|
Страница 1 от 1
|
[ 19 мнения ] |
|
Автор |
Съобщение |
kronos
|
Отварям тази тема, защото установих, че причината за светване на ESP и ABS, съпроводено с бръмчене на помпата, е именно това реле: Някой може ли да ме насочи от къде да купя и да ги сменя и двете
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Пон Дек 16, 2019 6:14 pm |
|
|
kronos
|
|
Вто Дек 17, 2019 6:15 pm |
|
|
Alxx
|
Моделът пасва. Отделно, Мацушита и Панасоник е едно и също
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Дек 17, 2019 6:56 pm |
|
|
kronos
|
Alxx написа: Моделът пасва. Отделно, Мацушита и Панасоник е едно и също Мерси много. Ама казвайте ги тези работи, да не се излагам
|
|
|
Вто Дек 17, 2019 7:10 pm |
|
|
kronos
|
Днес получих релетата от Чехия, които поръчах в понеделник. Монтирах едното, но се оказа, че не съм огледал добре нещата и второто е различно - едното, което смених е CB1F-12V, а второто е CB1aPF-12V. Дано съм сменил проблемното реле
|
|
|
Чет Яну 09, 2020 8:39 pm |
|
|
petko 69
|
Вземи се обади на Дарин Изпитатела , всеки моргаджия на Субару има в количества , прати му снимка на старото и си готов .
|
|
|
Чет Яну 09, 2020 9:02 pm |
|
|
kronos
|
Мислех го това, но не искам втора употреба. При мен проблема със залепването на релето, ми го прави изключително рядко и за това реших да купя нови: https://ibb.co/X8W4qBbСега ще чакам няколко месеца да видя дали няма да се появи пак, а и тъкмо е зима.
|
|
|
Чет Яну 09, 2020 9:14 pm |
|
|
kronos
|
Да споделя, че днес пак ми даде грешка и помпата на ABS пак бучеше, след като изгасих колата. Тъй като вече знаех къде да гледам, свалих капачето на релетата и още щом пипнах несмененото реле (CB1aPF-12V) помпата веднага спря, а след това и грешката изчезна. Не знам дали някой е имал подобен проблем, но на 99% проблема е ясен - или второто реле или някакъв лош контакт. Ще пробвам да видя къде мога да намеря ново, защото проблемът както писах, се явява много рядко и искам да съм сигурен като сложа нови релета.
|
|
|
Пет Яну 24, 2020 7:03 pm |
|
|
valqk
|
Първо пробвай да стегнеш обувките, които контактуват с релето и да ги почистиш + отвори релето и виж, дали има за чистене зацапани контакти - докато чакаш новото.
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Пет Яну 24, 2020 8:53 pm |
|
|
kronos
|
valqk написа: Първо пробвай да стегнеш обувките, които контактуват с релето и да ги почистиш + отвори релето и виж, дали има за чистене зацапани контакти - докато чакаш новото. Не мога да видя откъде може да се разглобят тези релета - изглеждат капсуловани. Иначе видях, че по крачетата на релетата има нещо като заводска сребриста грес и не посмях да напръскам с контактен спрей.
|
|
|
Пет Яну 24, 2020 9:04 pm |
|
|
valqk
|
Щом има и не е окислено и не може да се разглоби, без да се счупи - правилно си постъпил - чакаш си новото, щом това работи ок през повечето време... Това най-вероятно е силиконова грес, която пази от окисляване контактите. Не я пръскай, освен, ако не е позеленяла... тогава се е окислило, въпреки нея. виж в основата, където се включва релето, ако може да се види и да бръкнеш с нещо остро, просто да стегнеш 'кабелните' обувки, които контактуват с краката на релето. Евда ли е от тях, но ако не счупиш нищо и ги стегнеш леко не е проблем, пък току виж спряло да го прави...
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Съб Яну 25, 2020 12:54 am |
|
|
kronos
|
valqk написа: Щом има и не е окислено и не може да се разглоби, без да се счупи - правилно си постъпил - чакаш си новото, щом това работи ок през повечето време... Това най-вероятно е силиконова грес, която пази от окисляване контактите. Не я пръскай, освен, ако не е позеленяла... тогава се е окислило, въпреки нея. виж в основата, където се включва релето, ако може да се види и да бръкнеш с нещо остро, просто да стегнеш 'кабелните' обувки, които контактуват с краката на релето. Евда ли е от тях, но ако не счупиш нищо и ги стегнеш леко не е проблем, пък току виж спряло да го прави... И това проверих, но и там всичко е ок, а крачетата на релетата влизат доста стегнато.
|
|
|
Съб Яну 25, 2020 9:59 am |
|
|
kronos
|
Стигнах до кривата круша Оказва се, че от никъде не мога да купя ново реле CB1aPF-12V, освен от САЩ. Само, че релето е 10-на долара, а доставката 70$. Теглих му една на всичко и съм си приготвил 10-ката ключе, като дава проблеми, да свалям кората и да го раздвижвам малко.
|
|
|
Нед Яну 26, 2020 4:47 pm |
|
|
petko 69
|
kronos написа: Стигнах до кривата круша Оказва се, че от никъде не мога да купя ново реле CB1aPF-12V, освен от САЩ. Само, че релето е 10-на долара, а доставката 70$. Теглих му една на всичко и съм си приготвил 10-ката ключе, като дава проблеми, да свалям кората и да го раздвижвам малко. Май ще имаш работа с Дарин . За всеки случай провери АБС модула , тук на този тел. 0886339978 Владислав . Признаците за повреден модул няколко , а една от тях е постоянно работеща АБС помпа .
|
15
|
|
Нед Яну 26, 2020 5:23 pm |
|
|
kronos
|
petko 69 написа: kronos написа: Стигнах до кривата круша Оказва се, че от никъде не мога да купя ново реле CB1aPF-12V, освен от САЩ. Само, че релето е 10-на долара, а доставката 70$. Теглих му една на всичко и съм си приготвил 10-ката ключе, като дава проблеми, да свалям кората и да го раздвижвам малко. Май ще имаш работа с Дарин . За всеки случай провери АБС модула , тук на този тел. 0886339978 Владислав . Признаците за повреден модул няколко , а една от тях е постоянно работеща АБС помпа . Мерси, но както писах, това се проявява рядко и при разместване на релето, помпата спира да работи. То всъщност не е болка за умиране ако не ми работи ABS, а това, че ако оставя колата така, акумулатора ще падне и за това се разрових и стигнах до проблемното реле. Но е супер нелепо да няма от къде да се купи ново такова. Май наистина ще потърся втора употреба ако проблемът зачести, защото гледам, че такова реле има в Мицубишата, но въпреки това никъде не се предлага у нас.
|
|
|
Нед Яну 26, 2020 5:38 pm |
|
|
kronos
|
Проблемът се оказа на 100% в релето CB1aPF-12V. Установих го след като помпата работеше и сваляйки го спря. Като го върнах отново заработи помпата при изгасен двигател, но при второто изваждане го тръснах, след което вече нямаше проблем. Реших да го отворя, но мисля, че няма как да го ремонтирам, защото според мен проблемът идва от някоя пружинка, която да противодейства на електромагнита.
|
|
|
Сря Окт 14, 2020 10:44 pm |
|
|
Alxx
|
Вкарай му wd, може да има корозия по соленоида и затова да запича. Също запича ако му липсва маса - почва да замасява по контролираната верига и лепне.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Окт 14, 2020 10:59 pm |
|
|
kronos
|
Alxx написа: Вкарай му wd, може да има корозия по соленоида и затова да запича. Също запича ако му липсва маса - почва да замасява по контролираната верига и лепне. Мерси за съвета, ще пробвам
|
|
|
Сря Окт 14, 2020 11:48 pm |
|
|
kronos
|
Накрая намерих реле от VW в една морга в едно затънтено село Предишното правеше проблем вече при всяко палене на колата. За сега новото няма никакви грижи. Та ако някой има подобен проблем да знае, че такива релета има освен в Мицубиши и във Фолксваген.
|
|
|
Чет Окт 15, 2020 6:55 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 19 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 33 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|