valqk написа:
Описаните проблеми преди това и скърцания мисля нямат нищо общо с включването на скоростите и съединителя.
Относно проблемите с включването на скоростите - притискателя не отлепя напълно съединителя и първичния вал се върти - затова и хърка. За да включи нормално трябва да е спрял.
1. Първи заподозрян - вилка - имат особеността да ръждясват и после се огъват/чупят и не могат да натиснат притискателя. Напълно възможно е скоро въобще да не можеш да включиш скорост 1/задна на запалена кола.
2. Провери помпите на съединителя, смени течността и обезвъздуши.
3. Може да има проблем с притискателя, но е по-малко вероятно.
Дълго време колата не беше в движение, защото не не намирах сериозен майстор! От две седмици вече е!
Проблема със не включването на скоростите беше огъната и спукана вилка; наложи се да се смени съеденителя комплект, сменена течност на помпите на съеденителя, старата беше с какви ли не мизерии.
Виенето се оказа от предния деферинциал и то от ляво а не от дясно! Появилото се виене няма нищо общо с смяната на лагера и главината от дясно, както аз предполагах!
Маслото в скоростната кутия е бистро, но рядко. Майстора които я прави /Иван Иванов - Жико от Видин/ сложи добавка, след изминати към 500 км виенето понамаля!
След 5 хил. км трябва да се смени маслото на двигателя и тогава ще смени и маслото в скоростната кутия.