Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 8:51 pm



Отговори на тема  [ 14 мнения ] 
 Пропадане на оборотите за 2-3 секунди 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm
Мнения: 464
Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Автомобила ми е ФОРЕСТЪР 158 k.s. Bi Fuel,ръчна кутия
От няколко месеца имам следният проблем:
Когато се наложи да спирам на кръстовище или попадна в задръстване при намалянето и изкл.от скорост оборотите пропадат до 300-400 за 2-3 секунди и после рязко достигат до нормалните 800
Понякога даже и гасне.Интересното е ,че ако изключа от скорост 100 м преди кръстовището този проблем го няма.Ако пусна колата по инерция на главен път с по висока скорост 80,100,120 км/ч
този проблем също го няма.Единствено и само се появява в градски условия при ниска скорост преди кръстовище или в задръстване когато трябва да включа на първа ,мина 5 метра и трябва да спра като естествено едновременно натисна съединителя и спирачката.Откъм грешки на компютъра е чиста,няма такива.
Говорил съм и с други колеги имащи този модел Форестър или Легаси с ръчна кутия,с този мотор една не малка част от тях имат този проблем.
Единият е сменил всичко...дебитомер,ламбда сонда,датчик разпределителен и колянов вал и то с ОЕМ части,регулирал е клапани ,проверил си е вакуумите.но проблема си остава .

Аз съм си проверил вакуумите, първа ламбда сонда DENSO съм сменил,имам софтуерна намеса от колегата zk. за изключване системата за вторичният въздух преди една година ,но проблема ми е от 2 месеца.Клапани не съм центровал ,защото нямам симптомите все още за тази процедура.

Съб Май 28, 2022 7:42 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm
Мнения: 464
Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да добавя прави го и на газ и на бензин...
И при топъл и студен мотор.

Съб Май 28, 2022 9:37 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Странен проблем. Аз имах подобен, но на старата ми кола - като включвах задна и гаснеше. Така и не го реших :-~
Все си мисля за вакуума.

Съб Май 28, 2022 10:51 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тази кола има ли стъпков мотор?

Съб Май 28, 2022 12:28 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm
Мнения: 464
Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не,няма стъпков мотор.
Да и на задна като давам пропадат оборотите.И дросела съм чистил миналата седмица....но не беше мръсен

Съб Май 28, 2022 4:05 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Този режим на намаляване на скоростта се възприема от ЕКУ-то като "coasting". Проверете датчика за неутрално положение на скоростната, ако все още не сте.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Нед Май 29, 2022 11:00 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm
Мнения: 464
Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Благодаря.
Ще се провери и това през следващите дни.

Нед Май 29, 2022 2:59 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Сеп 17, 2016 2:29 pm
Мнения: 50
Местоположение: Русе
Автомобил: Форестър 2.0Х 158 h.p.
Рейтинг: 86
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не е и то датчика за неутрална , поне при мен де . Аз съм с този проблем от както съм придобил автомобила , вече 6 години и до сега не съм намерил решение . Форестъра е същият като на колегата dimitrov 1969 , вадихме мотора за реглаж , нови дебитомер , ламбда , пцв клапан , датчик неутрална , датчик колянов вал , двата датчика на разпредилителните валове , нок сензор , температурен датчик на антифриза , тапи на отворите на вторичния въздух , тапа за 1 ден бях сложил на егр-а , манометър за вкуум слагах да видя , че всичко е наред с вакуумите , пръсках със спрей за карбуратори на студен моторо няколко пъти по всички възможни места където може да смуче въздух , спирах газовата от крановете , проверка на изпарителя да не би да е пробила мембраната , здрава си е мембраната , колегата dimitrov 1969 ми даде дросел назаем да пробвам , смених и гарнитурата на дросела с нова , мисълта и е че това се дължи на смучене на въздух отнякъде , но ядец , такъв не се открива . И накрая ми писна да се занимавам , и си карам така . Ако ме "ухапе" кучето пак почвам да се ровя по международните форуми и да мисля на какво се дължи , че да го оправя до като ми мине мерака .
 15

Нед Май 29, 2022 5:16 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
Този режим на намаляване на скоростта се възприема от ЕКУ-то като "coasting". Проверете датчика за неутрално положение на скоростната, ако все още не сте.


За това беше писано и преди доста време, много вероятно да е тази гад.

Нед Май 29, 2022 5:41 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Въпросът е, че щом и на задна скорост го прави, значи може би проблемът е в помпата на съединителя.
Само разсъждавам все пак, не съм толкова вещ, но само това не бях пробвал. Бях сменил малката помпа, но по-голямата и скъпа, не я бях сменил. Е, говоря за друга марка автомобил, но знам ли :-?
Дано се открие проблема.

Нед Май 29, 2022 7:38 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Сходен ефект при СФ турбо. Смених щуцерите на газта, като новите поставих с осигурител и работата заспа.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Нед Май 29, 2022 8:43 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 08, 2011 12:05 pm
Мнения: 220
Местоположение: Пловдив
Автомобил: CarBerry dccd Fory, LGT
Рейтинг: 426
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
На няколко коли съм го виждал и на всички горивните корекции около празния ход бяха зле. По-бедни смеси и по-бавно реагиращи корекции са рецепта за горните проблеми. Интересното е, че прехвърлянето на корекциите от моментните към дългосрочните решава временно проблема. Та проверете си горивните корекции и ако не са наред, търсете какво ги причинява.

_________________
Zubaru.tuninK

Пон Май 30, 2022 10:20 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 31, 2018 2:42 pm
Мнения: 39
Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Forester 2.0 XS 2008
Рейтинг: 47
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Здравейте, ето какво намерих по проблема:

https://www.subaruoutback.org/threads/idle-rpm-dropping-too-low-with-a-c-off.426866/

И клип по въпроса:

https://www.youtube.com/watch?v=FZYnn_49rOE

Може да е лесна проверката и аз ще проверя моя клапан за картерни газове.
 15

Пет Юни 03, 2022 6:35 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Фев 03, 2019 12:34 pm
Мнения: 4
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
И при мен се получава това падане на оборотите, но само при ниска скорост. След почистване на дроселовата клапа вместо да падат оборотите дори се повишат, като понякога играят от 1000 до 1500 два три пъти и след това се нормализират.

Вто Юли 12, 2022 6:15 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 14 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot], StefanK и 26 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор