Автор |
Съобщение |
rpg22
Регистриран на: Пон Авг 07, 2017 9:11 pm Мнения: 2
Автомобил: Forester F
Рейтинг: 0
|
Здравейте! Имам Форко 1, атмосферка ръчна. Доста доволен съм, но поизгни и мисля да премина на 2-ра генерация, но този път турбо и автоматик. идеята ми есъщо да сложа този заключвател в задния дифф. Виждам, че трябва да е без LSD. Обаче май всички турбо Фори 177 коня са със. Поправете ме ако греша, ако не кажете от какъв донов да намеря дифф за да направя Форко уникално проходим https://www.torqmasters.com/torq_locker ... _five_bolt
|
|
|
Съб Апр 18, 2020 12:33 pm |
|
|
valqk
|
Трябва да ти съвпада предавателното число на дифа. По номера на кутията можеш да потърсиш какъв е. С този торк лок трябва да се внимава. Има едни Грузинци мисля бяха, продават подобни - излизат към 500-600лв. Замислял съм се и аз да сложа - безспорно има ефект, но може да стане драма, ако локне на завой с висока скорост. KMZ https://vk.com/videos-66052151един 'успех' (но не дълго използван): https://www.youtube.com/watch?v=D5QsEIQ ... u.be&t=378и един фейл: https://www.youtube.com/watch?v=4Bb_yQJPskA(p.s. фейла е на киа и бая го тормози собственика!) ако решиш, задължитлено пиши - ще ми е много интересно какво ще се получи и дали ще има проблем с него.
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Съб Апр 18, 2020 9:55 pm |
|
|
Valio
|
Да дам и моите 50стотинки...Уникална проходимост ще получиш ако успееш да накараш средния диф/виско муфата/ да се заключва,за всичко останало задния ЛСД е достатъчен за сериозна проходимост...
|
|
|
Нед Апр 19, 2020 6:18 am |
|
|
Alxx
|
Аз пък аз, се питам: С тоя диф какво ще се случи при каране в бързи планински завои по асфалт в момента, в който заключи при някое рязко подаване на газ? Тези дифове при заключване ритат, да подчертая. Въпросът е по-скоро какво ще се случи с колата?
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Нед Апр 19, 2020 7:42 am |
|
|
valqk
|
Христос Возкресе! Живи и Здрави! Пуснал съм грешен линк, към тестовете с грузинския локрайт. https://www.youtube.com/watch?v=qriWKWDtk3QОсновен проблем за мен е това, което аз споменах и Сашо подчерта - заключване при нежелана ситуация с висока скорост. Валка, не си прав за задния. Дори и да е твърдо 50:50 диагоналите си остават проблем. Изгледай клипа - ясно се вижда, как само тези с ДСЦ и твърдата блокировка успяват да минат по-сериозни препрятствия. ЛСД-то просто не може да прехвърли толкова усилие от свободно въртящото към другото. Въпросът е дъвкан много. Не казвам, че няма да минеш от много места, просто твърдото заключване си е твърдо. По принцип, най-добрият вариант е пружините да се заменят с хидравлична 'пружина' - когато дотрябва - цъкваш и само тогава заключва... но си става доста сложно и съответно скъпо. Моля, ако някой разрови и намери фейлове при висока скорост - да пусне тук.
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Нед Апр 19, 2020 12:23 pm |
|
|
BAlexandrov
|
|
Нед Апр 19, 2020 1:56 pm |
|
|
tst
|
rpg22 написа: Здравейте! Имам Форко 1, атмосферка ръчна. Доста доволен съм, но поизгни и мисля да премина на 2-ра генерация, но този път турбо и автоматик. идеята ми есъщо да сложа този заключвател в задния дифф. Виждам, че трябва да е без LSD. Обаче май всички турбо Фори 177 коня са със. Поправете ме ако греша, ако не кажете от какъв донов да намеря дифф за да направя Форко уникално проходим https://www.torqmasters.com/torq_locker ... _five_boltДа дам и моят 1 цент... Колега - всеки автомобил е толкова проходим, колкото го прежали собственика му, но... за "уникална проходимост???" на Форестер си трябват доста инвестиции. Аз по скоро бих препоръчал в този случай смяна на платформата - например с Нисан Патрол.
|
|
|
Нед Апр 19, 2020 3:27 pm |
|
|
ianko8892
Регистриран на: Съб Фев 17, 2018 10:00 pm Мнения: 6
Skype: dsadas
Автомобил: dasdsa
Телефон: 4532453
Рейтинг: 0
|
Виждам че темата е стара.. има ли някой който е тествал тези торк локъри, моля да сподели впечатления, че много ми се иска да сложа на Forester sh 2.0 ръчна кутия. Благодаря!
|
|
|
Пон Дек 18, 2023 2:31 pm |
|
|
ico_tech
|
Твоя Форестър би трябвало да има тракшън контрол. (VDC+TRC) С навлизането на тези екстри спряха да слагат блокажи. Иначе локърите действат и са ок, ако карате предимно извън пътя. На пътя и в града не са ОК. Направете си система за откачане на стабщангите, сложете по-високи АТ гуми/подложки и резултата ще е достатъчен за лек до среден офроуд. Тракшън контрола действа добре, когато му свикнеш.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Вто Дек 19, 2023 8:14 am |
|
|
ianko8892
Регистриран на: Съб Фев 17, 2018 10:00 pm Мнения: 6
Skype: dsadas
Автомобил: dasdsa
Телефон: 4532453
Рейтинг: 0
|
Благодаря за отговора! Какви са минуса на локърите при шофиране по асфалтов път? Относно тракшън конторла впечатленията са ми, че отнема прекалено много от мощността на колата. До толкова, че в един момент изгасва вместо да превърта гумите. Поради това аз говоря изключвам при каране по по-тежък участък.
|
|
|
Сря Дек 20, 2023 9:20 am |
|
|