Пробвай на преса, хем новия лагер ще го монтират правилно.
Няма как на преса. Тялото не е равна повърхност. Няма къде да легне. Стана след много бой с чука. Оказа се че има супер много ръжда която го е бетонирало направо.
За друг път: С горелка не става. Оксижен само. Или...спрей за вадене на дюзи(замразител)
P.S. И за избиване, и за набиване има различни геометрични форми подложки, с които се догаждат нещата. Ама трябва да си ги купил с пресата Има начин и с дългия болт от окачването + гайковерт + точен размер шайби.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
За друг път: С горелка не става. Оксижен само. Или...спрей за вадене на дюзи(замразител)
P.S. И за избиване, и за набиване има различни геометрични форми подложки, с които се догаждат нещата. Ама трябва да си ги купил с пресата Има начин и с дългия болт от окачването + гайковерт + точен размер шайби.
Просто не виждам как ще стане на преса. На форда можеше, защото лагера и тялото беше плоско и си лягаше на масата и просто трябва отвор да мине лагера през масата и никакъв проблем, за 5 минути става. Обаче тоя на субаруто си има болтове които го държат - не би трябвало да се налага преса. Също както джантите се вадят без преса.
Ошкурих ръждата до метал - сега си влиза като у тях си - без никакъв проблем - даже без да го докосвам - само го пускам и от гравитацията си се намества на място.
Говоря основно за избиване, на по-старите коли има същия проблем с формите, но има и набиване.
Много шкурене е лоша идея - болтовете го задържат по аксис, но радиалният товар се пада на леглото, също както при джантите. Само лека телена четка и грес с метални частици...
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
Последна промяна Alxx на Съб Мар 07, 2020 6:27 pm, променена общо 1 път
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
Ще видим утре как ще е от другата страна. Веднъж имах същия проблем с джантите на един опел. Разхлабих болтовете, карах 30минути с надеждата джантата да падне сама - ама не падна. Накрая някаква система майсторихме с лостове и успяхме да махнем джантата.
Иначе пак си е достатъчно плътно, няма луфт. Просто от тая глупава ръжда. Явно много локви е карано.
Още преди няколко години един друг колега се беше мъчил сам и едва успя да свали лагера на неговото Фори I-ва генерация. Твоят не знам какъв е, но аз лично разбрах, че сам и без подготовка лагерите не се избиват. Защо да си разочарован от марката, то се знае, че принципно Субару не се ремонтира от всеки.
Още преди няколко години един друг колега се беше мъчил сам и едва успя да свали лагера на неговото Фори I-ва генерация. Твоят не знам какъв е, но аз лично разбрах, че сам и без подготовка лагерите не се избиват. Защо да си разочарован от марката, то се знае, че принципно Субару не се ремонтира от всеки.
Ами явно съм тръгнал с много очаквания когато си го взех. 1. Струва много, 2. няма екстри 3. частите струват много и трудно се ремонтират, 4. и все пак му правя толкова често ремонти колкото на другите марки коли които съм имал. 5. съединителя му е слаб.
Общо взето не виждам с какво превъзхожда другите марки?
Съб Мар 07, 2020 7:03 pm
kronos
Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am Мнения: 836 Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Ами явно съм тръгнал с много очаквания когато си го взех. 1. Струва много, 2. няма екстри 3. частите струват много и трудно се ремонтират, 4. и все пак му правя толкова често ремонти колкото на другите марки коли които съм имал. 5. съединителя му е слаб.
Общо взето не виждам с какво превъзхожда другите марки?
Това всичко е доста относително, обаче така и не разбрах какъв точно е твоят Форестър. Мога да кажа по твоите точки, моите виждания пък относно 2,5 ХТ: 1. Струва доста по-малко от аналогичните кросоувъри с такава мощност. 2. Няма ел. седалки и автоматични чистачки и затъмнения на стъклата, но има ксенон, навигация, мултифункционален волан и климатроник. 3. Частите струват евтино сравнение с другите кросоувъри в този клас. 4. Зависи какви коли си карал - аз пък му правя по-редки ремонти. 5. Нямам съединител и съм с автомат, на който никога не съм сменял маслото и само следя нивото му. Никога няма да му сменя маслото докато не се строши, след като пише, че масло не се сменя в скоростната кутия.
Ами явно съм тръгнал с много очаквания когато си го взех. 1. Струва много, 2. няма екстри 3. частите струват много и трудно се ремонтират, 4. и все пак му правя толкова често ремонти колкото на другите марки коли които съм имал. 5. съединителя му е слаб.
Общо взето не виждам с какво превъзхожда другите марки?
Това всичко е доста относително, обаче така и не разбрах какъв точно е твоят Форестър. Мога да кажа по твоите точки, моите виждания пък относно 2,5 ХТ: 1. Струва доста по-малко от аналогичните кросоувъри с такава мощност. 2. Няма ел. седалки и автоматични чистачки и затъмнения на стъклата, но има ксенон, навигация, мултифункционален волан и климатроник. 3. Частите струват евтино сравнение с другите кросоувъри в този клас. 4. Зависи какви коли си карал - аз пък му правя по-редки ремонти. 5. Нямам съединител и съм с автомат, на който никога не съм сменял маслото и само следя нивото му. Никога няма да му сменя маслото докато не се строши, след като пише, че масло не се сменя в скоростната кутия.
Та зависи кой какво очаква от колата
Forester 2013 дизел.
Даже едно нормално обдухване на задните пасажери няма. А най ме дразни как тъпирите дето са я правили колата са направили да не ти работят запалките като колата не е на контакт, видиш ли да не хаби ток, ама ако забравиш плафона (което на мен ми се случва много по-често отколкото да забравя нещо в запалката) - никога не угасва.
Та в тази насока - ако някой иска Forester 2013 дизел с всички екстри за модела - може да ми пише. (С чисто нови задни лагери).
Съб Мар 07, 2020 7:59 pm
kronos
Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am Мнения: 836 Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Даже едно нормално обдухване на задните пасажери няма. А най ме дразни как тъпирите дето са я правили колата са направили да не ти работят запалките като колата не е на контакт, видиш ли да не хаби ток, ама ако забравиш плафона (което на мен ми се случва много по-често отколкото да забравя нещо в запалката) - никога не угасва.
Та в тази насока - ако някой иска Forester 2013 дизел с всички екстри за модела - може да ми пише. (С чисто нови задни лагери).
Прав си, но за това има Аутбек - там са повечето екстри. След като обаче усещаш, че това не е твоя автомобил, успех с продажбата
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 26 госта
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл