Нека се опитам да поясня като хората. Не знам дали си обърнал внимание но след 2007-2008 на мястото на този филтър има.. фабрична тапа
И то не случайно. Дори бях мернал, че е хубаво просто да се разкара, защото само вреди и не помага. Като цяло филтъра е за така наречените catastrophic failures. Или всичко в кутията да е потрошено. Той е буквално цедка с клапан. Дори през цялото време през него не минава ATF. Точно за това субару го елиминират като безполезен след време. Той съвсем буквално не събира нищо. Всичко, което трябва да се събере го събира цедката под клапанното тяло. Нали знаеш, че ако вкараш филтрация особено хартиена (фина) ще стигнеш до стиауция, в която ще обереш от цялото масло всичките "остатъци" от фрикционните дискове и ще се получи една много интересна ситуация, която се получава при дълго карани скоростни кутии без да се сменя масло и след това флъшнати на машина (изкарано цялото и сменено с ново)? Точно поради тази причина не се сменя ЦЯЛОТО масло с машина (субару НЕ препоръчват) и не се сменя и този филтър. Както казвам НЕ ПРЕЧИ да се смени, но и не помага. Не е и евтин. Само оригинален се ползва, защото можеш да си убиеш кутията с афтърмаркет такъв. В крайна сметка всеки си го сменя ако иска. Аз също го смених поради една единствена причина. Интересно ми беше какво има вътре
Е нищо нямаше
Чистете и сменяйте цедката с нова.
А! Сетих се ситуация, в която се сменя. Ако се счупи или протече. Тогава може