Решение за увиснала задница
Автор |
Съобщение |
pnikolaev
Напуснал форума
Регистриран на: Нед Ное 30, 2014 1:03 pm Мнения: 338 Рейтинг: 20
|
Здравейте, Подновявам темата понеже не ми станаха няколко неща ясни: Има ли колега, който е сложил Pedders rear kit (HEAVY DUTY/RAISED) на Форестър SG? Как се е променила стойката на задницата в сантиметри? Питам понеже виждам 2 комплекта за Форестър: единият нормален, а другият е подсилен един вид? Има ли значение, кои от двата ще избера (автомобилът ми е снабден с газов инжекцион)? Забелязах, че задното ми окачване е паднало с 1,5 сантиметра (окачването ми седи оригиналното още и подозирам, че му е дошло времето + газовата бутилка). Поздрави. Послепис: Никъде не видях тема, където са коментирани тези подсилените варианти на Pedders.
|
|
|
Вто Яну 03, 2017 9:17 am |
|
|
Vmax
|
http://www.pedders.co.uk/subaru-foreste ... 240035.htmСпоред сайта им - разликата е 20мм ( 675мм срещу 655мм ). Амовете като номера са едни и същи, явно пружината е разликата. Газовата бутилка с газта вътре е около 80кг приблизително, така че все едно возиш един човек на задната седалка. Ако не товариш багажника много и с тежки неща, сток версията ще ти е достатъчна. Аз съм със заден кит от Педърс, но понижаващ и дори с 4 човека и пълен багажник догоре, колата кляка много малко, така че тази heavy duty версия явно си е за як тормоз. Ако някой кара с хеви дюти версията ще е интересно да каже возията как е.
|
|
|
Вто Яну 03, 2017 10:40 am |
|
|
ivosaxo
Регистриран на: Нед Май 09, 2010 10:54 am Мнения: 193
Автомобил: Subaru Forester 2.5XT 2006
Рейтинг: 109
|
Аз съм с Heavy Duty и като височина не е достатъчно добре,според мен при мен все още ми липсват 20мм.Като комфорт е добре.Като стабилност е в пъти по-добре от разклатените нивомати. За съжаление колата е в бокса и не мога да дам височини и снимки как стои.
_________________ Forester 2.5 XT MY06
|
|
|
Вто Яну 03, 2017 11:00 am |
|
|
pnikolaev
Напуснал форума
Регистриран на: Нед Ное 30, 2014 1:03 pm Мнения: 338 Рейтинг: 20
|
Здравейте отново, Писах си с техник от pedders:
-------- Pavel -------- I want to check the ride height of this particular product and maybe find out the height with 15 inch wheels not 16 as given in your example originally my forester SG (2004) is with 15 inch wheels -------- Pedders Suspension -------- The ride height, unladen, no tow bar or LPG is 675mm for 16 inch wheels. Deduct 12mm for 15's. So approx 663mm. -------- Pavel -------- hmmm I hope the suspension will remain 663 mm with loaed LPG tank ? loaded* because a loaded LPG tank is about 70-80kg. -------- Pedders Suspension -------- LPG will bring it down approx 20mm. So it would be approx its orginal height -------- Pavel -------- thanks very much for the great information
Надявам се тази информация да бъде полезна. Аз смятам да почета още малко и да се ориентирам на къде да задвижа процоса.
Поздрави.
|
|
|
Вто Яну 03, 2017 2:00 pm |
|
|
pnikolaev
Напуснал форума
Регистриран на: Нед Ное 30, 2014 1:03 pm Мнения: 338 Рейтинг: 20
|
Здравейте, Само да поясня, че размерите които са споменати в моят чат с човек от Педерс се взимат така: Поздрави.
|
|
|
Вто Яну 03, 2017 4:18 pm |
|
|
vesko_m
Регистриран на: Сря Сеп 21, 2011 1:16 pm Мнения: 22 Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0 2009
Рейтинг: 141
|
Аз съм с Heavy Duty/Raised от Pedders, само че на Forester SH - 2009-та, Както ivosaxo е писал по-горе - на височина не ме устройват Тоест, почти не се вдигна колата спрямо нивоматите, с които бях преди (единия беше изпуснал, но и двата не течаха и можеше да се кара) Като возене - твърдо и стегнато, Но сега, за да съм на 100% доволен - ще сложа повдигащи тампони от 1см над тампоните, Като меря от центъра на джантата до ръба на арката - както pnikolaev е писал - отзад са 43 см, а отпред 44см Колата е с газова уредба и бутилката е на мястото на резервната гума.
|
|
|
Сря Яну 04, 2017 10:45 am |
|
|
CANCEL
Регистриран на: Сря Юли 29, 2015 11:19 am Мнения: 219
Автомобил: пробита лейка
Рейтинг: 85
|
Някой може ли да каже , дали пружините на Педерс ще изкарат 2 пъти повече от "оригиналните" ?
|
|
|
Сря Яну 04, 2017 11:28 am |
|
|
pnikolaev
Напуснал форума
Регистриран на: Нед Ное 30, 2014 1:03 pm Мнения: 338 Рейтинг: 20
|
По документи колко трябва да ти е височината? Излиза, че от heavy duty няма доволно ли ? vesko_m написа: Аз съм с Heavy Duty/Raised от Pedders, само че на Forester SH - 2009-та, Както ivosaxo е писал по-горе - на височина не ме устройват Тоест, почти не се вдигна колата спрямо нивоматите, с които бях преди (единия беше изпуснал, но и двата не течаха и можеше да се кара) Като возене - твърдо и стегнато, Но сега, за да съм на 100% доволен - ще сложа повдигащи тампони от 1см над тампоните, Като меря от центъра на джантата до ръба на арката - както pnikolaev е писал - отзад са 43 см, а отпред 44см Колата е с газова уредба и бутилката е на мястото на резервната гума.
|
|
|
Сря Яну 04, 2017 2:48 pm |
|
|
BAlexandrov
|
Подозирам, че Heavy Duty са просто с по-твърди пружини, но със същата височина. От там може и да дойде малко повдигане, но е страничен ефект по-скоро. Целта е да може да се товари повече.
|
|
|
Сря Яну 04, 2017 2:51 pm |
|
|
CANCEL
Регистриран на: Сря Юли 29, 2015 11:19 am Мнения: 219
Автомобил: пробита лейка
Рейтинг: 85
|
BAlexandrov написа: Подозирам, че Heavy Duty са просто с по-твърди пружини, но със същата височина. От там може и да дойде малко повдигане, но е страничен ефект по-скоро. Целта е да може да се товари повече. Точно това си значи.
|
|
|
Сря Яну 04, 2017 2:56 pm |
|
|
Vmax
|
Хайде да четем малко линковете, които се постват, за да не се преповтаря едно и също нещо "Subaru Forester SG Pedders EziFit Rear Suspension Struts Kit - Raised/Heavy Duty Features 2 Pedders EziFit Complete Assembled Struts(800473L & 800473R) Ride height: 675mm with 16 inch wheels Heavy duty version for load carrying/towing or vehicles fitted with LPG" Разликата от 20мм във височината е сравнителна между усиленият кит и стандартният кит на Педър, а не сравнена с ОЕМ окачването В поста на pnikolaev ( отговора на педърс ), е обяснено че тази разлика се компенсира от наличието на газ
|
|
|
Сря Яну 04, 2017 3:11 pm |
|
|
BAlexandrov
|
Станадартния кит е точно колкото и ОЕМ окачването даже и с LPG - справка първия пост
|
|
|
Сря Яну 04, 2017 3:26 pm |
|
|
Vmax
|
BAlexandrov написа: Стандартния кит е точно колкото и ОЕМ окачването даже и с LPG - справка първия пост Помня че при теб стана 1:1, което е ОК, но те не ти го гарантират, затова правят сравнение между своите китове Да не говорим, че има значение с колко гориво си бил ( газ и бензин ). За да пишат че има 20мм разлика, явно я има. Повечето колеги сравняват височината не със стандарта от книжката, а със състоянието в което им е била колата. Дай инфо като натовариш багажника и домочадието, какво става?
|
|
|
Сря Яну 04, 2017 3:33 pm |
|
|
BAlexandrov
|
Сигурно разликата идва при натоварване, че стандартните ще клекнат повече...
Иначе това е идеята на цялата тема - че със стандартния им кит всичко си идва на OEM височината при Фори SG - и други са го слагали. А проблемът беше, че с Каяба кляка 2-3 см. При предното Фори с Каяба си идва добре.
|
|
|
Сря Яну 04, 2017 4:01 pm |
|
|
Fellfrosch
Регистриран на: Нед Ное 20, 2016 9:03 am Мнения: 18 Рейтинг: 15
|
Здравейте, Изчетох мненията по въпроса до сега и като извод, ако мога да се ориентирам - най-удачното решение за Forester SG е по-скоро кит на Pedders , а не KYB амортисьори с пружини, защото при KYB пада просвета? Също така, вдиях, че препоръчвате сервиза на Любо в Люлин за Pedders, дали и другаде работят с марката или там е най-удачно и лесно? Също така, ако скоро някой е правил подобна манипуалция, да сподели ориентировъчна цена, говорим за стаднартен кит.
|
|
|
Нед Апр 16, 2017 11:10 am |
|
|
jordanbuggy
Регистриран на: Сря Сеп 30, 2015 2:09 pm Мнения: 129 Местоположение: Велики Преслав
Автомобил: FORI 2006 BECK 2002 FORI 2001
Телефон: 0892340818
Рейтинг: 249
|
Колега преди време монтирах на приятел комплект Pedders ,цена в англия 320 паунда.Резултата е много добра стойка и стабилност в движение.Аз си реших проблема с малка преработка на оригиналните самонивелиращи амортисьори,нови -масло и пружини KYB [RC6431] и ефекта също толкова добър.Разликата е, че при мен амортисьорите са самонивелиращи, Pedders са нормални.Ето и някоко снимки на моята кола.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Нед Апр 23, 2017 8:39 pm |
|
|
Fellfrosch
Регистриран на: Нед Ное 20, 2016 9:03 am Мнения: 18 Рейтинг: 15
|
Ще звънна в сервиза на Любо в Люлин да питам евентуално какво ще ми кажат за Pedders. В Митака пък ме увериха че с оригинални пружини + KYB амортисьори стойката ще се запази и височината няма да намалее от оригналната, защото така или иначе моделите които не са със самонивелиращи амортисьори са с тези пружини които монтират те (оригинални) и обикновени амортисьори. Ще го поумувам малко, защото все пак си е инвестиция, а ми предстои и избор на гуми, та наведнъж всичко ще дойде в повече
|
|
|
Пон Апр 24, 2017 8:00 am |
|
|
Fosc
Регистриран на: Сря Авг 09, 2017 6:23 am Мнения: 13
Автомобил: Forester SG
Телефон: 0888419317
Рейтинг: 0
|
Здравейте,
Нов съфорумник съм ....карам Forester SG от три седмици и се надявам да съм поне толкова щастлив като от Nissan-a на който се наслаждавах преди Фори-то...дано !!! Лисана / разбирай Nissan-a/ вървеше като пушка и искам да си гледам Форито по същия начин , та затова започвам с въпросите....
Пред смяна на задни амортесьори съм , тъй като заден десен е увиснал, омаслен и трака в дупките. Прочетох всичко тук относно самонивелиращите се и тяхната подмяна , но ми направиха впечатление следните неща:
- в по-ранните теми и постове ( 2007 -2010 примерно) основно се говори за подмяна с Pedders, а в по-късните теми решението се измества към Kayaba. Та въпросът ми е дали има някаква причина за това , т.е. Pedders-a не е издържал проверката на времето или пък Kayaba-та са по-евтини ....или ? Моля споделете ако имате впечатление?
- системата за самонивелиране има ли някакви компоненти извън амортесьора , например помпа свързана с двигателя ....или всичко е затворено в самия амортесьор и той самия се помпа/отпуска? Видях някакъв пост , който обяснява че самонивелацията използвана във Форито е измислена от Sachs/ или Boge/ и всичко е "затворено" в амортесьора ....ама да питам, щото обичам да ми е ясно.
- някъде мернах , че има някакъв датчик , който следи за височината на задницата . Не съм сигурен дали има такъв на моето , но ако има ....тогава дали трябва да се "пипа"/ шунтира / пренастрои при смяната на самонивелиращите с класически ?
Отговорите ше ми помогнаt да реша дали Pedders или Kayaba, аз ли да си ги сменя или при майстор ( ако има някакви датчици , настройки и т.н.) ... не ми е до парите които ще спестя от майстор, но някак си ми е по-сладко ако си ги сменя аз ...сърбят ме ръцете така да се каже ....поне в началото докато си начеша крастата :-)
Мерси предварително за мненията ви!!!
|
|
|
Пет Сеп 01, 2017 4:15 pm |
|
|
Vmax
|
Алтернатива на Педърс няма, защото идват комплект с пружина, тампон и прахоуловител, всичко сглобено и готово за монтаж. Освен това има хеви дюти кит с 1см по-висок. Каяба се купува ( предполагам ), когато човек иска да мине само с амортесьор, т.е. по-евтино. Педърс заден кит е около 850лв всичко без монтаж
Самонивелирките нямат датчик, нямат помпа също.
Добре дошъл във сектата
|
|
|
Пет Сеп 01, 2017 4:31 pm |
|
|
lolera
Регистриран на: Пет Май 12, 2017 6:37 pm Мнения: 13 Местоположение: Габрово
Автомобил: Subaru Forester SF5 Turbo
Рейтинг: 0
|
Здравей, със същия форестър съм и имах същите симптоми, като теб. Омасляване, тракане в дупките и доста увиснала задница. Аз също се колебаех 2-3 седмици между двата варианта. Преди две седмици направих своя избор и той беше Каяба/комплект - тампон, прахоуловител, пружина, амортисьор/. Поръчката и монтажа извърших в любосервиз, при Любо/той е и един от вносителите на Педърс/ , от където съм много доволен, тъй като правих и други неща. Цените са почти еднакви, като Каябата отстъпва със 'жълти стотинки'. Избора ми надделя от факта, че видях Педърс на 500 км, който се беше разпаднал и от две места чух, че 3 от 10 давали рекламация. Разбира се, колко е вярно, не знам Вече минах 2к км, колата е стегната, не трепва и се държи чудесно, както в завои, така и в гората. Височината и на четирите колела си дойде в норма. Надявам се да съм ти бил полезен
|
|
|
Пет Сеп 01, 2017 8:30 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 45 госта |
|