Отговори на тема  [ 11 мнения ] 
 Субару форестер 2003 125к. проблем на ниски обороти 
Автор Съобщение

Регистриран на: Чет Яну 12, 2012 11:17 pm
Мнения: 12
Автомобил: Subaru Legacy 2.0
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги ,
Отдавна съм във форума, но не съм бил активен .
Форито го имам отдавна и съм доволен но от 1 година започна да ми прави проблеми на ниска предавка не изтегля добре особено на байр .
Например като искам да се изнеса бързо и му подам рязко газ не изтегля а забива муцуната и чак тогава .
Има газов инжекцион,няма катализатор .
Бях на диагностика и ми показа бедна смес казаха ми 1 ламбда сонда .
Смених я но не сложих оригинална на Субару а , Бош .
Оттогава чека угасва и светва когато си иска и нищо не се промени .
Моля за мнения и помощ.
Благодаря предварително!

Пон Юни 07, 2021 1:22 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 29, 2012 2:24 pm
Мнения: 704
Местоположение: Пловдив
Skype: demomanbg
Автомобил: WRX '02 & 2.0X '04
Рейтинг: 177
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
На което и да е Субару, какъвто и да е мотор, ламбда сонда се слага само и единствено оригинална такава т.е. марка Denso. ;)
 15

Вто Юни 08, 2021 9:09 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 12, 2015 4:51 am
Мнения: 351
Рейтинг: 151
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
+1 за оригинална сонда, тия бошовите има явно ментета сред тях защото малко след смяната и моята заби с боша и ходих обратно за денсо

Пон Юни 28, 2021 7:23 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Окт 29, 2021 6:09 pm
Мнения: 1
Телефон: 0878101611
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Бошовете обикновено са турски

Пет Окт 29, 2021 6:21 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 21, 2019 10:25 pm
Мнения: 65
Местоположение: София - Банско
Автомобил: For SH 2.0D; OB 2006 2.5
Телефон: 0887077309
Рейтинг: 60
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
От двете сонди коя е по-капризната / важната? Има една пред и една след катализатора? И двете ли трябва да се сменят само с оригинални Денсо или едната може и да не е?

Сря Ное 10, 2021 2:19 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
gligor написа:
От двете сонди коя е по-капризната / важната? Има една пред и една след катализатора? И двете ли трябва да се сменят само с оригинални Денсо или едната може и да не е?


Първата.
Втората е капризна на алтернативи и не винаги се получава. Особено ако и катализатора е заминал.

Сря Ное 10, 2021 2:28 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 21, 2019 10:25 pm
Мнения: 65
Местоположение: София - Банско
Автомобил: For SH 2.0D; OB 2006 2.5
Телефон: 0887077309
Рейтинг: 60
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
благодаря, но може ли да уточниш, че не разбрах:

със катализатор:
предна сонда:
задна сонда:

без катализатор:
предна сонда
задна сонда:

Има ли препоръка да се сменят профилактично (четох такава за 2.5 двигателите от 2005 натам - само не разбрах на колко километра) и на какви километри или да се чака да светне чека?

Сега моята дилема е: форестър SG 2.0 без катализатор със заварена задна сонда -> сменям генерацията, защото е изгнила и ще слагам обикновен (не оригинален) катализатор за Евро 3 и искам да взема правилното решение дали да търся задна Денсо втора ръка; или нова или да търся някой дето да ги забрани софтуерно. И дали да сменя профилактично и предната. И дали може да се забранят софтуерно ако има катализатор или се прави само като няма. :)

Сря Ное 10, 2021 3:33 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Сглоби си генерацията първо и после вижте предната на живи данни какви ги върши. Задната "заварена" какво ще рече? Ако липсва и е сложена електронна тапа, няма защо да забраняваш софтуерно.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Сря Ное 10, 2021 8:17 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 21, 2019 10:25 pm
Мнения: 65
Местоположение: София - Банско
Автомобил: For SH 2.0D; OB 2006 2.5
Телефон: 0887077309
Рейтинг: 60
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Генерацията е сглобена днес. Задната сонда откачихме докато дойде новата. Сега без задна дава две грешки - и двете са свързани с нея. смятам да сложа нова Денсо, универсална без букса, но става по каталог за този модел. Ще трябва само да я вържа за буксата от старата.

За предната трябва да проуча какво точно значи теста за “какви ги върши” и дали може да го направя сам през FreeSSM или да търся помощ. Тя си работи, няма симптоми или грешки, но питането ми е от коментари за 2.5 двигателите, че може да тръгне и да направи беля, още преди да е светнала грешка. И без това ръчкам там, искам да я проверя.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Сря Ное 10, 2021 10:55 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 21, 2019 10:25 pm
Мнения: 65
Местоположение: София - Банско
Автомобил: For SH 2.0D; OB 2006 2.5
Телефон: 0887077309
Рейтинг: 60
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Сега виждам в търсачката, че е обсъждано по темата, трябва да се чете.

Чет Ное 11, 2021 9:35 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юни 16, 2021 8:11 am
Мнения: 14
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Форестър SG 125к.с.
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Аз сложих генерация от Фори1 на Фори2 без никакви сонди беше и си купих две нови Денсо по каталог (първата става директно на буксата, а втората се вързва с 4 кабела и си пише кой на кого отговаря)- предната я сложихме преди меката връзка, която е на мястото на катализатора(нз на Фори1 има ли въобще катализатори и къде са), а втората сонда след същата мека връзка с изнесена тръбичка-дистанционна втулка и колата си ги намери и двете сонди и не дава грешки засега.

Чет Ное 11, 2021 9:46 am
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 11 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 45 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор