Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Вто Апр 16, 2024 8:29 pm



Отговори на тема  [ 3 мнения ] 
 error P0461 и второ жило на газта автоматик 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пет Юни 21, 2019 12:25 am
Мнения: 3
Автомобил: forester sg
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте,
Колата е форестър 2,0 бензин 125кс 2003г автоматик,От 7месеца е сложена газова уредба,няма никакви проблеми,скоро ходих да я дорегулират и работи още по добре,Светеше грешка ламбда сонда и на теста се видя, че не работи добре(менеше напрежението си) и я смених,но скоро след това светна грешка P0461 Fuel Level Sensor Circuit Range/Performance,При студен двигател след 4-5 мин по някога прекъсва, но за секунди се управя,Изчистих грешката (видях във форума какво може да бъде,доста хора имат такъв проблем при движение на газ на дълго разстояние)При мен проблема е, че преди педала на газта имаше две позиции и при по силно натискане на педала на газта автоматика си включваше на по ниска предавка, Но сега вече я няма тази втора стъпка а всичко е плавно и пак си привключва но не е стъпково, При изгасен двигател като се натисне педала на газта се вижда, че второто жило не се задвижва,
Автопилота си работи без проблем,по принцип,но това малко ме смущава,
Въпросът е дали е скъсано второто жило(на опъване е стегнато) дали при зачистване на грешката проблема е останал и това е ефекта или има друг проблем,
Просто ако някой е имал такъв проблем да каже къде точно да го търся, че да не разглабям всичко,че времето е кът,Колата е автоматик пак повтарям,Между другото карам го на AWD(4х4) и на FWD(само предно предаване)в зависимост от времето, но и в двата случая е едно и също,казвам го ако това има някакво значение,
Предварително благодаря на всеки,който би помогнал особено на жлъчните без упреци, все пак никой не се е родил научен, а тук сме за да си помагаме,лек и хубав ден на всички

Пон Мар 09, 2020 11:41 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2420
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Жилото от педала е едното, другото е за Темпомата.
Под педала има прекъсвач, който може би е спрял да работи. Трябва да се провери. Като се пъхнеш отдолу - ще го видиш.Вадиш мултицета и мериш.

_________________
http://www.hostit.bg/

Пон Мар 09, 2020 2:01 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Упрек, без жлъч: предно предаване с "оня" бушон се ползва само ако имаш проблем със задния мост/кардан и т.н. за кратко време и с ниска скорост.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пон Мар 09, 2020 7:00 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 3 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 15 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор