Отговори на тема  [ 17 мнения ] 
 Помощ! Избиване на Заден лагер 
Автор Съобщение

Регистриран на: Съб Яну 28, 2017 9:43 pm
Мнения: 282
Рейтинг: 75
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Помагайте че скоро ще му тегля една майна
..

5 часа се занимавам с тоя боклук. Не излиза и тва е. Пробвах с горелка, тцък.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Съб Мар 07, 2020 3:34 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 28, 2017 9:43 pm
Мнения: 282
Рейтинг: 75
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Бахти боклука, излезе. До сега толкова много жена не съм блъскал даже.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
 15

Съб Мар 07, 2020 4:26 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 31, 2018 2:42 pm
Мнения: 39
Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Forester 2.0 XS 2008
Рейтинг: 47
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Пробвай на преса, хем новия лагер ще го монтират правилно.

Съб Мар 07, 2020 5:31 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 28, 2017 9:43 pm
Мнения: 282
Рейтинг: 75
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
PYankov написа:
Пробвай на преса, хем новия лагер ще го монтират правилно.

Няма как на преса. Тялото не е равна повърхност. Няма къде да легне.
Стана след много бой с чука. Оказа се че има супер много ръжда която го е бетонирало направо.

Съб Мар 07, 2020 5:58 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
За друг път:
С горелка не става. Оксижен само. Или...спрей за вадене на дюзи(замразител) ;)

P.S. И за избиване, и за набиване има различни геометрични форми подложки, с които се догаждат нещата. Ама трябва да си ги купил с пресата :) Има начин и с дългия болт от окачването + гайковерт + точен размер шайби.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Съб Мар 07, 2020 6:16 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 28, 2017 9:43 pm
Мнения: 282
Рейтинг: 75
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Alxx написа:
За друг път:
С горелка не става. Оксижен само. Или...спрей за вадене на дюзи(замразител) ;)

P.S. И за избиване, и за набиване има различни геометрични форми подложки, с които се догаждат нещата. Ама трябва да си ги купил с пресата :) Има начин и с дългия болт от окачването + гайковерт + точен размер шайби.

Просто не виждам как ще стане на преса. На форда можеше, защото лагера и тялото беше плоско и си лягаше на масата и просто трябва отвор да мине лагера през масата и никакъв проблем, за 5 минути става. Обаче тоя на субаруто си има болтове които го държат - не би трябвало да се налага преса. Също както джантите се вадят без преса.

Ошкурих ръждата до метал - сега си влиза като у тях си - без никакъв проблем - даже без да го докосвам - само го пускам и от гравитацията си се намества на място.

Съб Мар 07, 2020 6:23 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Говоря основно за избиване, на по-старите коли има същия проблем с формите, но има и набиване.

Много шкурене е лоша идея - болтовете го задържат по аксис, но радиалният товар се пада на леглото, също както при джантите. Само лека телена четка и грес с метални частици...

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert


Последна промяна Alxx на Съб Мар 07, 2020 6:27 pm, променена общо 1 път


Съб Мар 07, 2020 6:25 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 28, 2017 9:43 pm
Мнения: 282
Рейтинг: 75
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Alxx написа:
Говоря основно за избиване, на по-старите коли има същия проблем с формите, но има и набиване.

Няма набиване. Като го ошкурих от ръждата - сега се намества само - само от гравитацията.

Съб Мар 07, 2020 6:26 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Застъпихме се, чети горе.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Съб Мар 07, 2020 6:28 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 28, 2017 9:43 pm
Мнения: 282
Рейтинг: 75
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ще видим утре как ще е от другата страна. Веднъж имах същия проблем с джантите на един опел. Разхлабих болтовете, карах 30минути с надеждата джантата да падне сама - ама не падна. Накрая някаква система майсторихме с лостове и успяхме да махнем джантата.

Иначе пак си е достатъчно плътно, няма луфт. Просто от тая глупава ръжда. Явно много локви е карано.

Съб Мар 07, 2020 6:29 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 28, 2017 9:43 pm
Мнения: 282
Рейтинг: 75
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат


тоя ме изкефи. И той като мене се помъчи доста.



Явно е често срещан проблем.

Силно съм разочарован от марката.

Съб Мар 07, 2020 6:37 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Warxcell написа:

Явно е често срещан проблем.

Силно съм разочарован от марката.

Още преди няколко години един друг колега се беше мъчил сам и едва успя да свали лагера на неговото Фори I-ва генерация. Твоят не знам какъв е, но аз лично разбрах, че сам и без подготовка лагерите не се избиват. Защо да си разочарован от марката, то се знае, че принципно Субару не се ремонтира от всеки.

Съб Мар 07, 2020 6:57 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 28, 2017 9:43 pm
Мнения: 282
Рейтинг: 75
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
kronos написа:
Warxcell написа:

Явно е често срещан проблем.

Силно съм разочарован от марката.

Още преди няколко години един друг колега се беше мъчил сам и едва успя да свали лагера на неговото Фори I-ва генерация. Твоят не знам какъв е, но аз лично разбрах, че сам и без подготовка лагерите не се избиват. Защо да си разочарован от марката, то се знае, че принципно Субару не се ремонтира от всеки.

Ами явно съм тръгнал с много очаквания когато си го взех.
1. Струва много,
2. няма екстри
3. частите струват много и трудно се ремонтират,
4. и все пак му правя толкова често ремонти колкото на другите марки коли които съм имал.
5. съединителя му е слаб.

Общо взето не виждам с какво превъзхожда другите марки?

Съб Мар 07, 2020 7:03 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Warxcell написа:
Ами явно съм тръгнал с много очаквания когато си го взех.
1. Струва много,
2. няма екстри
3. частите струват много и трудно се ремонтират,
4. и все пак му правя толкова често ремонти колкото на другите марки коли които съм имал.
5. съединителя му е слаб.

Общо взето не виждам с какво превъзхожда другите марки?

Това всичко е доста относително, обаче така и не разбрах какъв точно е твоят Форестър. Мога да кажа по твоите точки, моите виждания пък относно 2,5 ХТ:
1. Струва доста по-малко от аналогичните кросоувъри с такава мощност.
2. Няма ел. седалки и автоматични чистачки и затъмнения на стъклата, но има ксенон, навигация, мултифункционален волан и климатроник.
3. Частите струват евтино сравнение с другите кросоувъри в този клас.
4. Зависи какви коли си карал - аз пък му правя по-редки ремонти.
5. Нямам съединител и съм с автомат, на който никога не съм сменял маслото и само следя нивото му. Никога няма да му сменя маслото докато не се строши, след като пише, че масло не се сменя в скоростната кутия.

Та зависи кой какво очаква от колата :)

Съб Мар 07, 2020 7:44 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 28, 2017 9:43 pm
Мнения: 282
Рейтинг: 75
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
kronos написа:
Warxcell написа:
Ами явно съм тръгнал с много очаквания когато си го взех.
1. Струва много,
2. няма екстри
3. частите струват много и трудно се ремонтират,
4. и все пак му правя толкова често ремонти колкото на другите марки коли които съм имал.
5. съединителя му е слаб.

Общо взето не виждам с какво превъзхожда другите марки?

Това всичко е доста относително, обаче така и не разбрах какъв точно е твоят Форестър. Мога да кажа по твоите точки, моите виждания пък относно 2,5 ХТ:
1. Струва доста по-малко от аналогичните кросоувъри с такава мощност.
2. Няма ел. седалки и автоматични чистачки и затъмнения на стъклата, но има ксенон, навигация, мултифункционален волан и климатроник.
3. Частите струват евтино сравнение с другите кросоувъри в този клас.
4. Зависи какви коли си карал - аз пък му правя по-редки ремонти.
5. Нямам съединител и съм с автомат, на който никога не съм сменял маслото и само следя нивото му. Никога няма да му сменя маслото докато не се строши, след като пише, че масло не се сменя в скоростната кутия.

Та зависи кой какво очаква от колата :)

Forester 2013 дизел.

Даже едно нормално обдухване на задните пасажери няма. А най ме дразни как тъпирите дето са я правили колата са направили да не ти работят запалките като колата не е на контакт, видиш ли да не хаби ток, ама ако забравиш плафона (което на мен ми се случва много по-често отколкото да забравя нещо в запалката) - никога не угасва.

Та в тази насока - ако някой иска Forester 2013 дизел с всички екстри за модела - може да ми пише. (С чисто нови задни лагери).

Съб Мар 07, 2020 7:59 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Warxcell написа:
Forester 2013 дизел.

Даже едно нормално обдухване на задните пасажери няма. А най ме дразни как тъпирите дето са я правили колата са направили да не ти работят запалките като колата не е на контакт, видиш ли да не хаби ток, ама ако забравиш плафона (което на мен ми се случва много по-често отколкото да забравя нещо в запалката) - никога не угасва.

Та в тази насока - ако някой иска Forester 2013 дизел с всички екстри за модела - може да ми пише. (С чисто нови задни лагери).

Прав си, но за това има Аутбек - там са повечето екстри.
След като обаче усещаш, че това не е твоя автомобил, успех с продажбата :good:

Съб Мар 07, 2020 9:36 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 28, 2017 9:43 pm
Мнения: 282
Рейтинг: 75
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ебавам ти и лагера смотан. Страшен боклук. С след още 3 часа блъскане , три вида приспособления и 9кг. Чук най-после и тоя излезе.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Нед Мар 08, 2020 2:15 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 17 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 53 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор