Отговори на тема  [ 141 мнения ]  стр Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Следваща
 Решение за увиснала задница 
Автор Съобщение
Напуснал форума
Аватар

Регистриран на: Нед Ное 30, 2014 1:03 pm
Мнения: 338
Рейтинг: 20
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте,
Подновявам темата понеже не ми станаха няколко неща ясни:
Има ли колега, който е сложил Pedders rear kit (HEAVY DUTY/RAISED) на Форестър SG?
Как се е променила стойката на задницата в сантиметри?
Питам понеже виждам 2 комплекта за Форестър: единият нормален, а другият е подсилен един вид? Има ли значение, кои от двата ще избера (автомобилът ми е снабден с газов инжекцион)? Забелязах, че задното ми окачване е паднало с 1,5 сантиметра (окачването ми седи оригиналното още и подозирам, че му е дошло времето + газовата бутилка).
Поздрави.
Послепис: Никъде не видях тема, където са коментирани тези подсилените варианти на Pedders.

Вто Яну 03, 2017 9:17 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
http://www.pedders.co.uk/subaru-foreste ... 240035.htm

Според сайта им - разликата е 20мм ( 675мм срещу 655мм ). Амовете като номера са едни и същи, явно пружината е разликата.

Газовата бутилка с газта вътре е около 80кг приблизително, така че все едно возиш един човек на задната седалка.
Ако не товариш багажника много и с тежки неща, сток версията ще ти е достатъчна.

Аз съм със заден кит от Педърс, но понижаващ и дори с 4 човека и пълен багажник догоре, колата кляка много малко, така че тази heavy duty версия явно си е за як тормоз.

Ако някой кара с хеви дюти версията ще е интересно да каже возията как е.

Вто Яну 03, 2017 10:40 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 09, 2010 10:54 am
Мнения: 193
Автомобил: Subaru Forester 2.5XT 2006
Рейтинг: 109
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз съм с Heavy Duty и като височина не е достатъчно добре,според мен при мен все още ми липсват
20мм.Като комфорт е добре.Като стабилност е в пъти по-добре от разклатените нивомати.
За съжаление колата е в бокса и не мога да дам височини и снимки как стои.

_________________
Forester 2.5 XT MY06

Вто Яну 03, 2017 11:00 am
Върнете се в началото
Профил
Напуснал форума
Аватар

Регистриран на: Нед Ное 30, 2014 1:03 pm
Мнения: 338
Рейтинг: 20
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте отново,
Писах си с техник от pedders:

--------
Pavel
--------
I want to check the ride height
of this particular product
and maybe find out the height with 15 inch wheels
not 16
as given in your example
originally my forester SG (2004) is with 15 inch wheels
--------
Pedders Suspension
--------
The ride height, unladen, no tow bar or LPG is 675mm for 16 inch wheels. Deduct 12mm for 15's. So approx 663mm.
--------
Pavel
--------
hmmm
I hope the suspension will remain 663 mm
with loaed LPG tank
?
loaded*
because a loaded LPG tank is about 70-80kg.
--------
Pedders Suspension
--------
LPG will bring it down approx 20mm. So it would be approx its orginal height
--------
Pavel
--------
thanks very much
for the great information

Надявам се тази информация да бъде полезна. Аз смятам да почета още малко и да се ориентирам на къде да задвижа процоса.

Поздрави.

Вто Яну 03, 2017 2:00 pm
Върнете се в началото
Профил
Напуснал форума
Аватар

Регистриран на: Нед Ное 30, 2014 1:03 pm
Мнения: 338
Рейтинг: 20
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте,
Само да поясня, че размерите които са споменати в моят чат с човек от Педерс се взимат така:

Изображение

Поздрави.

Вто Яну 03, 2017 4:18 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Сеп 21, 2011 1:16 pm
Мнения: 22
Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0 2009
Рейтинг: 141
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз съм с Heavy Duty/Raised от Pedders, само че на Forester SH - 2009-та,
Както ivosaxo е писал по-горе - на височина не ме устройват :)
Тоест, почти не се вдигна колата спрямо нивоматите, с които бях преди (единия беше изпуснал, но и двата не течаха и можеше да се кара)
Като возене - твърдо и стегнато,
Но сега, за да съм на 100% доволен - ще сложа повдигащи тампони от 1см над тампоните,
Като меря от центъра на джантата до ръба на арката - както pnikolaev е писал - отзад са 43 см, а отпред 44см
Колата е с газова уредба и бутилката е на мястото на резервната гума.

Сря Яну 04, 2017 10:45 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юли 29, 2015 11:19 am
Мнения: 219
Автомобил: пробита лейка
Рейтинг: 85
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Някой може ли да каже , дали пружините на Педерс ще изкарат 2 пъти повече от "оригиналните" ?

Сря Яну 04, 2017 11:28 am
Върнете се в началото
Профил
Напуснал форума
Аватар

Регистриран на: Нед Ное 30, 2014 1:03 pm
Мнения: 338
Рейтинг: 20
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
По документи колко трябва да ти е височината?
Излиза, че от heavy duty няма доволно ли ? :D

vesko_m написа:
Аз съм с Heavy Duty/Raised от Pedders, само че на Forester SH - 2009-та,
Както ivosaxo е писал по-горе - на височина не ме устройват :)
Тоест, почти не се вдигна колата спрямо нивоматите, с които бях преди (единия беше изпуснал, но и двата не течаха и можеше да се кара)
Като возене - твърдо и стегнато,
Но сега, за да съм на 100% доволен - ще сложа повдигащи тампони от 1см над тампоните,
Като меря от центъра на джантата до ръба на арката - както pnikolaev е писал - отзад са 43 см, а отпред 44см
Колата е с газова уредба и бутилката е на мястото на резервната гума.

Сря Яну 04, 2017 2:48 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Мнения: 5779
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 828
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Подозирам, че Heavy Duty са просто с по-твърди пружини, но със същата височина. От там може и да дойде малко повдигане, но е страничен ефект по-скоро. Целта е да може да се товари повече.

Сря Яну 04, 2017 2:51 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ

Регистриран на: Сря Юли 29, 2015 11:19 am
Мнения: 219
Автомобил: пробита лейка
Рейтинг: 85
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
BAlexandrov написа:
Подозирам, че Heavy Duty са просто с по-твърди пружини, но със същата височина. От там може и да дойде малко повдигане, но е страничен ефект по-скоро. Целта е да може да се товари повече.


Точно това си значи.

Сря Яну 04, 2017 2:56 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Хайде да четем малко линковете, които се постват, за да не се преповтаря едно и също нещо

"Subaru Forester SG Pedders EziFit Rear Suspension Struts Kit - Raised/Heavy Duty

Features

2 Pedders EziFit Complete Assembled Struts(800473L & 800473R)
Ride height: 675mm with 16 inch wheels
Heavy duty version for load carrying/towing or vehicles fitted with LPG"


Разликата от 20мм във височината е сравнителна между усиленият кит и стандартният кит на Педър, а не сравнена с ОЕМ окачването :idea:
В поста на pnikolaev ( отговора на педърс ), е обяснено че тази разлика се компенсира от наличието на газ :idea:

Сря Яну 04, 2017 3:11 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Мнения: 5779
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 828
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Станадартния кит е точно колкото и ОЕМ окачването даже и с LPG - справка първия пост ;)

Сря Яну 04, 2017 3:26 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
BAlexandrov написа:
Стандартния кит е точно колкото и ОЕМ окачването даже и с LPG - справка първия пост ;)


Помня че при теб стана 1:1, което е ОК, но те не ти го гарантират, затова правят сравнение между своите китове ;)
Да не говорим, че има значение с колко гориво си бил ( газ и бензин ).

За да пишат че има 20мм разлика, явно я има.

Повечето колеги сравняват височината не със стандарта от книжката, а със състоянието в което им е била колата.

Дай инфо като натовариш багажника и домочадието, какво става?

Сря Яну 04, 2017 3:33 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Мнения: 5779
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 828
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Сигурно разликата идва при натоварване, че стандартните ще клекнат повече...

Иначе това е идеята на цялата тема - че със стандартния им кит всичко си идва на OEM височината при Фори SG - и други са го слагали. А проблемът беше, че с Каяба кляка 2-3 см.
При предното Фори с Каяба си идва добре.

Сря Яну 04, 2017 4:01 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ

Регистриран на: Нед Ное 20, 2016 9:03 am
Мнения: 18
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте,
Изчетох мненията по въпроса до сега и като извод, ако мога да се ориентирам - най-удачното решение за Forester SG е по-скоро кит на Pedders , а не KYB амортисьори с пружини, защото при KYB пада просвета? Също така, вдиях, че препоръчвате сервиза на Любо в Люлин за Pedders, дали и другаде работят с марката или там е най-удачно и лесно? Също така, ако скоро някой е правил подобна манипуалция, да сподели ориентировъчна цена, говорим за стаднартен кит.

Нед Апр 16, 2017 11:10 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Сеп 30, 2015 2:09 pm
Мнения: 129
Местоположение: Велики Преслав
Автомобил: FORI 2006 BECK 2002 FORI 2001
Телефон: 0892340818
Рейтинг: 249
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега преди време монтирах на приятел комплект Pedders ,цена в англия 320 паунда.Резултата е много добра стойка и стабилност в движение.Аз си реших проблема с малка преработка на оригиналните самонивелиращи амортисьори,нови -масло и пружини KYB [RC6431] и ефекта също толкова добър.Разликата е, че при мен амортисьорите са самонивелиращи, Pedders са нормални.Ето и някоко снимки на моята кола.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Нед Апр 23, 2017 8:39 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Ное 20, 2016 9:03 am
Мнения: 18
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Ще звънна в сервиза на Любо в Люлин да питам евентуално какво ще ми кажат за Pedders.
В Митака пък ме увериха че с оригинални пружини + KYB амортисьори стойката ще се запази и височината няма да намалее от оригналната, защото така или иначе моделите които не са със самонивелиращи амортисьори са с тези пружини които монтират те (оригинални) и обикновени амортисьори. Ще го поумувам малко, защото все пак си е инвестиция, а ми предстои и избор на гуми, та наведнъж всичко ще дойде в повече :)

Пон Апр 24, 2017 8:00 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Авг 09, 2017 6:23 am
Мнения: 13
Автомобил: Forester SG
Телефон: 0888419317
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте,

Нов съфорумник съм ....карам Forester SG от три седмици и се надявам да съм поне толкова щастлив като от Nissan-a на който се наслаждавах преди Фори-то...дано !!!
Лисана / разбирай Nissan-a/ вървеше като пушка и искам да си гледам Форито по същия начин , та затова започвам с въпросите....

Пред смяна на задни амортесьори съм , тъй като заден десен е увиснал, омаслен и трака в дупките. Прочетох всичко тук относно самонивелиращите се и тяхната подмяна , но ми направиха впечатление следните неща:

- в по-ранните теми и постове ( 2007 -2010 примерно) основно се говори за подмяна с Pedders, а в по-късните теми решението се измества към Kayaba. Та въпросът ми е дали има някаква причина за това , т.е. Pedders-a не е издържал проверката на времето или пък Kayaba-та са по-евтини ....или ? Моля споделете ако имате впечатление?

- системата за самонивелиране има ли някакви компоненти извън амортесьора , например помпа свързана с двигателя ....или всичко е затворено в самия амортесьор и той самия се помпа/отпуска? Видях някакъв пост , който обяснява че самонивелацията използвана във Форито е измислена от Sachs/ или Boge/ и всичко е "затворено" в амортесьора ....ама да питам, щото обичам да ми е ясно.

- някъде мернах , че има някакъв датчик , който следи за височината на задницата . Не съм сигурен дали има такъв на моето , но ако има ....тогава дали трябва да се "пипа"/ шунтира / пренастрои при смяната на самонивелиращите с класически ?

Отговорите ше ми помогнаt да реша дали Pedders или Kayaba, аз ли да си ги сменя или при майстор ( ако има някакви датчици , настройки и т.н.) ... не ми е до парите които ще спестя от майстор, но някак си ми е по-сладко ако си ги сменя аз ...сърбят ме ръцете така да се каже ....поне в началото докато си начеша крастата :-)

Мерси предварително за мненията ви!!!

Пет Сеп 01, 2017 4:15 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Алтернатива на Педърс няма, защото идват комплект с пружина, тампон и прахоуловител, всичко сглобено и готово за монтаж.
Освен това има хеви дюти кит с 1см по-висок. Каяба се купува ( предполагам ), когато човек иска да мине само с амортесьор, т.е. по-евтино. Педърс заден кит е около 850лв всичко без монтаж

Самонивелирките нямат датчик, нямат помпа също.

Добре дошъл във сектата

Пет Сеп 01, 2017 4:31 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Май 12, 2017 6:37 pm
Мнения: 13
Местоположение: Габрово
Автомобил: Subaru Forester SF5 Turbo
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравей,
със същия форестър съм и имах същите симптоми, като теб. Омасляване, тракане в дупките и доста увиснала задница. Аз също се колебаех 2-3 седмици между двата варианта. Преди две седмици направих своя избор и той беше Каяба/комплект - тампон, прахоуловител, пружина, амортисьор/. Поръчката и монтажа извърших в любосервиз, при Любо/той е и един от вносителите на Педърс/ , от където съм много доволен, тъй като правих и други неща. Цените са почти еднакви, като Каябата отстъпва със 'жълти стотинки'. Избора ми надделя от факта, че видях Педърс на 500 км, който се беше разпаднал и от две места чух, че 3 от 10 давали рекламация. Разбира се, колко е вярно, не знам :) Вече минах 2к км, колата е стегната, не трепва и се държи чудесно, както в завои, така и в гората. Височината и на четирите колела си дойде в норма. Надявам се да съм ти бил полезен :)

Пет Сеп 01, 2017 8:30 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 141 мнения ]  стр Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 45 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор