Отговори на тема  [ 10 мнения ] 
 TORQ LOCKER за Форестер 2 турбо 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пон Авг 07, 2017 9:11 pm
Мнения: 2
Автомобил: Forester F
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте!
Имам Форко 1, атмосферка ръчна. Доста доволен съм, но поизгни и мисля да премина на 2-ра генерация, но този път турбо и автоматик. идеята ми есъщо да сложа този заключвател в задния дифф. Виждам, че трябва да е без LSD. Обаче май всички турбо Фори 177 коня са със. Поправете ме ако греша, ако не кажете от какъв донов да намеря дифф за да направя Форко уникално проходим :)

https://www.torqmasters.com/torq_locker ... _five_bolt

Съб Апр 18, 2020 12:33 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2420
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Трябва да ти съвпада предавателното число на дифа. По номера на кутията можеш да потърсиш какъв е.
С този торк лок трябва да се внимава. Има едни Грузинци мисля бяха, продават подобни - излизат към 500-600лв.
Замислял съм се и аз да сложа - безспорно има ефект, но може да стане драма, ако локне на завой с висока скорост.
KMZ
https://vk.com/videos-66052151
един 'успех' (но не дълго използван): https://www.youtube.com/watch?v=D5QsEIQ ... u.be&t=378
и един фейл: https://www.youtube.com/watch?v=4Bb_yQJPskA
(p.s. фейла е на киа и бая го тормози собственика!)
ако решиш, задължитлено пиши - ще ми е много интересно какво ще се получи и дали ще има проблем с него.
:beer:

_________________
http://www.hostit.bg/

Съб Апр 18, 2020 9:55 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Сря Дек 02, 2009 9:34 pm
Мнения: 1525
Местоположение: Варна
Skype: valio-xxx
Автомобил: Forester 2.0 sf5 ,Outback 2.5 b13
Телефон: 0888 8едно7 81две
Рейтинг: 556
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да дам и моите 50стотинки...Уникална проходимост ще получиш ако успееш да накараш средния диф/виско муфата/ да се заключва,за всичко останало задния ЛСД е достатъчен за сериозна проходимост... :cool:

Нед Апр 19, 2020 6:18 am
Върнете се в началото
Профил
Online
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз пък аз, се питам:
С тоя диф какво ще се случи при каране в бързи планински завои по асфалт в момента, в който заключи при някое рязко подаване на газ? Тези дифове при заключване ритат, да подчертая. Въпросът е по-скоро какво ще се случи с колата?

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Нед Апр 19, 2020 7:42 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2420
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Христос Возкресе! Живи и Здрави!
Пуснал съм грешен линк, към тестовете с грузинския локрайт.
https://www.youtube.com/watch?v=qriWKWDtk3Q
Основен проблем за мен е това, което аз споменах и Сашо подчерта - заключване при нежелана ситуация с висока скорост.
Валка, не си прав за задния. Дори и да е твърдо 50:50 диагоналите си остават проблем. Изгледай клипа - ясно се вижда, как само тези с ДСЦ и твърдата блокировка успяват да минат по-сериозни препрятствия. ЛСД-то просто не може да прехвърли толкова усилие от свободно въртящото към другото. Въпросът е дъвкан много.
Не казвам, че няма да минеш от много места, просто твърдото заключване си е твърдо.
По принцип, най-добрият вариант е пружините да се заменят с хидравлична 'пружина' - когато дотрябва - цъкваш и само тогава заключва... но си става доста сложно и съответно скъпо.
Моля, ако някой разрови и намери фейлове при висока скорост - да пусне тук.
:beer:

_________________
http://www.hostit.bg/

Нед Апр 19, 2020 12:23 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Online
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Мнения: 5779
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 828
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ето една дълга тема
https://www.rs25.com/threads/4eat-diff- ... ite.99075/

Нед Апр 19, 2020 1:56 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ

Регистриран на: Нед Яну 06, 2013 11:11 pm
Мнения: 660
Местоположение: София
Автомобил: Type R, Mustang GT.
Рейтинг: 454
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
rpg22 написа:
Здравейте!
Имам Форко 1, атмосферка ръчна. Доста доволен съм, но поизгни и мисля да премина на 2-ра генерация, но този път турбо и автоматик. идеята ми есъщо да сложа този заключвател в задния дифф. Виждам, че трябва да е без LSD. Обаче май всички турбо Фори 177 коня са със. Поправете ме ако греша, ако не кажете от какъв донов да намеря дифф за да направя Форко уникално проходим :)

https://www.torqmasters.com/torq_locker ... _five_bolt



Да дам и моят 1 цент...

Колега - всеки автомобил е толкова проходим, колкото го прежали собственика му, но... за "уникална проходимост???" на Форестер си трябват доста инвестиции. Аз по скоро бих препоръчал в този случай смяна на платформата - например с Нисан Патрол.

Нед Апр 19, 2020 3:27 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Фев 17, 2018 10:00 pm
Мнения: 6
Skype: dsadas
Автомобил: dasdsa
Телефон: 4532453
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Виждам че темата е стара.. има ли някой който е тествал тези торк локъри, моля да сподели впечатления, че много ми се иска да сложа на Forester sh 2.0 ръчна кутия. Благодаря!

Пон Дек 18, 2023 2:31 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Твоя Форестър би трябвало да има тракшън контрол. (VDC+TRC)
С навлизането на тези екстри спряха да слагат блокажи.
Иначе локърите действат и са ок, ако карате предимно извън пътя. На пътя и в града не са ОК.
Направете си система за откачане на стабщангите, сложете по-високи АТ гуми/подложки и резултата ще е достатъчен за лек до среден офроуд.
Тракшън контрола действа добре, когато му свикнеш.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Вто Дек 19, 2023 8:14 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Фев 17, 2018 10:00 pm
Мнения: 6
Skype: dsadas
Автомобил: dasdsa
Телефон: 4532453
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Благодаря за отговора! Какви са минуса на локърите при шофиране по асфалтов път? Относно тракшън конторла впечатленията са ми, че отнема прекалено много от мощността на колата. До толкова, че в един момент изгасва вместо да превърта гумите. Поради това аз говоря изключвам при каране по по-тежък участък.

Сря Дек 20, 2023 9:20 am
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 10 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 24 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор