Forester или Tribeca с две деца?
Автор |
Съобщение |
kvark
Регистриран на: Вто Сеп 03, 2013 12:23 am Мнения: 217 Местоположение: Стамболийски
Skype: kvark1971
Автомобил: Outback Touring XT 2020
Телефон: 0893556828
Рейтинг: 313
|
Форко XT 2018 е друга категория , но все още няма газ за него
_________________ Outback Touring XT 2020 Outback 3.6R 2017 LPi Forester XT 2.0DIT 2017 Outback 3.6 2010 LPi
|
|
|
Пет Сеп 04, 2020 11:18 am |
|
|
Trayana
Регистриран на: Нед Авг 30, 2020 1:09 pm Мнения: 9 Рейтинг: 0
|
Аз имам естетически проблем с новите Форита и външния им вид, но както и да е. Мерси за предложението, но да, 2018 е друга категория. Като цяло мъжлето се е захванало по-сериозно сега с търсенето, но ако изпадне нещо по нашите критерии, свиркайте, ще сме благодарни
|
|
|
Пет Сеп 04, 2020 3:42 pm |
|
|
tst
|
Trayana написа: Аз имам естетически проблем с новите Форита и външния им вид, но както и да е. Мерси за предложението, но да, 2018 е друга категория. Като цяло мъжлето се е захванало по-сериозно сега с търсенето, но ако изпадне нещо по нашите критерии, свиркайте, ще сме благодарни Привет! Вижте този Forester дали собственика му е склонен да го продаде. Аз съм без коментар за тази кола. Поздрави и успех с намирането.
|
|
|
Пет Сеп 04, 2020 6:07 pm |
|
|
webborisov
Регистриран на: Пон Сеп 14, 2020 12:50 pm Мнения: 10 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Tribeca H6 3.6
Рейтинг: 0
|
Здравейте, Нов съм във форума и понеже виждам, че тази тема е подобна на това която исках и аз да попитам ще си позволя да пиша тук, ако модераторите преценят може да го пусна като отделна тема.
И при нас ситуацият с децата е същата само че сме вече с две, но са по малки. Като цяло в момента карам CRV-1 ва генерация за 7 години от както го имам с жената сме ходили къде ли не на палатки. Сега обаче и с децата няма място. Основното нещо което понха да гледам е за по голям Suv и по нов. Въпреки че съм фен на Honda, следващата ми няма да е CRV, главно заради факта, че последствие на избора ми за кола ще се сложи ако няма теглич и ще има и каравана.
Като цяло съм се спрял на Subaru Tribeca или на Lexus RX 400 K олата ще се кара 80% в градски условия. Лятото обаче ще се ходи по реки и язовири на къмпинг.
Доста четох и тук и във форума на Lexus за предимства и недостатъци. Всякаш + совете са за Lexus-a, но на мен повече ми харесва Tribecata. Технически параметри , обем литри на багажни, размери и прочие ги знам наузист и на двата - трите модела (ако сложа и двете Tribeci) така че по скоро въпросът ми е от към мнение за разход на гориво, поддръжка и преки впечетления ако имате от към возия.
|
|
|
Пон Сеп 14, 2020 1:04 pm |
|
|
valqk
|
Трибеката не е за извън пътя. RX400 май по-добре. Или по-нов аутбек 3.0/3.6
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Пон Сеп 14, 2020 2:20 pm |
|
|
webborisov
Регистриран на: Пон Сеп 14, 2020 12:50 pm Мнения: 10 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Tribeca H6 3.6
Рейтинг: 0
|
RX каквото и да има всичко е над 200 000 км и е с 5-6 к повече от трибеката.
Като цяло при мен излизането от нормалният асфалтов път ще бъде черен такъв с локви тук там, малко кал, малко бабуни или някой друг коловоз - като цяло нищо повече от това което съм изгледал като офроуд в youtube за tribeca, въпреки че са малко клиповете. Т.е. никакъв истински офроуд няма да има.
В момента съм с CRV-1 ген. и за 7 години съм обикалял доста из язовири и реки, където на голяма част от местата някой стигат и с леки коли.
Главното което ме интересува реално е самата поддръжка на Tribecata и самият разход на гориво, като ако няма газ ще се слага.
|
|
|
Пон Сеп 14, 2020 4:31 pm |
|
|
kronos
|
valqk написа: Трибеката не е за извън пътя. RX400 май по-добре. Или по-нов аутбек 3.0/3.6 Той защото Лексуса пък много става за извън пътя Колкото RAV4 става за извън пътя, толкова и Лексуса - т.е. изобщо не става: https://www.youtube.com/watch?v=KmLMHeF6HAAНяма как над 2 тона тучове с толкова малък клиренс, да стават за някакъв офроуд. Иначе и аз се бях загледал навремето за такъв Лекус, защото вътре е уникален като изпълнение и лукс, но цените бяха двойни над Форестъра и си има доста кусури и той. Първо е въздушното му окачване, което си е цифра за поддръжка, но самата кола имала доста неприятен крен. После гледах, че руснаците казват, че му е слабо 4х4. Водния радиатор също бил проблемен, но не ставал друг освен оригиналния, който също е цифра. Казват и, че рейката сдавала багажа след около 100 000 км. Също така посочват и слабата спирачна система и бързото износване на дисковете - 25-30 000 км. Иначе понякога имало прегрявани мотори, повреди в скоростна кутия и прецакани моторчета на задната чистачка, но това казват и за Форко https://www.youtube.com/watch?v=9tH3vlKjQl0
|
|
|
Пон Сеп 14, 2020 5:33 pm |
|
|
Alxx
|
Сложи си на Хондата +30% за гориво и плюс 50% за поддръжка и ще получиш приблизително число. И все пак, с риск да бъда оплют: Трибеката е най-сбърканото Субару като таргет група купувачи и крайно изпълнение. За семейство с две деца - Аутбек Б14 и нагоре.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Сеп 14, 2020 5:54 pm |
|
|
kronos
|
Нямам опит с Трибеката, но лично на мен ми харесва визуално. Сега вече как е като поддръжка и поведение, не мога да кажа. Но не смятам, че е по-лоша от който да бил друг СУВ със 7 места. Просто е един голям кросоувър с прилично оборудване, прилично голям мотор и доста добро 4х4.
|
|
|
Пон Сеп 14, 2020 7:22 pm |
|
|
valqk
|
Аз също смятам Трибеката за недоразумение, но има хора, които я харесват. Понеже стана приказката, да си доизкажа мнението. Трибеката е тежка, ниска и с големи гуми. Отделно е сув ака. по-имиджов автомобил (не е горски или црв). Комфорт, готин сув... Спрямо горното не става за извън пътя. Нямам опит, но лично според мен няма да мине от доста места (без поражения) спрямо Аутбек. Може да се сравни с Легаси... еми за мен то не е за извън пътя. Една по-голяма неравност и вече се чудиш какво ще счупиш. Иначе... най-проходима е прежалената кола. Ще ви падне ченето, къде може да стигне сивик, ако не ти дреме дали и какво ще строшиш и е със зимни гуми Най-добре е колегата да ходи, да покара и да види. Иначе, лексусите изглеждат височки. Не съм се интересувал за изброените горе проблеми... явно не само ние прегряваме и мятаме бялата кърпа
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Пон Сеп 14, 2020 8:57 pm |
|
|
kronos
|
valqk написа: Аз също смятам Трибеката за недоразумение, но има хора, които я харесват. Понеже стана приказката, да си доизкажа мнението. Трибеката е тежка, ниска и с големи гуми. Отделно е сув ака. по-имиджов автомобил (не е горски или црв). Комфорт, готин сув... Спрямо горното не става за извън пътя. Нямам опит, но лично според мен няма да мине от доста места (без поражения) спрямо Аутбек. Може да се сравни с Легаси... еми за мен то не е за извън пътя. Една по-голяма неравност и вече се чудиш какво ще счупиш. Иначе... най-проходима е прежалената кола. Ще ви падне ченето, къде може да стигне сивик, ако не ти дреме дали и какво ще строшиш и е със зимни гуми Най-добре е колегата да ходи, да покара и да види. Иначе, лексусите изглеждат височки. Не съм се интересувал за изброените горе проблеми... явно не само ние прегряваме и мятаме бялата кърпа Не знам защо заклети субаристи не харесват Трибеката, но тя определено има най-голям клиренс (210 мм) от другите изброени модели - CR-V I-во поколение (205 мм) и RX 400 (190 мм): https://www.drom.ru/catalog/subaru/trib ... clearance/https://www.drom.ru/catalog/honda/cr-v/specs/clearance/https://www.drom.ru/catalog/lexus/rx400 ... clearance/Така че всичко опира до лични предпочитания и разбира се до състояние на конкретен автомобил. За мен в този клас няма лоши коли, има неподдържани. Дали ще е Лексуса или Трибеката, все е добре, стига да може да си го поддържа човек.
|
|
|
Пон Сеп 14, 2020 9:20 pm |
|
|
Vmax
|
Да попитам колегите по-горе кой от тях има Трибека, риторично де... Макар и аз да не харесвам този кашон, това не променя факта че е с ВТД АВД и със средно интелигентно задкормилно устройство, ще мине там където останалите паркетни сювове ще спрат още в началото за чай или кафе За да не отклоняваме темата, и двамата питащи са със сходни хобита, т.е. избора им е ограничен откъм Субару, или поне ще изисква куфар на покрива и газ като гориво, и колкото да не ми се иска не бих ги насочил към Субару.
|
15
|
|
Пон Сеп 14, 2020 9:22 pm |
|
|
kronos
|
Аз доколкото помня, Трибека беше с вариатор. Не знам как той се справя с толкова тежка кола и дали не е слабо място. Другото на мен ми харесва, особено на фейслифтовия с 3,6 мотор
|
|
|
Вто Сеп 15, 2020 8:59 pm |
|
|
tst
|
|
Вто Сеп 15, 2020 9:59 pm |
|
|
kronos
|
Не мисля, че я разводняваме. Ето например още един плюс на Трибеката откъм поддръжка Вариаторът е хубав, но трябва честа смяна на маслото. Но като гледам, хората май вече не пишат, та може да са се отказали.
|
|
|
Сря Сеп 16, 2020 6:07 am |
|
|
webborisov
Регистриран на: Пон Сеп 14, 2020 12:50 pm Мнения: 10 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Tribeca H6 3.6
Рейтинг: 0
|
Здравейте, Както повечето казват въпрос на вкус, но найстина трибеката на мен лично си ми харесва и от вътре и от вън особено 3.6 мотора. Не съм се спрял на Аутбек, защото не искам комби. Карах на жената аутбека близо година, тя го кара доста години но го продадохме и останахме само с CRV-то. Сега обаче трябва още една кола, Хондата за момента няма да я продавам но искам нещо по серозно по ново и по мощно. Като цяло съм се спрял на SUV/Джип - Японец не искам комби, реално гледам за автомат след 2006-та, каквото гледах от към цена и визия само тези двете са ми харесали, спрямо цена и параметри. Затова и въпросът ми е за тях двете една спрямо друга. Другото което гледах е че трябва да е една идея по тежка спрямо бъдещата ми идея за каравана и съответно повече коне, ако ще е бензин. Гледах и по-новите Forester, но найстина не ми харесват. Ясно ми е че от към поддръжка и разход ще ми е по-скъпо, то спрямо CRV-1 всичко ще ми е по-скъпо . За Трибеката, оставяме външен и вътрешно как изглежда, абстрахирайте се от това:). Реално ми е ясно че ще доста по-скъпа поддръжката и ще си я поддържам като хората. Искам обаче ако се вземе читав екземпляр и го поддържам като хората да не го правя по няколко пъти в годината. Окачването ок, там с нашите пътища може би ще се прави по често, но другите неща както знаем са доста по-скъпи за правене. Визуално и на мен Лексуса ми изглежда по висок от трибеката, но като гледам данните са други. Повечето места, който ходя на риболов и къмпинг реално много хора са стигали и с натоварени леки коли, така че найстина не говорим за офроуд или някакви подобни. Колата ще се кара предимно в градско и малко извънградско като лятото, като пораснат още малко децата ще почнем да ходим на къмпинг и то доста често.
|
|
|
Сря Сеп 16, 2020 8:59 am |
|
|
kronos
|
webborisov написа: Здравейте, Както повечето казват въпрос на вкус, но найстина трибеката на мен лично си ми харесва и от вътре и от вън особено 3.6 мотора. Не съм се спрял на Аутбек, защото не искам комби. Карах на жената аутбека близо година, тя го кара доста години но го продадохме и останахме само с CRV-то. Сега обаче трябва още една кола, Хондата за момента няма да я продавам но искам нещо по серозно по ново и по мощно. Като цяло съм се спрял на SUV/Джип - Японец не искам комби, реално гледам за автомат след 2006-та, каквото гледах от към цена и визия само тези двете са ми харесали, спрямо цена и параметри. Затова и въпросът ми е за тях двете една спрямо друга. Другото което гледах е че трябва да е една идея по тежка спрямо бъдещата ми идея за каравана и съответно повече коне, ако ще е бензин. Гледах и по-новите Forester, но найстина не ми харесват. Ясно ми е че от към поддръжка и разход ще ми е по-скъпо, то спрямо CRV-1 всичко ще ми е по-скъпо . За Трибеката, оставяме външен и вътрешно как изглежда, абстрахирайте се от това:). Реално ми е ясно че ще доста по-скъпа поддръжката и ще си я поддържам като хората. Искам обаче ако се вземе читав екземпляр и го поддържам като хората да не го правя по няколко пъти в годината. Окачването ок, там с нашите пътища може би ще се прави по често, но другите неща както знаем са доста по-скъпи за правене. Визуално и на мен Лексуса ми изглежда по висок от трибеката, но като гледам данните са други. Повечето места, който ходя на риболов и къмпинг реално много хора са стигали и с натоварени леки коли, така че найстина не говорим за офроуд или някакви подобни. Колата ще се кара предимно в градско и малко извънградско като лятото, като пораснат още малко децата ще почнем да ходим на къмпинг и то доста често. Аз споделям донякъде виждането ти. Тук повечето са на друго мнение, но за мен става въпрос не за марка, а за клас автомобил. Няма евтина поддръжка за 7-местен двутонен СУВ с 260 к.с. и читаво 4х4. Хондата изобщо не е в този клас. По-скоро Лексуса и Мурано са в класа на Трибека. Те също не са лош избор, но и тяхната поддръжка не е евтина. Ако питаш мен, намери читава Трибека и вземай нея.
|
|
|
Сря Сеп 16, 2020 9:49 am |
|
|
valqk
|
Цитат: намери читава Трибека и вземай нея. Целият проблем се корени в това изречение. Няма значение от колата... Ако е читаво Субару-то песен си пееш и си много доволен, но това е в/за една друга тема... Извинявам се за спама и успех с намирането - дано е читава бройка!
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Сря Сеп 16, 2020 4:00 pm |
|
|
ico_tech
|
Четох, четох и не мислех да се обаждам, но имам съвет към последния питащ - просто се обадете на колега от форума с Трибека (примерно plaskom) и си уговорете среща. Сигурен съм, че ще ви се изяснят доста неща. Повечето разсъждават на общо основание без да са карали Трибека. Това е Субару за Северна Америка, произвежда се там, и отчита американските ценности типични за тяхната автомобилна индустрия. В никой случай това не е "кошник", не е с "вариатор" и.... не е спортен автомобил. Т.к. за северноамериканският пазар тегленето си е доста търсена характеристика Трибека е един от най-подходящите модели за теглене. Спирачките са идентични с ХТ и шестаците на Аутбек, но гумите са по-широки, което прави спирането по-леко при теглене на товари. Не казвам, че спирачките са идеални за двутонна каравана, но отнесено към другите модели на марката, това си е най-масивното Субару за тези моделни години. Колегата правилно се е насочил към 2008+ модела с 3.6 двигател, при който има доста промени под предния капак и е по-добрия избор. Основни недостатъци - голямо тегло (1800+кг), широки гуми, малко архаична класическа автоматична кутия с 5 степени, висок разход (особено градско), не обича високи обороти, много пластмаса в купето, архаична мултимедия (изисква доработка за някои съвременни екстри). Като цяло обаче това е много стабилен автомобил за всякакви условия и терени (със съответните гуми) предоставящ добра защита за пътниците и умерен комфорт за дълги пътувания. В градски условия се движи мазно и единствено високия разход тежи на плещите на собственика. 95% от Трибеките са на газ. Газта е проблем за клапаните, но предимно за водачи джигити. При доминиращо градско движение и добра настройка на АГУ-то не би следвало да е проблем за 50-70К км. Успех.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Сря Сеп 16, 2020 9:46 pm |
|
|
Alex Nikolov
Регистриран на: Пет Мар 01, 2019 1:52 am Мнения: 8 Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru B9 Tribeca
Телефон: 0886497277
Рейтинг: 0
|
Здравейте на всички! Преди почти 2години дилемата при беше че трябваше да си намирам бързо кола(старата "немска" дизел). Та Хонда или Субару комби 10+ годишни. 2месеца гледане и нищооо което да си заслужава. И видях за 1ви път Трибека, без газово. Внос швейцария от май 2016г. карана в сервиз Боксер карс - Варна. Хората там учтиви ми предоставиха цялата налична информация какво са правили по колата, а именно масла навсякъде, нови дискове и спирачки и др. дребни работи. И Купувам Кола уж на 185 000км. Удобствата и надеждност ясни! Моя скромен опит е че карам повече извънградско, планини и леко в черно, но всяка нормална кола ще мине. Зимата ме хвана хубав сняг мина там където нови коли, неминаха страхотна машина. За 1год и 6месеца. минати 25хил. км 2пъти масло на 15хил. и скоро 3тия път смяна - карам е само в Боксер Карс и карам и ПЕЯ в момента спрямо немския кошник. Хората от сервиза ми препоръчаха щом не карам много километри на година да не слагам газово поради ред причини - послушах ги, само бензин. Ще кажете че много харчи, за 7местна кола с багажи почти винаги и пълна 10-11литра извънградско. При голям трафик и с ограничението съм правил и 9/100 Варна- София. Градско 12-15л НО много зависи от десния крак! А и колата ме научи да съм спокоен шофьор на пътя. Нямам опит с теглене, но според мен това е изключителен автомобил за извънградско и ходене по планини(нормални пътища). И съм го взел заради сигурност надеждност и здравина, все пак си карам семейството вътре, заради всекидневните ъпсурди и катастрофи по родните ни пътища. За жалост сме принудени да караме 10+год. коли, всеки иска да кара по ново и хубаво. Субару Трибека 2006година 3.0л Успех, и късмет дано случите на кола!
|
|
|
Чет Сеп 17, 2020 8:33 am |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта |
|