|
|
Страница 1 от 1
|
[ 7 мнения ] |
|
Автор |
Съобщение |
Pavel123
Регистриран на: Вто Ное 09, 2021 3:40 pm Мнения: 4
Автомобил: Subaru Forestar
Телефон: 0885111023
Рейтинг: 0
|
Здравейте! Дали знаете има ли някаква особеност при сваляне на барабаните! Просто са много раждясали, искам да си ги боядисам и пак да ги върна обратно! Форестър 2003г.
|
|
|
Вто Ное 30, 2021 1:16 pm |
|
|
ico_tech
|
Свали ръчната спирачка открий двете диаметрално разположени дупки. Би трябвало да ги имаш. това са отвори с резба. Напръскай с WD40 в отворите и около централния отвор, който центрира джантата. Ако има ръжда излъскай с шкурка до здрав метал, особено в основата. Пак напръскай и изчакай 10-15 мин. Намери две болтчета М8 и заапочни да ги навиваш равномерно. Би трябвало да отлепи лесно. Внимание!!! Не чукай с метален чук директно по барабана. Ако трябва да му се помогне използвай дървен такос (бук,дъб) Успех
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
15
|
|
Вто Ное 30, 2021 1:43 pm |
|
|
Alxx
|
Ако питаш мен, в момента има доста горски на части, т.е. взимай шенкели с дискове и го зарежи т'ва.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Ное 30, 2021 8:26 pm |
|
|
Valio
|
Саше трябва и жилото на ръчната да се смени..
|
|
|
Сря Дек 01, 2021 5:22 am |
|
|
Alxx
|
И датчиците... Ще му кажа точно, стига да пожелае да го направи. Горе подхвърлих същината.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Дек 01, 2021 7:14 am |
|
|
Pavel123
Регистриран на: Вто Ное 09, 2021 3:40 pm Мнения: 4
Автомобил: Subaru Forestar
Телефон: 0885111023
Рейтинг: 0
|
Привет отново Благодаря ви за съветите! Честно казано си мислех да опитам да излъжа дявола без да свалям жилото на ръчната спирачка, но щом казвате май няма да ме огрее
|
|
|
Сря Дек 01, 2021 8:27 am |
|
|
ico_tech
|
За сваляне на барабана не се бута жилото. Колегите коментират съвсем друг вариант, който е доста сложен. Направете това, което ви казах и ще си свалите барабана за боядисване. Самото почистване и боядисване може да стане и на място, но при сваляне на барабана може да огледате спирачни челюсти и евентуални течове от цилиндърчето. Ако случайно решите да свалите челюстите, или системата се разпадне при вадене на барана (също е възможно) НЕ бутайте настройката на разпорката - регулирана е с втулка и контрагайка. Че после е голяма играчка да настроите ръчната.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Сря Дек 01, 2021 2:22 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 7 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 53 госта |
|