Автор |
Съобщение |
Ghostwheel
Регистриран на: Чет Сеп 01, 2022 11:58 pm Мнения: 70 Местоположение: София
Автомобил: Forester SH2.5XT AT, Panda 4x4
Рейтинг: 92
|
Е то ако е така веднага след смяната на радиатора, значи не е обезвъздушена правилно системата. Трябва да се "оригне" след отваряне на термостата и да дръпне едни 100-300грама от фунията - това като отвори термостата. Ако това не се е случило със сигурност е термостат - не е отворил, а може и заради него да се е спукала пласмасата на радиатора, или да е течало от маркуча. Провери си все пак и капачката дали клапана и е наред, защото ако вдига високо налягане заради термостата, капачката би трябвало да отвори.
|
|
|
Пет Яну 06, 2023 11:10 am |
|
|
djakero
Регистриран на: Чет Окт 03, 2019 7:54 pm Мнения: 78 Местоположение: Исперих
Автомобил: Форестер SH bi fuel
Телефон: 0894037069
Рейтинг: 15
|
Ghostwheel написа: Е то ако е така веднага след смяната на радиатора, значи не е обезвъздушена правилно системата. Трябва да се "оригне" след отваряне на термостата и да дръпне едни 100-300грама от фунията - това като отвори термостата. Ако това не се е случило със сигурност е термостат - не е отворил, а може и заради него да се е спукала пласмасата на радиатора, или да е течало от маркуча. Провери си все пак и капачката дали клапана и е наред, защото ако вдига високо налягане заради термостата, капачката би трябвало да отвори. Капачката я бях сменил с ОЕМ, когато сълзеше от горния маркуч при стария радиатор, вече клоня или термостат или водна помпа
|
|
|
Пет Яну 06, 2023 12:27 pm |
|
|
Alxx
|
Ако е водна помпа няма да имаш никакво парно. И ти се чудя на акъла - нов радиатор, стари маркучи и термостат?!
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пет Яну 06, 2023 8:21 pm |
|
|
djakero
Регистриран на: Чет Окт 03, 2019 7:54 pm Мнения: 78 Местоположение: Исперих
Автомобил: Форестер SH bi fuel
Телефон: 0894037069
Рейтинг: 15
|
Днес сменихме термостата, пак ми се струва че е студен долния маркуч, а след по дълго каране горната част на радиатора не можеш да се пипне, това нормално ли е при такъв голям радиатор да става така
|
|
|
Съб Яну 07, 2023 6:33 pm |
|
|
Alxx
|
Не си я обезвъздушил.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Нед Яну 08, 2023 9:33 am |
|
|
djakero
Регистриран на: Чет Окт 03, 2019 7:54 pm Мнения: 78 Местоположение: Исперих
Автомобил: Форестер SH bi fuel
Телефон: 0894037069
Рейтинг: 15
|
Ще вдигна малко предницата днеска и така ще пробвам
|
|
|
Нед Яну 08, 2023 11:40 am |
|
|
Alxx
|
Има процедура как се прави, спазвай я иначе нищо не правиш.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Нед Яну 08, 2023 11:54 am |
|
|
djakero
Регистриран на: Чет Окт 03, 2019 7:54 pm Мнения: 78 Местоположение: Исперих
Автомобил: Форестер SH bi fuel
Телефон: 0894037069
Рейтинг: 15
|
Alxx написа: Има процедура как се прави, спазвай я иначе нищо не правиш. Спазих процедурата, както беше описано във форума, мисля че се обезвъздуши, но нормално ли е при подаване на газ на място при температура на охладителната течност да кажем 98 градуса вместо да се вдига температурата пада чак до 92 градуса, не мога да накарам перките да се включат
|
|
|
Чет Яну 12, 2023 9:18 am |
|
|
Alxx
|
Нещо не мога да схвана от словореда ти, ама при 98 се пускат и спират при 92, или поне моите.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Яну 12, 2023 6:25 pm |
|
|
djakero
Регистриран на: Чет Окт 03, 2019 7:54 pm Мнения: 78 Местоположение: Исперих
Автомобил: Форестер SH bi fuel
Телефон: 0894037069
Рейтинг: 15
|
Alxx написа: Нещо не мога да схвана от словореда ти, ама при 98 се пускат и спират при 92, или поне моите. При мен перките тръгват на 102 градуса, но просто немога да я достигна тази температура, форсирам между 3000-4000пак не се получава, достига максимум до 100 и след това почва да пада до 92
|
|
|
Пет Яну 13, 2023 9:59 am |
|
|
exp626
Регистриран на: Нед Май 05, 2019 8:46 pm Мнения: 38
Автомобил: Форестър SH
Рейтинг: 30
|
Значи термостата ти отваря.
Всичко ти е наред.
|
|
|
Нед Яну 22, 2023 9:23 pm |
|
|