Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Сря Авг 10, 2022 10:11 am



Отговори на тема  [ 133 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
 Решение за увиснала задница 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 369
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Сега , явно не сте се карали въздух , та ми говорите за намаляване , легаси на въздух свалено долу е най-големия боди рол , може да се сравни само с G класа в завой! ;)
Аутбека се клати много по-малко когато са му читави амовете, от личен опит , преди това имах бек.
Колата има предна разпънка от GT , задна щанга 17 мм от легаси GT, а не стандартната 14 мм на легаси /бек , само махнахме задната разпънка ,когато сложихме педерса, но тия дни ще я върна пак.
Няма нищо общо с преди , но според мен почна да се гъне повече колата в завой.

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Вто Фев 19, 2019 10:38 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 369
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ванката Панчев, ми писа преди малко, че педерс са одобрили рекламацията ми и ще сменим предните амортесьори гаранционно , така че веднага след това ще мога да кажа дали е имало омекване спрямо новите, макар да съм убеден че има.

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Вто Фев 19, 2019 11:30 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3424
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ванката е пич, държи си на реномето. А, аз ти казах - няма тресачки, няма шест-пет. Опитът и усещанията са незаменими.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Вто Фев 19, 2019 9:06 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Яну 04, 2021 9:07 pm
Мнения: 8
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте!

Какво бихте препоръчали за бързо повдигане на задницата на фори ? Като казвам бързо имам предвид в рамките на 1 седмица (тоест да се закупят частите от България).
Форито е 2006г 158кс с увиснала задница заради газовата. В момента е 38см. Искам да си стане 43 както си е заводско и след това да му се сложат и подложки за допълнително повдигане.

Някой хора ми казват сменяй амортисьорите + пружините. Други ми казват смени само пружините с по дебели. Трети пък казват че за да сложиш по дебели пружини трябва да подбиеш малко бомбетата с чука за да направиш място на по дебелите пружини :shock:

Та вие какво ще предложите като вариант за вдигане на задницата до 43см ?

Чет Яну 14, 2021 12:07 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Дек 02, 2009 9:34 pm
Мнения: 1516
Местоположение: Варна
Skype: valio-xxx
Автомобил: Forester 2.0 sf5 ,Outback 2.5 b13
Телефон: 0888 8едно7 81две
Рейтинг: 541
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ако амортисьорите са нивомати сигурно и те вече ще са поомекнали,затова решението е да се смени всичко едновременно.Най ползваният вариант е амове и усилени пружини на Каяба,но има и други като Педерса и т.н. ;)

Чет Яну 14, 2021 4:12 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Май 09, 2018 7:50 am
Мнения: 40
Местоположение: Ямбол
Автомобил: FORESTER (SG)
Рейтинг: 27
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Фланци 3см.на предните амове.Смяна на амове и пружини каяба с фланци 5см.отзад. :)
Прикачени файлове:
IMG_20210114_091503.jpg


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Чет Яну 14, 2021 5:20 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Окт 19, 2017 3:03 pm
Мнения: 234
Местоположение: гр.София
Автомобил: Forester SG 2.0X 2005 AT
Рейтинг: 217
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз бих ти препоръчал да идеш на тресачка (около 15-20лв.) за да видиш първо в какво състояние са амортисьорите ти.

Варианти:
- При здрави амове - само пружини (пожелание и подложки). Сваляне-качване в сервиз мисля върви около 60-80лв. (х2) за макферсона. За смяна на пружината трябва да се разглоби, така че може да е по-скъпо.
- Смяна амове и пружини (пожелание и подложки) с Каяба - има писано във форума номера на амове и пружини за твоя модел. В този случай слагаш старите (оригинални) тампони, прахоуловители и т.н. или купуваш всичко ново.
- Смяна цял комплект макферсон на Pedders - един от сервизите е официален представител и би трябвало да имат на склад, така че се вместваш в един ден.
- Рециклиране на амовете + нови пружини (пожелание подложки) - има тема, има и отзиви след такова рециклиране.

Практически опит (отдолу-нагоре):

най-долу - оригинални нивелиращи амове и пружини БЕЗ подложки
среда - оригинални нивелиращи амове и пружини С подложки отзад 30 мм
най-горе - оригинални нивелиращи амове с НОВИ пружини И подложки отзад 30 мм
Прикачени файлове:
20200425_205415.jpg


След слагането на новите пружини разликата беше чувствителна във височина (може да не си личи на снимката). Освен това преди смяната, когато беше натоварена, имаше удар в ляво при преминаване през дупка. След смяна на пружините това изчезна.

Моята препоръка е смяна на всичко с ново. Отзиви за Каяба и Педдерс има тук във форума.
НЕ препоръчвам смяна само на пружини при тръгнали амове, още по-малко пък слагане и на подложки.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
Forester 2.0X, 2005, АТ

Пътуване без граници
FB/travelpagebg
IG:@travelpagebg

Чет Яну 14, 2021 6:14 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Яну 04, 2021 9:07 pm
Мнения: 8
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
А да забравих да спомена че от зад не е с нивомат а с обикновени амове. Като натисна задницата тя не потъва на долу (е потъва малко но не се люлее като лодка). Вероятно съм само за пружини но така и така ще се разглобява, а и работата е една и съща що да не сменя и амовете.

Ето на колегата @yankosan му се е получило много добре. Я кажи само като отпред си с 3см а отзад с 5см, задницата не е ли ти по висока от предницата ?
Също така слагал ли си подложки на надлъжните носачи щото ми се струва че задната кума ти е избягала малко напред ? може само така да ми изглежда от снимката.



Едит: За тресачка добре но в северозапада не съм чул да имат така че май ще си се сменят амовете и пружините.
Да попитам само, има ли разлика между амовете за фори от 2002 до 2008г. ? В смисъл нещо промяна в захващането или са един модел за всички форита произведени през този период ? Това за нивоматите и обикновените го изключваме. Искам да знам само дали са повече от един модел задни амове и като поръчам да се окаже че не стават :D


Последна промяна mgbagera на Чет Яну 14, 2021 6:40 pm, променена общо 1 път


Чет Яну 14, 2021 6:20 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Май 09, 2018 7:50 am
Мнения: 40
Местоположение: Ямбол
Автомобил: FORESTER (SG)
Рейтинг: 27
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Нали целта е да се вдигне задницата.
Няма подложки на носачите, но бива при смянана на амове и пружини задните фланци да са 3-4 най-много см.
Просто ги имах петиците и ги монтирах. С реглажа на задната сходимост обаче видяха зор в севриза.
Съвети не искам да давам, това си направих сам за моите нужди и за сравнително малко пари, които имат значение все-пак!
По язовирите си крача както си искам!

Чет Яну 14, 2021 6:38 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Май 29, 2013 9:01 pm
Мнения: 65
Местоположение: софия
Автомобил: Forester 2.0x my2009
Телефон: 088909311
Рейтинг: 3
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте,Форко стои увиснат от лявата задна страна.Ходих за мнение в няколко сервиза и естествено различни диагнози.1 Уморена пружина .2Амортесъор.Колата е Форестер 2009 sh с самонивелиращи амове.Не тропа не се залюлява в завои,но разликата в височината е 2см.

Пон Мар 28, 2022 6:46 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5139
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
urabus1 написа:
Здравейте,Форко стои увиснат от лявата задна страна.Ходих за мнение в няколко сервиза и естествено различни диагнози.1 Уморена пружина .2Амортесъор.Колата е Форестер 2009 sh с самонивелиращи амове.Не тропа не се залюлява в завои,но разликата в височината е 2см.


В тази тема и по-долната има инфо:

viewtopic.php?f=7&t=25906&start=140

Тръгнало е задното окачване - в начална фаза си.
Най-правилно е да се смени всичко - пружина, амортесьор и евентуално тампони ( но това се разбира при демонтаж, а тампони никой не държи в сервиза на склад ), та винаги се купуват и трите.

Вече има предлагане - въпрос на избор е.
При Педерс обаче тампоните НЕ стават. Хубавото на Педерс е че имат и усилени пружини в случай че си с газ или товариш колата повече.

Останалото е написано, иска четене - та уважавай труда на хората които са писали в двете теми и ползвай търсачката.

Пон Мар 28, 2022 7:15 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юни 16, 2021 8:11 am
Мнения: 14
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Форестър SG 125к.с.
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Изчетох цялата тема и ми е ясно, че е най-добре да се смени комплект, но възможно ли е да се сложат нови обикновени амове(каяба-ако някой знае номер да ми прати) на оригиналните пружини, сега съм с нивелиращи и от едната страна е - 2см, а от другата -1см имам и газова на мястото на гумата? Обмислям и да сложа подложки, че ми е малко ниска като цяло-предни 30мм, задни 40мм и така до някъде да компенсирам ако са омекнали пружините. Фори 2003г. без турбо.

Нед Юли 03, 2022 10:05 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3424
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Пружините на нивомата са по-слаби и не стават. Сменяш всичко.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Нед Юли 03, 2022 11:17 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 133 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: boriss13, StanimirAtanassov и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор