Извинявам се че ползвам темата на колегата предварително . Форестъра е СФ турбо 170 к.с. Вдигна ми грешка за нок сензора и го смених с афтърмаркет , но чека остана да свети . Нова смяна с оригинален и чека пак свети за нок сензор . Буксата на инсталацията се скъса от кабелчето от толкова смени и ги съединих с лустер клема . Вече изключих проблем със сензора и незнам къде да търся проблема . Двигателят работи меко и равномерно , няма тресене . Обаче загуби динамика и стана много тромава колата . Някакви предположения и съвети ?
Съб Яну 13, 2024 4:47 pm
Alxx
Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm Мнения: 3866 Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Свали компютъра и огледай буксата за корозия+почисти. Самия кабел на нок-а можеш да просвириш до компа с мултицет и да направиш проверка за късо към маса. Между другото 22 ли ти записва? Що не я погледнеш на живи данни нок-ът пише ли изобщо корекции и какви?
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
Съб Яну 13, 2024 7:15 pm
marian_de
Регистриран на: Нед Май 22, 2016 5:47 am Мнения: 398 Местоположение: Троян
Автомобил: subaru forester s-turbo
Телефон: 0888959253
Рейтинг: 220