Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 12:43 pm



Отговори на тема  [ 28 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
 Почти изгасва на студен двигател. 
Автор Съобщение

Регистриран на: Чет Ное 27, 2014 5:21 pm
Мнения: 89
Автомобил: Subaru Forester 2009
Телефон: 0899570069
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте! Сутрин когато е по-студено като запаля Форко,за няколко секунди започва да прекъсва,тепе дори се опитва да изгасне. След това вдига обороти и всичко се нормализира. Какво може да е това. Форестър 2.0 150кс. 2009г.

Вто Авг 27, 2019 3:11 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Май 09, 2018 5:06 pm
Мнения: 81
Автомобил: Impreza 2006R
Телефон: +359898276714
Рейтинг: 20
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Почиствал ли си дросела скоро? :idea:

Вто Авг 27, 2019 3:21 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Ное 27, 2014 5:21 pm
Мнения: 89
Автомобил: Subaru Forester 2009
Телефон: 0899570069
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Кой дросел колега? Днес свалях дебитомера и е чист.

Вто Авг 27, 2019 3:30 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Ное 27, 2014 5:21 pm
Мнения: 89
Автомобил: Subaru Forester 2009
Телефон: 0899570069
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Аха,дроселовата клапа. Утре ще я погледна,но не мисля че е от нея.

Вто Авг 27, 2019 8:48 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Клапани.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Сря Авг 28, 2019 5:56 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Ное 27, 2014 5:21 pm
Мнения: 89
Автомобил: Subaru Forester 2009
Телефон: 0899570069
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Егати и сигурния отговор! Аргумент!!!!!

Сря Авг 28, 2019 9:18 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Така от дистанция се правят догадки, нали се сещаш? Аз ти дадох догадка, ама нали трябва специално отношение към Н.В. "Потребителя"...
Изключително типично се държи двигателят ти, като за клапани с намаляла или никаква хлабина. А, пробвай и търсачката?

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Сря Авг 28, 2019 11:10 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Фев 28, 2009 6:45 pm
Мнения: 238
Местоположение: София
Автомобил: Форестър 2006 2.0Х 158кс.
Рейтинг: 10
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Не би ли трябвало на студено хлабината да е най-голяма???

Чет Авг 29, 2019 6:30 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
В коя част на двигателя? :)
Представи си разрез на главата - материала на клапана, вала и главата, и се досети кой метал се разширява повече.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Чет Авг 29, 2019 7:14 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Окт 06, 2015 11:12 am
Мнения: 215
Местоположение: Добрич
Skype: w.o.s.h
Автомобил: Subaru Outback 2.5 AT 2002
Рейтинг: 230
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Понеже го караме на догадки, може да е стъпков мотор или бавно реагираща ламбда сонда.

Вто Окт 01, 2019 2:13 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Къде намеша сонда на студен мотор???

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Вто Окт 01, 2019 10:11 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Окт 06, 2015 11:12 am
Мнения: 215
Местоположение: Добрич
Skype: w.o.s.h
Автомобил: Subaru Outback 2.5 AT 2002
Рейтинг: 230
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ами мешам я до толкова ,че ако тя бъзика дългосрочния трим, при палене колата чете точно него, после вече се коригира от краткосрочния. Колегата може да си направи експеримент, да извади клемата на акумулатора за през ноща и сутринта, като я сложи отнов да каже как е първото палене. Нали това всичко е предположение и може да има още 100 причини.

Сря Окт 02, 2019 10:35 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
SpliFF написа:
Ами мешам я до толкова ,че ако тя бъзика дългосрочния трим, при палене колата чете точно него, после вече се коригира от краткосрочния. Колегата може да си направи експеримент, да извади клемата на акумулатора за през ноща и сутринта, като я сложи отнов да каже как е първото палене. Нали това всичко е предположение и може да има още 100 причини.


В грешка си колега - при студен никакви тримове не играят. Ламбда се намесва по-късно

Сря Окт 02, 2019 11:14 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Фев 28, 2009 6:45 pm
Мнения: 238
Местоположение: София
Автомобил: Форестър 2006 2.0Х 158кс.
Рейтинг: 10
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Alxx написа:
В коя част на двигателя? :)
Представи си разрез на главата - материала на клапана, вала и главата, и се досети кой метал се разширява повече.



Това е топлинна хлабина - при загряване на двигателя тя става приблизително равна на нула.
Не знам как е на практика, но на теория хлабината е най-голяма на студен двигател и най-малка на топъл двигател.

Сря Окт 02, 2019 11:46 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Окт 06, 2015 11:12 am
Мнения: 215
Местоположение: Добрич
Skype: w.o.s.h
Автомобил: Subaru Outback 2.5 AT 2002
Рейтинг: 230
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Все пак аз мисля, че след след изгасяне на колата се записва дългосрочния трим и следващото палене е на базата на последно записания дългосрочен трим. А това кога започва да се коригира е съвсем друга бира. Пак казвам товса догадки и личен опит. При мне с съвсем случайно видях ,че моя дългосрочен трим клонеше към 17-19. Смених си О2 сензора , защото кабели свещи и т.н си беше наред. И така и случайно изчезна и проблема с трудното палене сутрин.
За протокола след всяко откачане на клемата колата палеше номрално на студено, но след 1-2 дена каране отново започваше трудното палене.

Сря Окт 02, 2019 11:53 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тримовете играят при работна температура, алгоритъмът на впръскване по време на загряване е съвсем различен и никак не се влияе от тях.
По спора за хлабината - най-високо разширение от металите в главата има алуминият. Помислете логично накъде се разширява и коя част се отдалечава от гърбицата на р-р вал заради разширението му? :)
azmarto - чия теория?
Цитат:
при загряване на двигателя тя става приблизително равна на нула.

При приблизителна на нула хлабина в клапаните се получава тази тема. При приблизителна на нула в едни други части двигателят спира завинаги.
:beer: Наздраве, господа.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Сря Окт 02, 2019 6:26 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 22, 2016 5:47 am
Мнения: 398
Местоположение: Троян
Автомобил: subaru forester s-turbo
Телефон: 0888959253
Рейтинг: 220
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Цитат:
при загряване на двигателя тя става приблизително равна на нула.

При приблизителна на нула хлабина в клапаните се получава тази тема. При приблизителна на нула в едни други части двигателят спира завинаги.
:beer: Наздраве, господа.[/quote]

ROFL ROFL ROFL Брутално точно . Изкефих се яко .

Сря Окт 02, 2019 9:02 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Окт 06, 2015 11:12 am
Мнения: 215
Местоположение: Добрич
Skype: w.o.s.h
Автомобил: Subaru Outback 2.5 AT 2002
Рейтинг: 230
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Alxx написа:
Тримовете играят при работна температура, алгоритъмът на впръскване по време на загряване е съвсем различен и никак не се влияе от тях.


Това трябва ли да значи, че при студен двигател тия тримове не трябва да се променят докато не стигне нкаква температура?

Чет Окт 03, 2019 9:40 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Може и да виждаш някакви ходещи напред-назад цифри със закачена диагностика, но моторът не бръсне за слива сондата докато не загрее.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Чет Окт 03, 2019 6:24 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Окт 06, 2015 11:12 am
Мнения: 215
Местоположение: Добрич
Skype: w.o.s.h
Автомобил: Subaru Outback 2.5 AT 2002
Рейтинг: 230
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Имах друго предвид, но както и да е. Нека колегата да сподели дали има ефект след откачане на клемата.

Пет Окт 04, 2019 10:08 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 28 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 26 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор