|
|
Страница 1 от 1
|
[ 7 мнения ] |
|
Автор |
Съобщение |
Pavel123
Регистриран на: Вто Ное 09, 2021 3:40 pm Мнения: 4
Автомобил: Subaru Forestar
Телефон: 0885111023
Рейтинг: 0
|
Здравейте! Дали знаете има ли някаква особеност при сваляне на барабаните! Просто са много раждясали, искам да си ги боядисам и пак да ги върна обратно! Форестър 2003г.
|
|
|
Вто Ное 30, 2021 1:16 pm |
|
|
ico_tech
|
Свали ръчната спирачка открий двете диаметрално разположени дупки. Би трябвало да ги имаш. това са отвори с резба. Напръскай с WD40 в отворите и около централния отвор, който центрира джантата. Ако има ръжда излъскай с шкурка до здрав метал, особено в основата. Пак напръскай и изчакай 10-15 мин. Намери две болтчета М8 и заапочни да ги навиваш равномерно. Би трябвало да отлепи лесно. Внимание!!! Не чукай с метален чук директно по барабана. Ако трябва да му се помогне използвай дървен такос (бук,дъб) Успех
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
15
|
|
Вто Ное 30, 2021 1:43 pm |
|
|
Alxx
|
Ако питаш мен, в момента има доста горски на части, т.е. взимай шенкели с дискове и го зарежи т'ва.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Ное 30, 2021 8:26 pm |
|
|
Valio
|
Саше трябва и жилото на ръчната да се смени..
|
|
|
Сря Дек 01, 2021 5:22 am |
|
|
Alxx
|
И датчиците... Ще му кажа точно, стига да пожелае да го направи. Горе подхвърлих същината.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Дек 01, 2021 7:14 am |
|
|
Pavel123
Регистриран на: Вто Ное 09, 2021 3:40 pm Мнения: 4
Автомобил: Subaru Forestar
Телефон: 0885111023
Рейтинг: 0
|
Привет отново Благодаря ви за съветите! Честно казано си мислех да опитам да излъжа дявола без да свалям жилото на ръчната спирачка, но щом казвате май няма да ме огрее
|
|
|
Сря Дек 01, 2021 8:27 am |
|
|
ico_tech
|
За сваляне на барабана не се бута жилото. Колегите коментират съвсем друг вариант, който е доста сложен. Направете това, което ви казах и ще си свалите барабана за боядисване. Самото почистване и боядисване може да стане и на място, но при сваляне на барабана може да огледате спирачни челюсти и евентуални течове от цилиндърчето. Ако случайно решите да свалите челюстите, или системата се разпадне при вадене на барана (също е възможно) НЕ бутайте настройката на разпорката - регулирана е с втулка и контрагайка. Че после е голяма играчка да настроите ръчната.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Сря Дек 01, 2021 2:22 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 7 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 29 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|