|
Страница 1 от 1
|
|
Мнения за 2015 Subaru Forseter 2.0i 150hp
Автор |
Съобщение |
100yaan
Регистриран на: Пет Окт 21, 2022 10:45 am Постове: 3 Рейтинг: 0
|
Привет на всички,
Пиша ви със запитване за въпросния автомобил. Излезе ми добра оферта за закупуването на доста запазен екземпляр, като характеристиките са тези, които са описани в заглавието - 2.0 бензин, 150 коня, автоматик, от 2015 година.
Това, което бих искал да попитам, е дали някого има такова Форестър и какви са му позитивните и негативните впечатления?
Моят стил на каране е около 900-1000км/месец, почти изцяло междуградско. Не съм най-големия любител на високите скорости (държа по магистралата 120-140), но искам когато тръгна за изпреварям да мога да го направя спокойно и най-вече тук ми е любопитно дали стигат тези 150 коня. Рядко ми се налага да карам в града, като зимата това може да е една идея повече, когато уикендите съм на ски.
Оставам на линия и благодаря предварително за отговорите!
Поздрави
|
|
|
Пет Окт 21, 2022 10:53 am |
|
|
kronos
|
Това е много относително, защото за един ускорение от 0 до 100 км/ ч за 11,8 секунди са достатъчни (колкото дават заводски за посочения от теб модел), за друг не са. За това са дадени тези стойности, за да може всеки сам да си определи, а не да разчита на субективното мнение на другите. За мен лично, може да разчиташ за всичко на този модел и двигател, но не и на спокойно изпреварване. Успех с покупката.
|
|
|
Пет Окт 21, 2022 12:41 pm |
|
|
Geo_Plam
Регистриран на: Вто Яну 24, 2012 9:47 am Постове: 244 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester SH
Рейтинг: 53
|
Скромното ми мнение е, че 2015 г е добра моделна година за форестър. Излекувани са "детските болести" на FB мотора и по-конкретно маслената лакомия. Имаше подобрения по окачването и работата на Х-мода, мисля. По отношение на динамиката атмосферния форестър никога не се е славел с кой знае каква "еластичност". Други са силните му страни. Доускорението при магистрално каране след 3000 об/мин е доста мудно, но при добре планирано изпреварване 150-те коня стигат и артисват. Иска се известно време за напасване/опознаване между шофьор и автомобил. Не съм много сигурен, но софтуера на ск. кутия можеше да се самоубочава (посредством сума ти датчици) и нагажда към индивидуален стила на шофиране и да прави автомобила малко по-отзивчив. Освен CVT и някакъв -троник беше, но забравих. Не очаквай да ти залепи гърба за облегалката, но при изправен автомобил винаги си достига максималната декларирана скорост без драми. Очаква се ездата да бъде спокойна и сигурна, без излишни пътни емоции да те заведе и върне, до и от където пожелаеш. Успех с избора и покупката.
_________________ Subaru Forester SF first love Subaru Forester SH
|
|
|
Пет Окт 21, 2022 1:19 pm |
|
|
peshaka11
Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm Постове: 351 Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
|
Моето мнение е да направиш едно пробно каране 5-10км за да усетиш дали ще ти е достатъчно мощността , слаб мотор и cvt не е за всеки според мен .
|
|
|
Съб Окт 22, 2022 7:47 am |
|
|
valqk
|
peshaka11 написа: Моето мнение е да направиш едно пробно каране 5-10км за да усетиш дали ще ти е достатъчно мощността , слаб мотор и cvt не е за всеки според мен . +++ Всеки трябва да си прецени с пробно каране! Голямата грешка на много хора е, че сравняват 150кс турбо дизел мотор с атмосферни 150кс. Като идваш от турбо дизел 120-150кс и си кажеш - а, те ми бяха ок и се качиш на не-турбо и изведнъж не ти е ОК. Дори при H6 200+ кс разликата с 200кс турбо мотор е огромна... липсва усещането за динамика - асматика си иска обороти, за да отлепи. Дъвкано е, но все пак - важно е да се отбележи, че охлюва много съживява усещанията!
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Съб Окт 22, 2022 10:03 am |
|
|
Greg4o
|
Подкрепям за пробното каране. Без турбина си е малко мъртвец. Дизел или ХТ е друго. А 2.5 само от Сащ, Канада и то удряни. Колата се адаптира спрямо стила на шофиране и зависи как е карана преди теб. Нулирай Трип брояча и раздай малко газта отначало. След това ще е по-отзивчива за сметка на разхода. Не очаквай да стане бегачка. А тези май имаха на волана възможност за избор на режими за шофиране. Si Drive
_________________ Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic
|
|
|
Съб Окт 22, 2022 10:28 am |
|
|
kronos
|
Това с тестването, не винаги е възможно. За това производителят дава ориентировъчни данни за ускорение, защото не всеки може да определи конкретната динамика само от мощността. При ускорението влияят и въртящ момент, скоростна кутия, тегло, обороти на достигане на масимална мощност и въртящ момент и т.н. А турбото увеличава въртящия момент и достига мощност при по-ниски обороти, това почти всеки го знае. Обаче на конкретния мотор, въртящия момент е под 200 Nm и го прави най-лошия избор като отношение мощност/разход. Не искам да обиждам никого от колегите с такъв двигател, но тъй като колегата пита дали може да разчита на спокойно изпреварване с него, моето мнение е, че това е последния двигател в гамата на Форко, който да покрие този критерий.
|
|
|
Съб Окт 22, 2022 10:31 am |
|
|
Alxx
|
Карал съм за кратък период XV с такава кутия и мотор, което е по-леко от Форестър-а и субективно сравнявайки го с GF8-цата на газ(която притежавах тогава) не мести хич. А, да изпреварвам на тесен път ме беше страх, откровенно казано. Единствена силна страна на тая комбинация мотор/кутия е комфортът и ниският разход на гориво.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Съб Окт 22, 2022 7:06 pm |
|
|
100yaan
Регистриран на: Пет Окт 21, 2022 10:45 am Постове: 3 Рейтинг: 0
|
Благодаря ви за мненията, със сигурност ми помогнаха да добия по-ясна представа!
Колкото до предизвикващия най-много дискусия аспект (двигателя и усокорението), изпуснах да спомена, че имаме в семейния гараж Форестър първа генерация, 2.5 бензин, 165 коня. Него го дават 0 - 100 за 10.8 сек, което е със секунда по-бързо (по каталог) от този, който аз разглеждам. Впечатлението ми за нашия е, че ми идва дооста тромав.
Въпреки всичко, ще потърся да се кача на някой като този, който разглеждам, за да видя как се държи на пътя и да не хипотезирам.
Поздрави
|
|
|
Нед Окт 23, 2022 9:02 pm |
|
|
100yaan
Регистриран на: Пет Окт 21, 2022 10:45 am Постове: 3 Рейтинг: 0
|
Привет на всички отново,
От както писах последно си промених мнението за модификацията, но не и модела.
Качих се на въпросния Форестър (4та генерация) и ми се струва, че такъв ще взимам, доста ми харесва. Обаче няма да е модела, за който писах темата оригинално - 2.0, 150 коня.
Смятам да е 2.0 турбо (този с 240кс.) или 2.5 (175кс.).
Искам да ви питам за впечатленията ви от двата двигателя - кой бихте предпочели и има ли производствени години, които бихте избягвали.
Поздрави
|
|
|
Чет Дек 01, 2022 8:35 pm |
|
|
Vmax
|
Колега почти малко форума. Задаваш въпроси които са предъвквани доста. Ако не си подържал турбо кола и си с ограничен бюджет избягвай 2.0ДИТ. 2.5 мотора в това купе се намира внос от САЩ и Канада само, там вече има други рискове…
|
|
|
Чет Дек 01, 2022 9:05 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 25 госта |
|