Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Вто Апр 16, 2024 1:31 pm



Отговори на тема  [ 50 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща
 Проблем с паленето на Форестър III 2.0-бензин 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 16, 2012 12:58 pm
Мнения: 60
Skype: d_pamporov
Автомобил: subsru forester 2.0X
Телефон: 0893328300
Рейтинг: -13
Кофти...
Отговори с цитат
Колеги имам следния проблем-сутрин дори при минусови температури си пали от раз. След като се покара и двигателя е загрял започва да пали трудно-т.е. с повече въртяне на стартера. Пробвах и забелязах , че при такъв случай с подаване на малко газ пали по-лесно. Акумулатора си върти идеално, т.е. не е от тока ,от свещите също не мисля да е ,защото нямаше да пали сутрин. Съмнявам се в бензиновата помпа или горивния филтър. Понеже го имам от скоро ,т.е. това ми е втория Фори, първия ми го блъснаха на третата седмица , моля който е имал подобен проблем или разбира да сподели информация.

Вто Дек 18, 2012 11:16 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 16, 2012 12:58 pm
Мнения: 60
Skype: d_pamporov
Автомобил: subsru forester 2.0X
Телефон: 0893328300
Рейтинг: -13
Кофти...
Отговори с цитат
Хайде колеги, на никой ли не се е случвало?

Сря Дек 19, 2012 8:48 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Ное 06, 2009 9:53 pm
Мнения: 1162
Местоположение: СОФ
Skype: ubergruber
Автомобил: Impreza 2.0GRR!
Рейтинг: 71
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
доктора написа:
Съмнявам се в бензиновата помпа или горивния филтър.
Имах преди време друга кола, която след стопляне палеше трудно - оказа се бензинова помпа - изгоря малко след като почна да прави тия проблеми и след смяната всичко беше наред. Възможно е обаче тоя зор да се поражда от какво ли не - бензинова помпа и филтър са само две от мнооогото възможности.

Сря Дек 19, 2012 9:02 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Сеп 25, 2009 10:13 pm
Мнения: 769
Местоположение: Пловдив-Ръжево конаре
Автомобил: Legacy 2.2AT .
Телефон: 0877115116
Рейтинг: 47
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
:idea: температурен датчик евентуално , ако стартера върти добре . :good:
грешката е моя , не чета добре сори :bow:

_________________
http://www.youtube.com/user/kirilg68?feature=guide
http://www.snimka.bg/?profile,albums


Последна промяна kiro_ema на Сря Дек 19, 2012 11:07 am, променена общо 2 пъти


Сря Дек 19, 2012 10:40 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
kiro_ema написа:
Втулки и четки на стартера . :good:



по-скоро е свързано с подаването на гориво - регулатор на налягането също е заподозрян, наред с бензиновата помпа и свещите.

Колега насочи се към някой сервиз преди да стане по зле и да те остави на пътя. Колата не е с газ, нали?

Сря Дек 19, 2012 10:48 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 16, 2012 12:58 pm
Мнения: 60
Skype: d_pamporov
Автомобил: subsru forester 2.0X
Телефон: 0893328300
Рейтинг: -13
Кофти...
Отговори с цитат
С газ е и се оказа , че проблема е само като се кара на газ/макар че винаги пали на бензин/. Когато се кара на бензин-няма никакъв проблем-пали си нормално.Покара ли се на газ- после иска повече въртене. Смених газовия клапан-без резултат. След празниците ще се насоча към сервиз на BRC.

Вто Дек 25, 2012 1:48 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
доктора написа:
С газ е и се оказа , че проблема е само като се кара на газ/макар че винаги пали на бензин/. Когато се кара на бензин-няма никакъв проблем-пали си нормално.Покара ли се на газ- после иска повече въртене. Смених газовия клапан-без резултат. След празниците ще се насоча към сервиз на BRC.


Щом си с БРЦ най добре се насочи към пловдивския сервиз. В никакъв случай не се доверявай на сервиза в Дружба, София

Весели празници :beer:

Вто Дек 25, 2012 4:18 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 16, 2012 12:58 pm
Мнения: 60
Skype: d_pamporov
Автомобил: subsru forester 2.0X
Телефон: 0893328300
Рейтинг: -13
Кофти...
Отговори с цитат
Благодаря колега.Ще послушам съвета ти. След това ще дам инфо , какъв е проблема.

Сря Дек 26, 2012 9:07 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 1:23 pm
Мнения: 15
Местоположение: София
Skype: metodi_nachev
Автомобил: Subaru Legacy 2009 2.0 Bi-fuel
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колега дали ти оправиха проблема с паленето в този сервиз в Пловдив за BRC? Ако са ти оправили проблема моля те дай някакви контакти на тези хора, защото и аз имам такъв проблем с паленето... Газовия инжекцион ми е BRC ходих на диагностика тук в София при тези в Дружба уж фирмен сервиз ... Без коментар... Мойта прави същия проблем. Ако карам само на бензин никви драми пали без проблем. Ако съм карал на газ и я паркирам загася я и сетринта преди работа трябва да въртя доста преди да запали. Всичко по индикациите свети нормално, колата би трябвало да пали на бензин и след това при определена температура да се превключи на газ. Така и прави, но спря да пали от раз като съм я карал преди да я загася на газ и изтине... Всички филтри са сменени, свещи също колата си я гледам много. Говорил съм вече с няколко газаджии, и всички вдигат рамене или ми казват че могат да го оправят но трябвало да сменя целиа газов инжекцион с техен... От това рабирам колко са... За фирмения сервиз на BRC в София нямам думи освен за смяна на филтри за друго не стават. Обмислям да пиша на BRC в Италия да ми кажат каде може да ми оправят проблема, ако трябва ще си направя една екскурзия до там ако няма компетентни специалисти в България. Забравих да спомена колата е с фабрично монтирана газова оредба, 2009 година Legacy 2.0. Предварително ви благодаря и дано някои успее да ме насочи към правилния човек за решаване на моя проблем.

Сря Дек 26, 2012 12:48 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 16, 2012 12:58 pm
Мнения: 60
Skype: d_pamporov
Автомобил: subsru forester 2.0X
Телефон: 0893328300
Рейтинг: -13
Кофти...
Отговори с цитат
Още не съм ходил колега, по празниците почиват явно. Утре ще звънна да проверя и ако работят ще ходя. И моя газов инжекцион е фабричен/т.е. монтиран в дилъра в Италия/. Ще ти кажа колега като мина през сервиза. Чух добри отзиви за сервиза в Пловдив.

Сря Дек 26, 2012 1:49 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Фев 06, 2011 6:21 pm
Мнения: 438
Местоположение: +818
Автомобил: The power of dreams ....
Рейтинг: 90
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Абсолютно същият проблем при мен на Forester 2.0 turbo с BRC ! Смених какво ли не - стартер, свещи, кабели, филтри на газова, софтуерна настройка, ултразвук на инжектори (аз съм с Keihin) и пак ядец ! Решихме, че е от акумулатора накрая, само че като го сложа на колата на баща ми и пали от раз ](*,) . Лятото на моменти положението беше много зле, пали на магия след сигурно 10-12 завъртания и накрая се чува този пиукащият звук от радиото .......

п.п ще следя темата и дано се намери някакво решение на проблема ! Аз опитах всичко - без резултат :bow:

Сря Дек 26, 2012 2:01 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 1:23 pm
Мнения: 15
Местоположение: София
Skype: metodi_nachev
Автомобил: Subaru Legacy 2009 2.0 Bi-fuel
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Благодаря за бързата реакция на колегата. Ще очаквам вашата информация до тогава аз поне я карам само на бензин за момента докато не намеря решение за газта, страх ме е от товавъртене да не се прецака нещо друго... А относно акумулатора и аз съм го сменил с нов мислех, че може да е от него, но уви не е...

Сря Дек 26, 2012 3:01 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 16, 2012 12:58 pm
Мнения: 60
Skype: d_pamporov
Автомобил: subsru forester 2.0X
Телефон: 0893328300
Рейтинг: -13
Кофти...
Отговори с цитат
Няма как ,ако е от акумулатора или всичко друго свързано с запалване , то тогава няма да пали и като се кара на бензин. Проблема е в газовата уредба , но най интересно е ,че при мен сутрин си пали добре ,т.е. при по голям престой на колата проблема изчезва. При -13 градуса миналия ден сутринта си запали от раз. А през деня иска по два пъти въртяне ](*,) .

Сря Дек 26, 2012 3:45 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Фев 06, 2011 6:21 pm
Мнения: 438
Местоположение: +818
Автомобил: The power of dreams ....
Рейтинг: 90
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
доктора написа:
Няма как ,ако е от акумулатора или всичко друго свързано с запалване , то тогава няма да пали и като се кара на бензин. Проблема е в газовата уредба , но най интересно е ,че при мен сутрин си пали добре ,т.е. при по голям престой на колата проблема изчезва. При -13 градуса миналия ден сутринта си запали от раз. А през деня иска по два пъти въртяне ](*,) .


Абсолютно същото и при мен колега ! Независимо дали я паркирам в гаража или навънка (без значение от температурата) и не я карам най-малко 1 денонощие, като се кача и запалва от раз . Имам чувството, че захапва още от първия зъб на стартера ! Аз колата я имам от 2,5 години . Последните 3-4 месеца започна да ми прави този номер ......

Сря Дек 26, 2012 3:56 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 16, 2012 12:58 pm
Мнения: 60
Skype: d_pamporov
Автомобил: subsru forester 2.0X
Телефон: 0893328300
Рейтинг: -13
Кофти...
Отговори с цитат
Ако го решат проблема в BRC-Пловдив , веднага ще дам инфо колега.

Сря Дек 26, 2012 4:05 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 19, 2007 5:08 pm
Мнения: 945
Местоположение: Бургас
Автомобил: Lexus LS 460, 2007
Рейтинг: 354
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
От четене по други форуми стигнах до извода, че всичко е от газовите уредби. Така се омазват времената за впръскване, че след работа на газ идва труден старт на бензин, колебливи обороти, лоша работа на бензин.
Аз съм с ГИ Фобос и имам подобни симптоми - стартирането ми не бих казал, че е трудно, но при по-ниски температури брои цилиндрите и се стабилизира след няколко секунди. После има забиване на муцуната и като загрее хубаво се реже и на бензин и на газ. Би трябвало да няма проблеми с ОБД уредбите, но нека тези, които са с такива да споделят.

http://peugeotclub.info/forum/viewtopic ... 43&t=86279

_________________
LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007
TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008
TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023

Сря Дек 26, 2012 4:07 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Май 26, 2010 1:48 pm
Мнения: 15
Автомобил: subaru forester 2.0 2008
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
И аз имах подобен проблем-сутрин палеше трудно независимо от температурата,чудеше се на колко цилиндъра да захапе и след 1-2мин.се оправяше.С ГИ ланди ренцо съм. Оправи се само с настройка на сместа.Проблема започна да го прави доста след монтажа на газовата

Сря Дек 26, 2012 4:45 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 1:23 pm
Мнения: 15
Местоположение: София
Skype: metodi_nachev
Автомобил: Subaru Legacy 2009 2.0 Bi-fuel
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
На мен проблема се появи от преди 2-3 месеца, още беше топло навън... Аз ще изчакам колегата да каже какво е станало след като посети BRC Пловдив, ако му оправят проблема и аз ще паля натам. Аз вече съм изчел доста по темата и навсякъде мненията са различни, повечето мнения клонят към почистване на изпарителя и рециклирането му посредством ремонтен комплект които бил около 35-40лв или помяна на изпарителя с нов, но да видим от каде ще изкочи заека...

Сря Дек 26, 2012 5:31 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 19, 2007 5:08 pm
Мнения: 945
Местоположение: Бургас
Автомобил: Lexus LS 460, 2007
Рейтинг: 354
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
http://peugeotclub.info/forum/viewforum.php?f=43

Тук има много интерсни неща. Наблегнете на темите, в които е писал EMO-407. Той има сходни теми и в Ситроен форума.
С риск да ме порицаете, че сравнявам Субару със Ситроен и Пежо, но мисля, че нещата с адаптивните бензинови горивни системи са аналогични.

_________________
LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007
TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008
TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023

Сря Дек 26, 2012 5:42 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 16, 2012 12:58 pm
Мнения: 60
Skype: d_pamporov
Автомобил: subsru forester 2.0X
Телефон: 0893328300
Рейтинг: -13
Кофти...
Отговори с цитат
Колеги ,проблема се реши :giggle: ! Сутринта се обадих до сервиза BRC-Пловдив ,като им обясних проблема. От там бяха мн. любезни и ми обясниха ,че е от изпарителя- през маркуча за вакума вкарва газ във всмукателните тръби. Казаха ,че изпарителя е за смяна и че имат такъв за 190лв. Аз имах изпарител от предишното ми катастрофирало субару , та си го смених и сега всичко е ОК :beer: . Айде сменяйте изпарителите и да почерпите ,като се видим някой ден. Весели празници на всички!

Чет Дек 27, 2012 4:44 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 50 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор