Автор |
Съобщение |
Yco
Регистриран на: Вто Мар 30, 2010 10:14 am Мнения: 1880 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Forester 2.0
Рейтинг: 119
|
Колеги, някой да има повече техническа информация за EGR за Форестер SG, или от сродни модели, изчетох доста по въпроса, свалил съм го и съм замерил единствено съпротивлението на горен ред 1+2 краче 28 Ohm, 1+3 - 48 Ohm, втори ред същото, долен с горен ред-нямат връзка. Та ако някой разполага с ел. схема на захранването или някакъв друг начин на тестване ще му бъда благодарен, че нещо ме съмнява в работата му. С две думи стъпков мотор, който натиска клапана, клапана е херметичен и работи, тествах го.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ FSG - Alexander doesn't tested, but Yco did it! Нека вън да веят бури, ...а ний до дъбовото бури!
|
|
|
Пон Ное 22, 2010 5:38 pm |
|
|
BAlexandrov
|
Не е ли по-лесно да го елиминираш?
|
|
|
Пон Ное 22, 2010 5:43 pm |
|
|
Yco
Регистриран на: Вто Мар 30, 2010 10:14 am Мнения: 1880 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Forester 2.0
Рейтинг: 119
|
Не , той ако не работи все едно е елиминиран, тъй като стеблото е в горно положение.
_________________ FSG - Alexander doesn't tested, but Yco did it! Нека вън да веят бури, ...а ний до дъбовото бури!
|
|
|
Пон Ное 22, 2010 5:52 pm |
|
|
BAlexandrov
|
Сигурен ли си, че това ти е EGR клапана, а не моторчето за празен ход?
|
|
|
Пон Ное 22, 2010 6:07 pm |
|
|
Yco
Регистриран на: Вто Мар 30, 2010 10:14 am Мнения: 1880 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Forester 2.0
Рейтинг: 119
|
Да
_________________ FSG - Alexander doesn't tested, but Yco did it! Нека вън да веят бури, ...а ний до дъбовото бури!
|
|
|
Пон Ное 22, 2010 6:26 pm |
|
|
BAlexandrov
|
Погледни това
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Пон Ное 22, 2010 6:29 pm |
|
|
Yco
Регистриран на: Вто Мар 30, 2010 10:14 am Мнения: 1880 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Forester 2.0
Рейтинг: 119
|
Гледал съм ги - стара работа, този е от рода на http://www.meaa-mea.com/products/p_injection.aspP.S. Оригиналният е с шест крака и точно за него търся схема или захранване...
_________________ FSG - Alexander doesn't tested, but Yco did it! Нека вън да веят бури, ...а ний до дъбовото бури!
|
|
|
Пон Ное 22, 2010 6:40 pm |
|
|
BAlexandrov
|
Това да не е с изкуствен интелект бре
|
|
|
Пон Ное 22, 2010 8:41 pm |
|
|
Yco
Регистриран на: Вто Мар 30, 2010 10:14 am Мнения: 1880 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Forester 2.0
Рейтинг: 119
|
- Artificial intellect - да се чете АРТИФЕКАЛЕН
_________________ FSG - Alexander doesn't tested, but Yco did it! Нека вън да веят бури, ...а ний до дъбовото бури!
|
|
|
Пон Ное 22, 2010 8:45 pm |
|
|
Yco
Регистриран на: Вто Мар 30, 2010 10:14 am Мнения: 1880 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Forester 2.0
Рейтинг: 119
|
Ей така изглежда пущината. P.S. Намерих, че средните два са 12V
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ FSG - Alexander doesn't tested, but Yco did it! Нека вън да веят бури, ...а ний до дъбовото бури!
|
|
|
Вто Ное 23, 2010 2:20 pm |
|
|
mastara71
Регистриран на: Вто Авг 24, 2010 5:16 am Мнения: 58 Местоположение: Burgas
Автомобил: Subaru Forester 2.0x
Рейтинг: 17
|
ако имаш съмнения защо не му сложиш заглушката то и без това тука никои не гледа за екологията само да ти бърка работата на мотора
|
|
|
Вто Ное 23, 2010 8:07 pm |
|
|
Yco
Регистриран на: Вто Мар 30, 2010 10:14 am Мнения: 1880 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Forester 2.0
Рейтинг: 119
|
Ами той си е заглушен без да иска (справка по-горе), искам да разбера дали си отпушва ушите от време на време Плюс това става по-икономичен - харчи безплатно азотни оксиди, дето някои си ги купуват отделно
_________________ FSG - Alexander doesn't tested, but Yco did it! Нека вън да веят бури, ...а ний до дъбовото бури!
|
|
|
Вто Ное 23, 2010 8:51 pm |
|
|
mastara71
Регистриран на: Вто Авг 24, 2010 5:16 am Мнения: 58 Местоположение: Burgas
Автомобил: Subaru Forester 2.0x
Рейтинг: 17
|
значи искам да уточня клапана има 2 камери и стержена като се натисне прави баипас но има една подробност че когато има износване на самия стержен и уплътнението в горната част е напълно вероятно оттам да смуче въздух дори и при затворен egr
|
|
|
Чет Ное 25, 2010 7:31 am |
|
|
Yco
Регистриран на: Вто Мар 30, 2010 10:14 am Мнения: 1880 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Forester 2.0
Рейтинг: 119
|
Напълно съм съгласен
_________________ FSG - Alexander doesn't tested, but Yco did it! Нека вън да веят бури, ...а ний до дъбовото бури!
|
|
|
Чет Ное 25, 2010 11:28 am |
|
|
Sufo
Регистриран на: Съб Ное 01, 2008 5:01 pm Мнения: 154 Местоположение: софия
Автомобил: форестър
Рейтинг: 0
|
Колега, ако имаш проблем с тази част, то по- добре се ориентирай към смяната й Управляващия блок отгоре не го продават отделно Най- много да го почистиш, ама пак няма да иска да върви колицата както трябва...
|
|
|
Пет Ное 26, 2010 4:38 pm |
|
|
Yco
Регистриран на: Вто Мар 30, 2010 10:14 am Мнения: 1880 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Forester 2.0
Рейтинг: 119
|
Вчера го изпробвах по следния начин, откача се конектора и се дава на контакт, гасите и включвате отново конектора, остава ви чека да ви свети, палите и тръгвате над 40 км/ч и над 2000 об. клапана отваря влиза си в параметрите на работния режим и лампата на чека изгасва. Имайте предвид, че всички модели Subaru до 2008 г. (може и нагоре) не се поддържат от Subaru select monitor, така че ако някой ви каже, че го е видял как работи на тестер или софтуер, пък и на място - значи ви лъже.
_________________ FSG - Alexander doesn't tested, but Yco did it! Нека вън да веят бури, ...а ний до дъбовото бури!
|
|
|
Пон Ное 29, 2010 9:55 am |
|
|
Двигателист
Регистриран на: Чет Окт 21, 2010 10:55 pm Мнения: 150 Местоположение: София
Автомобил: Toyota Avensis ,Opel Astra F 1.4i
Рейтинг: 114
|
Yco написа: Ами той си е заглушен без да иска (справка по-горе), искам да разбера дали си отпушва ушите от време на време Плюс това става по-икономичен - харчи безплатно азотни оксиди, дето някои си ги купуват отделно Добре е да се прави разлика между азотни оксиди (много токсични), които се редуцират донякъде от изправната система за рециркулация на отработените газове и диазотен оксид (райски газ), за който се плаща и който се използва в нитро-системите. Екологията, според мен е по-важна от 3-4 к.с. отгоре на двигателя.
_________________ Лудия
|
|
|
Съб Дек 04, 2010 2:04 am |
|
|
Mladen99
Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm Мнения: 2184 Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
|
Някои затапвал ли е ЕГР на Субару и има ли някакви последствия, проблеми които се получават след това? Ясно е че без него в мотора не влиза мизерия, но да не бърка нещо друго когато не работи.
_________________ Outback 2001 3.0 H6 - продаден Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден Subaru Baja МТ - продадена first Love Leone '84 1.8 АТ Facebook: Medovo Bee Farm
|
|
|
Нед Авг 07, 2011 6:11 pm |
|
|
momcho2000
Регистриран на: Чет Яну 28, 2010 6:15 pm Мнения: 773 Местоположение: Видин
Skype: momcho2000
Автомобил: Subaru Forester 2.0/125ps
Рейтинг: 84
|
Mladen99 написа: Някои затапвал ли е ЕГР на Субару и има ли някакви последствия, проблеми които се получават след това? Ясно е че без него в мотора не влиза мизерия, но да не бърка нещо друго когато не работи. Интересен въпрос дано някой по компетентен каже как стоят нещата!
_________________ На колата ти ако не пише Made in Japan, СМЕНИ Я!
|
|
|
Съб Юни 11, 2016 9:03 pm |
|
|
OFFROADER
|
Малко да раздвижим темата. Аз съм пробвал да затапя ЕГР-а но след определени километри светкаше чека, грешка Р0400. Иначе други проблеми не съм забелязал. В момента на моята кола смених главите с такива от Импреза и когато почнах да сглобявам видях, че главата няма отвор за ЕГР. И в момента карам със затапен клапан но чека светка. Вероятно във клапана има някакъв МАП сензор за да хваща, че няма поток. Все пак някой намерил ли е схемата на управлението на този клапан за да му се направи някаква залъгалка.
_________________ Ремонт на ръчни скоростни кутии. Петър Иванов-нула886495045
|
|
|
Пет Фев 08, 2019 9:26 am |
|
|