряване е съвсем различен и никак не се влияе от тях. Това трябва ли да значи, че при студен двигател тия тримове не трябва да се променят докато не стигне нкаква температура?
|
|
|
Чет Окт 03, 2019 9:40 am |
|
|
Alxx
|
Може и да виждаш някакви ходещи напред-назад цифри със закачена диагностика, но моторът не бръсне за слива сондата докато не загрее.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Окт 03, 2019 6:24 pm |
|
|
SpliFF
Регистриран на: Вто Окт 06, 2015 11:12 am Постове: 215 Местоположение: Добрич
Skype: w.o.s.h
Автомобил: Subaru Outback 2.5 AT 2002
Рейтинг: 230
|
Имах друго предвид, но както и да е. Нека колегата да сподели дали има ефект след откачане на клемата.
|
|
|
Пет Окт 04, 2019 10:08 am |
|
|