Имам и двата случая,затова реших да пусна малко снимков материал на колегата да се ориентира.
При два стокови работещи амортисьори според мен е излишно да се сменят,а при провисване
и нестабилност само нови пружини.KYB са ОК.Дори и за предните пружини се гледа дали задните амове са самонивелиращи сток.Припомням,че задният кит на Pedders за SG е нисък и е нужно изравняване.Иначе е много добър,стабилен и с добра товароносимост.Карам и доста оффроуд.
Ето SG със сток амове отпред на 332К без подложки и Pedders отзад плюс 25мм подложки за нивелиране на 80К.
Прикачени файлове:
20210104_091707 (Copy).jpg
Прикачени файлове:
20210104_091729 (Copy).jpg
Следва SF KYB пружини и амове отзад,Pedders отпред,подложки отпред 25мм и 35мм отзад.На 160К всичките.
Прикачени файлове:
20210104_165942 (Copy).jpg
Прикачени файлове:
20210104_170014 (Copy).jpg
Нямам проблеми със стабилност и каквото и да е,с тези окачвания съм счупил общо 7 мотора
.