Здравейте,
Търсих из форума, но не открих отговор на моят въпрос, та.
От скоро притежавам Субару Форестър 2.0 т 170кс автомат. Колата вървеше след 3к оборота, но когато изпише богата смес и колата полудяваше, но пък мудна някои пъти и в тези обороти, когато й дадеш "кик даун" се чуди дали да свали предавка надолу, погледнах на диагностика изписва -40 градуса температура на входящ въздух, като карам колата й подавам газ разлика няма в тази стойност. Като се запали колата си мирише прилично на изгорели газове. Разрових се, на този ДВГ датчика му е на дебитомера, взех нов дебитомер, закачих го, колата тръгна, но не я бях включвал на диагностика, реших да я прегледам и пак -40 изписва, но този път още в ниските изписва "богата" смес и колата си тръгва доста по добре. Преди да сменя дебитомера записваше грешка 32, смених ламбда, пак я записваше, когато карам с 3к оборота по магистрала ми светва чек, смачквам колата и чека изгасва, даже я четях, когато ми светна на магистралата, пак 32 грешка с новата сонда. След това смених дебитомера и записани/исторически грешки нямам за ламбда. Сега има други 23 грешка на дебитомера невалиден сигнал и 12 грешка на стартера.
На газ разхода ми е 13.5 извънградско, 20 градско. Мисля, че е нормално за този модел автомобил, но нека по запозналите да ме светнат.
Въпросът ми е: Диагностиката ли не ми чете правилно ECU-то на колата, неправилен дебитомер като марка ли е проблема (Autolog), или някое кабелче?
Благодаря на отзовалите се!