Смяна ангренажен, ролки, водна помпа?
Автор |
Съобщение |
ramon
Регистриран на: Пон Окт 20, 2008 10:11 am Мнения: 43 Рейтинг: 0
|
Не компот, а ошав. Шегата настрана колеги. Пропуснах да уточня, че смяната на консумативите е първа/предполагам/ и е на 84 000 км, Форестър 2001 г., малкото километри се дължат на 3г. престой някъде в Европа. За мен странното е, че ми предлагат смяна на водна помпа. Все пак колата е на тези километри и според мен не е необходимо. Не винги спестяването на пари води до по-добър резултат. Мисля, че нещо се сменя/особено на Субару/ когато даде дефект. Направило ми е впечатление, че няма оплаквания от водна помпа. Основно ме интересуваше КОЙ да свърши работата. Поздрави!
|
|
|
Сря Май 26, 2010 3:32 pm |
|
|
tonizdravkov
Регистриран на: Сря Окт 18, 2006 7:53 pm Мнения: 768 Местоположение: София,България
Автомобил: 5.7 HEMI
Рейтинг: 30
|
айде и аз да изкажа. та значи водната помпа се препоръчва да се сменя 1:защото ангренажния ремък минава през помпата(тоест е един вид ролка) 2:защото така и така е разглобено всичко колкото до колегата по-горе,който казва че зменя нещо като даде дефект: като дефектира ремъка ще има да сменяш и много други неща
_________________ 2002 Subaru Legacy 2.5 GX luxe Sedan
|
|
|
Сря Май 26, 2010 3:36 pm |
|
|
ender
Perfect Stranger
Регистриран на: Вто Сеп 11, 2007 11:59 am Мнения: 1285 Местоположение: Planet Earth
Skype: nikolay.kapitanov
Автомобил: двойката
Телефон: 0888 831783
Рейтинг: 109
|
tonizdravkov написа: ........ колкото до колегата по-горе,който казва че зменя нещо като даде дефект: като дефектира ремъка ще има да сменяш и много други неща Колегата изрично е коментирал ремъка: Krasimir_65 написа: BAlexandrov написа: Дано и ремъка не сменяш на този принцип. Ти ме УТРЕПА Ремъка го сменям винаги 5-6х.к. по-рано Не бързай да правиш забележки преди да си проследил темата. Иначе ако не се коментира финансовата част си напълно прав, но... мамицата и криза, не винаги става както го искаме.
_________________ https://www.catalogmachine.com/treasure-bulgaria/catalogs
|
|
|
Сря Май 26, 2010 4:27 pm |
|
|
subaru_fan
Регистриран на: Вто Ное 18, 2008 2:40 pm Мнения: 333 Местоположение: софия диана бад
Автомобил: W124/VAZ21021/K12
Рейтинг: 57
|
за какво субару става въпрос ? форестер колко ? 2.0 2.5
_________________ THE POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL
|
|
|
Сря Май 26, 2010 4:39 pm |
|
|
Krasimir_65
Регистриран на: Чет Юни 25, 2009 7:02 pm Мнения: 676 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Субару Форестер 2003 мт
Рейтинг: 15
|
tonizdravkov написа: айде и аз да изкажа. та значи водната помпа се препоръчва да се сменя 1:защото ангренажния ремък минава през помпата(тоест е един вид ролка) 2:защото така и така е разглобено всичко колкото до колегата по-горе,който казва че зменя нещо като даде дефект: като дефектира ремъка ще има да сменяш и много други неща Ми то по тази логика не е лошо да се сменят и разпределителните валове 1.защото са един вид ролки 2.защото така и така е разглобено всичко
|
|
|
Сря Май 26, 2010 5:29 pm |
|
|
stupid_boy
Регистриран на: Съб Дек 26, 2009 8:09 pm Мнения: 449 Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0X 5MT 2003
Рейтинг: 23
|
колега Krasimir_65, леко прибързваш и изнервяш обстановката. водната помпа се сменя, освен защото не съм чул такава да не е консуматив, освен че се явява и ролка, а и защото и така и така всчико до нея е отворено, с един труд 2 неща. искам обаче да попитам, ако несменената помпа заради мизерната икономия протече, или още по-лошо, блокира, някъде в гората, и то след месец-два? и аз съм свалял ангренаж заради помпа, вярно, на опел, но все не е приятно. особенно пък с тоя боксер и всички чарколяци, заврени да не казвам къде. на някои коли помпите се разчитат да оцелеят колкото и ремъка и ако не се сменят с него, после си плащаме геройски за гяволъка. нямам идея на субару как ги разчитат. та, моя съвет към колегата е да я смени с ОРИГИНАЛНА, ще му излезне по-евтино. и аз ще сменя моята и никой не може да ме разубеди натам всеки си преценява сам. забравих, имало някакъв лагер или каквото и да е там на компресора на климатика, и него ще сменя, че и без друго всичко е паднало. и 2-та пистови ремъци ще сменя. не са се скапали, но знам ли как са експлоатирани преди мен, а така ще ми е по-спокойно ( и по-евтино ).
_________________ Не казвай всичко, което знаеш, но винаги знай какво казваш!
|
|
|
Сря Май 26, 2010 6:02 pm |
|
|
niki8800
Регистриран на: Вто Мар 31, 2009 6:21 am Мнения: 312 Местоположение: Boston, USA
Skype: as username
Автомобил: Forester 2005 2.5X
Рейтинг: 50
|
Аз си държа чарковете вече двадесетина дни и се двоумя също за помпата. Щото ми предложиха "японска" GMB , "най-доброто на пазара" , на страхотна цена. И кво да ви кажа - в картонена кутия от най-долен картон бе пусната "чисто гола" въпросната част - дори не бе наметната с хартийка или найлоново пликче. Явно такива процеси като замърсяване, окисляване, корозия и др. не съществуват. Колкото и да не съм специалист , съм готов да се обзаложа на колата си, че японец подобно изделие не би пуснал на пазара в този му вид. В заключение - няма да сменя помпата, или поне от БГ няма да я купя.
_________________ и парите се предават по полов път...
|
|
|
Сря Май 26, 2010 6:32 pm |
|
|
stupid_boy
Регистриран на: Съб Дек 26, 2009 8:09 pm Мнения: 449 Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0X 5MT 2003
Рейтинг: 23
|
мда нищо лошо, но в раздел 'борса' има тема за доставка на оригинални части. от там за сега съм си купил само кабели, но след тази ми покупка, вярвам на човека и ще си напазарувам останалите чарколяци пак от него, не от амбулантните търгаши на симеон, дето сега за една крушка за подсветка на таблото ме гледат като неандерталци!
говоря за смяна само с оригинални части. моля, правете разлика!
макар че и оригиналните, ама най-оригиналните, не са застраховани от повреда и че старите може и да издържат повече.
_________________ Не казвай всичко, което знаеш, но винаги знай какво казваш!
|
|
|
Сря Май 26, 2010 6:43 pm |
|
|
иво господинов
Impreza Owner
Регистриран на: Пет Апр 18, 2008 8:08 pm Мнения: 310 Местоположение: шумен Рейтинг: 0
|
По таз логика като смениш ремък,ролки,водна помпа,водни съединения,гарнитури на капаците на клапаните,свещите,кабелите им маслото и антифриза и пластмасата около ангренажа.Не знам дали не пропускам нещо.Колко ли ще те обелят за това в Бг. Щом е на 84 000 какъв е проблемът да си караш безгрижно до 100 000.Нали колата е да ти служи не обратното.
|
|
|
Сря Май 26, 2010 7:17 pm |
|
|
stupid_boy
Регистриран на: Съб Дек 26, 2009 8:09 pm Мнения: 449 Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0X 5MT 2003
Рейтинг: 23
|
хора, моята я взех тая зинам най февруари беше. н километража и пишее 137К, но отзад има счупени закопчалки. според мен, тая кола е надживяла многократно експлоатационните лимити, без да е пипната. идва от 'талянско все пак.
аз такава кола не бих зарязал просто ей така, та тя беше ощее с оригиналния въздушен филтър!
споделям опита си през годините, който ме кара да мисля така: колко от вас са изправяли глава на бордюра на на магистралата над ябланица ( посока прибиране )? аз съм! колко от вас са сменяли риза на шкода 120, по средата на араба конак? ама през долната част на картера? аз съм! колко от вас са сменяли водна помпа ( че нали това е темата ) до бакърджика? аз съм!
пичове, над 20 годишния ми опит с немски и всякакви други марки ме прави предпазлив. не карам никой на сила! ако някой пожелае да ме чуе, добре дошло за него, ако ли не, да си бере гайлето. аз съм си научил уроците.
_________________ Не казвай всичко, което знаеш, но винаги знай какво казваш!
|
|
|
Сря Май 26, 2010 7:34 pm |
|
|
agogov
Регистриран на: Съб Ное 01, 2008 9:59 am Мнения: 1325 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Forester 2.0 MT
Рейтинг: 50
|
stupid_boy написа: аз съм си научил уроците. Щом казваш...... stupid_boy написа: нямам идея на субару как ги разчитат.
|
|
|
Сря Май 26, 2010 7:54 pm |
|
|
kiro_ema
Регистриран на: Пет Сеп 25, 2009 10:13 pm Мнения: 769 Местоположение: Пловдив-Ръжево конаре
Автомобил: Legacy 2.2AT .
Телефон: 0877115116
Рейтинг: 47
|
stupid_boy написа: хора, моята я взех тая зинам най февруари беше. н километража и пишее 137К, но отзад има счупени закопчалки. според мен, тая кола е надживяла многократно експлоатационните лимити, без да е пипната. идва от 'талянско все пак.
аз такава кола не бих зарязал просто ей така, та тя беше ощее с оригиналния въздушен филтър!
споделям опита си през годините, който ме кара да мисля така: колко от вас са изправяли глава на бордюра на на магистралата над ябланица ( посока прибиране )? аз съм! колко от вас са сменяли риза на шкода 120, по средата на араба конак? ама през долната част на картера? аз съм! колко от вас са сменяли водна помпа ( че нали това е темата ) до бакърджика? аз съм!
пичове, над 20 годишния ми опит с немски и всякакви други марки ме прави предпазлив. не карам никой на сила! ако някой пожелае да ме чуе, добре дошло за него, ако ли не, да си бере гайлето. аз съм си научил уроците. ами само аз не съм казал нищо .......... ами да кажа , тея всичките ремонти по пътищата за които говориш и аз съм ги правил , и други такива подобни , но не с японски коли , та миълта ми е субару , вярваите малко на марката . в сервиз работя и съм се убедил че немските и френски таралясници са сто години назад по здравина и износоустоичивост
_________________ http://www.youtube.com/user/kirilg68?feature=guide http://www.snimka.bg/?profile,albums
|
|
|
Сря Май 26, 2010 11:20 pm |
|
|
Krasimir_65
Регистриран на: Чет Юни 25, 2009 7:02 pm Мнения: 676 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Субару Форестер 2003 мт
Рейтинг: 15
|
Кажи им го Кире
|
|
|
Чет Май 27, 2010 7:04 am |
|
|
Yco
Регистриран на: Вто Мар 30, 2010 10:14 am Мнения: 1880 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Forester 2.0
Рейтинг: 119
|
Здравейте колеги, дайте цената на оргинална водна помпа и ще решим наполовин проблема, като гледам снимката която съм прикачил, то тогава трябва да сменим и термостата, че и той е в кучи г-з. За да се смени водната помпа е необходимо да се махне капачката на термостата, като стигнем дотук барем да караме до края..
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ FSG - Alexander doesn't tested, but Yco did it! Нека вън да веят бури, ...а ний до дъбовото бури!
|
|
|
Чет Май 27, 2010 9:33 am |
|
|
ramon
Регистриран на: Пон Окт 20, 2008 10:11 am Мнения: 43 Рейтинг: 0
|
Здравейте колеги, виждам дискусията върви с пълна пара. Форестъра е 2.0, а водната помпа, която ми предложиха е на цена 75 или 78 лв. на фирма GMB и както каза един колега беше само в картонена опаковка. Според доставчика представените консумативи са с качество възможно най-близко до оригинала, имаше си някаква дума по-специфична. Колеги имам един манюъл на английски, но не можах да открия къде пише водната помпа на колко километра се сменя?
|
|
|
Чет Май 27, 2010 1:24 pm |
|
|
Krasimir_65
Регистриран на: Чет Юни 25, 2009 7:02 pm Мнения: 676 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Субару Форестер 2003 мт
Рейтинг: 15
|
Сменяй смело всичко,и спокойно си карай колата
|
|
|
Чет Май 27, 2010 1:57 pm |
|
|
stupid_boy
Регистриран на: Съб Дек 26, 2009 8:09 pm Мнения: 449 Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0X 5MT 2003
Рейтинг: 23
|
|
Чет Май 27, 2010 2:36 pm |
|
|
Yco
Регистриран на: Вто Мар 30, 2010 10:14 am Мнения: 1880 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Forester 2.0
Рейтинг: 119
|
от тази информация предложена от колегата stupid_boy става ясно следното, какво трябва да се смени: Here's a list of what I recommend to my customers to replace at the 105k mile interval: - пича се е объркал нещо или те сменят на мили а нас ни цакат на километри Cam seals: 806732150 x 2 Crank seal: 806733030 Water pump: 21111AA007 (iirc) + 21114AA051 (gasket) Timing belt: 13208AA230 Thermostat: 21200AA072 + 21236AA010 (O-ring) Drive belts: 809218270 (iirc) + 73323AA000 Subaru Coolant: SOA868V9210 Subaru Coolant Additive: SOA635071 Oil Filter: 15208AA100 + 11126AA000 (unless Fumoto Valve equipped)[/color] - това е безсмислено
_________________ FSG - Alexander doesn't tested, but Yco did it! Нека вън да веят бури, ...а ний до дъбовото бури!
|
|
|
Чет Май 27, 2010 4:45 pm |
|
|
stupid_boy
Регистриран на: Съб Дек 26, 2009 8:09 pm Мнения: 449 Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0X 5MT 2003
Рейтинг: 23
|
Yco написа: пича се е объркал нещо или те сменят на мили а нас ни цакат на километри
някъде видях, че в различните региони препоръчват различни интервали. та, там някъде, съветваха в англия това да става на 60К км. до колкото си спомням, за нашия смяната на ангренажа беше на около 100К за оригиналния, после никой не приема над 60К, дори за оригинален. 105 мили са почти 169км. кое е абсурдно и кое не, не съм го писал аз все пак, всеки е свободен да сменя каквото и когато пожелае. ако искате, дори никога не сменяйте някои консумативи, а направо сменяйте двигатели ( не го пожелавам на никой! ).
_________________ Не казвай всичко, което знаеш, но винаги знай какво казваш!
|
|
|
Чет Май 27, 2010 5:03 pm |
|
|
kiro_ema
Регистриран на: Пет Сеп 25, 2009 10:13 pm Мнения: 769 Местоположение: Пловдив-Ръжево конаре
Автомобил: Legacy 2.2AT .
Телефон: 0877115116
Рейтинг: 47
|
забелязал съм че в нашата родина за субару , апък и за повечето японки се предлага само помпа GMB като оригинална , има и други кучи марки , но тази е наи близо до оригинала , и все пак не е....... колегата sluchaen доставя части за нашите коли и може да провери каква помпа ще намери . но си мисля че и при него ще излезе помпа GMB
_________________ http://www.youtube.com/user/kirilg68?feature=guide http://www.snimka.bg/?profile,albums
|
|
|
Чет Май 27, 2010 6:15 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 17 госта |
|