Автор |
Съобщение |
Alxx
|
Няма мап май. По памет при даване на контакт ецу-то проверява крайните положения на клапана. Закачи някакъв там, да скърца и не му обръщай внимание. Сложно ще настане ако го отчита в алгоритъма на показанията на ламбда сондата.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пет Фев 08, 2019 8:48 pm |
|
|
jordanbuggy
Регистриран на: Сря Сеп 30, 2015 2:09 pm Постове: 129 Местоположение: Велики Преслав
Автомобил: FORI 2006 BECK 2002 FORI 2001
Телефон: 0892340818
Рейтинг: 249
|
Може би има нещо ,което следи освен дали е отворен и дали преминават газове през него,защото моят си работи нормално,но след като му сложих заглушка започна дасветва чека,не че ми пука много важното на мотора да му е добре.Става въпрос за мотор 2,5 156кс.
|
|
|
Пет Фев 08, 2019 9:31 pm |
|
|
OFFROADER
|
По някакъв начин се следи потока през клапана. При затапен дава грешка поток. Във моят случай съм замислил нещо друго но като го тествам ще пиша.
_________________ Ремонт на ръчни скоростни кутии. Петър Иванов-нула886495045
|
|
|
Пон Фев 11, 2019 2:10 pm |
|
|
Alxx
|
Разглобих ЕГР от Бек Б12. Няма сензорна част в него, вероятно потокът е заложен в алгоритъм, отчитащ показанията на МАП/МАФ(каквото има) и ламбда-та. Това се лекува само с баране на софтуера.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Фев 11, 2019 8:23 pm |
|
|
jordanbuggy
Регистриран на: Сря Сеп 30, 2015 2:09 pm Постове: 129 Местоположение: Велики Преслав
Автомобил: FORI 2006 BECK 2002 FORI 2001
Телефон: 0892340818
Рейтинг: 249
|
Изгорелите газове след ЕГР клапана влизат в средата на всмукателния колектор директно преди цилиндрите и няма датчик,който да ги засече.Освен ако има термосензор в самия клапан.
|
|
|
Сря Фев 13, 2019 9:28 am |
|
|
gaiman
Регистриран на: Съб Сеп 17, 2016 2:29 pm Постове: 50 Местоположение: Русе
Автомобил: Форестър 2.0Х 158 h.p.
Рейтинг: 86
|
И аз моят го затапих преди няколко месеца и веднага вдигна грешка , и се учудих от къде черпи информция за потока от изгорели газове . Гледах някакво руско клипче в тубата , руснака го затапи от долната страна на блока баш от където излиза тръбата , а горната част на тръбата я върза към тръбичкта за картерните газове и си остави да му работи клапана с картерните газове .
|
|
|
Сря Фев 13, 2019 12:42 pm |
|
|
Alxx
|
Забавна идея. Какво се случва с картерното налягане, когато колата е със спекли сегменти и отворен егр?
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Фев 13, 2019 7:36 pm |
|
|
jordanbuggy
Регистриран на: Сря Сеп 30, 2015 2:09 pm Постове: 129 Местоположение: Велики Преслав
Автомобил: FORI 2006 BECK 2002 FORI 2001
Телефон: 0892340818
Рейтинг: 249
|
Тези газове така или иначе са свързани към всмукателния колектор,нищо не им пречи да минават плез ЕГР-а,пък вече на който колата му духа през сегментите запушването на клапана му е най малкия проблем.
|
|
|
Чет Фев 14, 2019 1:50 pm |
|
|
OFFROADER
|
Аз в момента съм вързал по този начин ЕГР-а. Вече съм изминал 200 км и няма никакви проблеми, чек не е светвал. Първоначално имах резерви какво точно ще се получи, понеже картерните газове влизат преди дросела а тези от ЕГР-а след него и да не се получи объркване на МАП-а. Но показанията са в норма и няма грешки. Другото ми притеснение е, че картерните газове минават през филтъра, а сега тези от едната глава няма да минават през него.
_________________ Ремонт на ръчни скоростни кутии. Петър Иванов-нула886495045
|
|
|
Пет Фев 15, 2019 10:05 am |
|
|
gaiman
Регистриран на: Съб Сеп 17, 2016 2:29 pm Постове: 50 Местоположение: Русе
Автомобил: Форестър 2.0Х 158 h.p.
Рейтинг: 86
|
|
Пет Фев 15, 2019 11:17 am |
|
|
jordanbuggy
Регистриран на: Сря Сеп 30, 2015 2:09 pm Постове: 129 Местоположение: Велики Преслав
Автомобил: FORI 2006 BECK 2002 FORI 2001
Телефон: 0892340818
Рейтинг: 249
|
OFFROADER написа: Аз в момента съм вързал по този начин ЕГР-а. Вече съм изминал 200 км и няма никакви проблеми, чек не е светвал. Първоначално имах резерви какво точно ще се получи, понеже картерните газове влизат преди дросела а тези от ЕГР-а след него и да не се получи объркване на МАП-а. Но показанията са в норма и няма грешки. Другото ми притеснение е, че картерните газове минават през филтъра, а сега тези от едната глава няма да минават през него. Картерните газове не минават през филтъра, просто са включени във филтърната кутия, но след него.Тръбата от главата до ЕГРа режете ли я за да влючите отдушника от лявата глава към него? Аз вече съм сложил заглушка на долния щуцер и пак съм навил тръбата към главата и ЕГР клапана.
|
|
|
Пет Фев 15, 2019 9:06 pm |
|
|
srg
|
При 32bit ЕКУ-та, които се появяват при Форестър като при Легаси към 2003-2004г ЕГР-a вече работи по карта, съответно може да се направи да бездейства софтуерно.
_________________ For every action there is an equal opposite malfunction!
|
|
|
Съб Фев 16, 2019 10:26 pm |
|
|
OFFROADER
|
Както казах главата, която купих нямаше отвор за щуцера за тръбата и затова тръбата не съм я монтирал изобщо. На входа за ЕГР-а в колектора сложих един тройник и там вързах картерните газове от тази глава. Газовете минават и през ЕГР-а и през филтърната кутия.
_________________ Ремонт на ръчни скоростни кутии. Петър Иванов-нула886495045
|
|
|
Нед Фев 17, 2019 11:41 pm |
|
|
dido88
Регистриран на: Нед Сеп 03, 2017 8:25 am Постове: 19
Автомобил: outbeck H6
Телефон: 0893584408
Рейтинг: 0
|
Да раздвижим малко темата. А какво би станало ако егр се върже с отделен щуцер към филтърната кутия и да си дърпа чист въздух след филтъра дали ще пали чека..
|
|
|
Съб Май 25, 2019 8:56 pm |
|
|