|
Страница 1 от 1
|
[ 6 мнения ] |
|
ПОМОЩ: чек енджин и пълна липса на мощност
Автор |
Съобщение |
nikolayv
Регистриран на: Пон Ное 09, 2015 3:37 pm Мнения: 10 Рейтинг: 0
|
Здравейте,
Колата я имам отскоро - Форестър 2, двулитров автомат 158 кс. Днес светна лампата на двигателя и колата буквално започна да пълзи. Няма значение колко газ се подава, колата върви с 10 км/ч и оборотите леко играят. Добре, че бях съвсем близо до нас, та я паркирах и я оставих без да я вкарвам в гаража, че не знам дали ще излезе. Какъв може да е проблема и кой би могъл да го реши?
|
|
|
Пет Юни 25, 2021 6:06 pm |
|
|
BAlexandrov
|
Дала е грешка и е влязла в авариен режим. Трябва да прочетеш грешката и да споделиш от кой град си за по-смислено насочване.
|
|
|
Пет Юни 25, 2021 6:23 pm |
|
|
nikolayv
Регистриран на: Пон Ное 09, 2015 3:37 pm Мнения: 10 Рейтинг: 0
|
В София съм колега. Малко предистория: колата е от Италия, преди месец мина през Субару митака за обслужване, реглаж клапани, смяна свещи, чистене дебитомер, проблем със запалването на 1-ви цилиндър, софтуерно е премахната и прафосмукачката. От Италия пък колата е имала грешки на сензора на педала на газта и още няколко все свързани с круиза и сензора за подаване на газ, които така и не разбрах дали са били отстранени. Лампата на чека е била махната, Митака сложил нова и закрепил таблото, но докато го връщал видял, че липсва лампа и за круиза (той също не работи). Само че не се поинтересувал да сложи лампа там, нито да диагностицира проблема - защо не работи круиза. Покрай това чух тр да имам и лампа за вдц или нещо от сорта, но явно и такава нямам. Чета по форумите, че има някакъв генерален проблем едновременно с круиз, есп/вдц и чек енджин, който се среща сравнително често, но за решаването му не намирам единодушие. И понеже половината лампи ми ги няма по таблото, очевидно нямам круиз, почвам да си мисля дали не е това и моя проблем, който в Италия не им се е занимавало да решат, махнали са лампите от таблото, аз глупакът съм я купил така, Митака е замазал каквото е можал и ми я е върнал и сега 1000 км по-късно колата просто спря.
|
|
|
Пет Юни 25, 2021 6:41 pm |
|
|
BAlexandrov
|
Ами до някъде си прав. Проблемът не е че нямаш круйз, а че той се изключва когато има грешка по двигателя за безопасност. Все пак най-логично ми се струва да се обадиш на Митака и да си довърши разследването - какво е правено в Италия.
|
|
|
Пет Юни 25, 2021 8:42 pm |
|
|
Vmax
|
След като си платил в един сервиз за ремонт и все още има проблем се връщаш пак там. Митака е повече от квалифициран по марката, но трябва той да работи по колата.
|
|
|
Пет Юни 25, 2021 9:44 pm |
|
|
Forester2003
Регистриран на: Пон Яну 12, 2015 4:51 am Мнения: 351 Рейтинг: 151
|
Това да не ти работят лампите по таблото ми звучи като челен удар а последващите натъкмявания. Самия факт че майстор Митака не му се е занимавало особено да я оправи говори, че има нещо дето хич не е наред и ще изгуби доста време и нерви, съответно пари за теб да ти я направи. Но и аз съм на мнение, че трябва да му се обадиш пак и да я закараш с репатрак, тука можем само да гадаем. Ако не е тайна какво ти излезе тази кола като цена?
|
|
|
Пон Юни 28, 2021 7:20 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 6 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 28 госта |
|