Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 4:52 pm



Отговори на тема  [ 16 мнения ] 
 Съединител - ниво на педал 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пон Фев 16, 2009 9:02 pm
Мнения: 84
Автомобил: Subaru Dragster MY99, 2.0 MT
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте,
има ли начин за регулиране нивото на отделяне на съединителя ?
При мен въпреки, че е нов отделя в доста горно състояние. Освен това с помпи ли е или жило. Предполагам с помпи, защото доста леко се натиска.

Пет Яну 21, 2011 9:11 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2419
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
С хидравлична помпа е и до колкото няколко човека са ми казвали трябва да отделя долу-горе по-средата винаги, независимо от износването - саморегулиращ е.
Митака, каза, че се регулира така: реже се планката с болтовете на педала и се презаварява както се смъква педала. Не - мерси :)
(поне при мен е така)

_________________
http://www.hostit.bg/

Пет Яну 21, 2011 9:26 pm
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Пон Фев 16, 2009 9:02 pm
Мнения: 84
Автомобил: Subaru Dragster MY99, 2.0 MT
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
От чужди форуми чета, че имало някаква планка под педала и кичето, от която могло да се удължава или скъсява ходът. Става въпрос за хидравличен съединител.
Но много странно, защо нов съединител отделя високо. Сигурен съм, че е сменен, защото старият е при мен ;)

Пет Яну 21, 2011 9:40 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Фев 16, 2009 9:02 pm
Мнения: 84
Автомобил: Subaru Dragster MY99, 2.0 MT
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
"If you look at the pedal, theres a locknut and a threaded shaft.
Losen the locknut a few turns, and spin the shaft along its axis.
If it moves toward the back of the car (hits the locknut again) your lowering the friction point. Finger tighten the locknut and testdrive, make sure gears engage correctly. If your worried, use whiteout to mark where it was origionaly."

Някой вещ да помогне с превода, че това не е английски а американски ;)

Отвива се някаква контра гайка под педала и някаква ос свързана с мастър цилиндъра се напасва на височина, след това се завива и воала.

Пет Яну 21, 2011 10:13 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Дек 26, 2009 8:09 pm
Мнения: 449
Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0X 5MT 2003
Рейтинг: 23
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
когато си смених маркуча между цилиндрите, имах проблем с обезвъздушаването. нищо на никъде не се движеше, в смисъл спирачна течност на никъде. видях се в чудо и реших да свалям наред. в момента, в който леко разхлабих горния цилиндър, спирачната течност си тръгна нормално. може да има някаква 'защита' за в случай на ремонти - нещо, което ми се вижда смислено ако е така.
може и в случая да има нещо подобно, което да пречи спирачната течност да се върне в казанчето и вилката на съединителя да се върне до край.

само предполагам.

_________________
Не казвай всичко, което знаеш, но винаги знай какво казваш!

Пет Яну 21, 2011 10:51 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Мар 30, 2010 10:14 am
Мнения: 1880
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Forester 2.0
Рейтинг: 119
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Регулира се в граници 130 – 135 mm :smt023


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
FSG - Alexander doesn't tested, but Yco did it!
Нека вън да веят бури, ...а ний до дъбовото бури!

Пон Яну 24, 2011 11:40 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Дек 26, 2009 8:09 pm
Мнения: 449
Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0X 5MT 2003
Рейтинг: 23
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Yco написа:
Регулира се в граници 130 – 135 mm :smt023

... пълния ход на педала

тук става въпрос за момента, в който зацепва съединителя, не за пълния ход.
...май

_________________
Не казвай всичко, което знаеш, но винаги знай какво казваш!

Пон Яну 24, 2011 1:38 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 05, 2011 2:37 pm
Мнения: 87
Местоположение: София
Автомобил: Форестер SG, 5MT, 125HP
Телефон: 0887969876
Рейтинг: 14
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Извинявам се че повдигам старичка тема, но все пак.

Питам конкретно за Легаси II (94-99), но предполагам е еднакво за всички модели с ръчни скорости произведени по това време.
Някъде бях прочел че се регулирало, ама трябва да внимаваш да не "разрегулираш" хил холдера, тук това със помпата на педала (При Хондите от там се регулира).


Та как се регулира височината на която отделя/зацепва съединителя? Искам мааалко да смъкна да ми отделя по-ниско...


Съединителя ми е сменен преди около 4 000 киломера с нов (цял комплект), така че отговори от сорта "съединителя ти е заминал, смени го" няма смисъл :)

Сря Май 30, 2012 4:39 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Окт 29, 2011 9:55 pm
Мнения: 178
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester 2008 2.0 TD
Рейтинг: 22
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Ще ползвам тази тема за да не отъварям нова подобна. Питането ми е към колегите с Форестър трета генерация:
Понеже съм пред дилема дали да отварям съединител и т.н. проблемът е следния - съединителят ми се натиска доста трудно, доста по-стегнат е от всички коли които съм карал. Аз му свикнах но като се качи човек на нея и веднага му прави впечатление. Последният път, един майстор каза че ако я кара един ден и ще има мускулна треска ROFL . Другото е че съединителят отделя много ниско. Кажи-речи в крайно натиснато положение. Включват се скоростите, но като отпускаш педала и още на 1-2 см. започва да отделя. Освен това, скоростите влизат трудничко и те, особенно 1-ва и задна (да те са без синхронизатор ама...).
Колата ми е дизел-фори 12.2008. Моля ви споделете как е при вас за да знам дали да го отварям.

Поздрави

Сря Юни 20, 2012 9:16 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Мар 27, 2012 11:39 am
Мнения: 109
Местоположение: варна
Автомобил: Forester FB20 SH5
Телефон: 0894709719
Рейтинг: 34
От звездите одобрен
Отговори с цитат
При мен съединителя се натиска лесно ,щом жена ми не се оплаква.Като цяло самия съединител отделя някаде по средата ,но не съм го замервал ,защото Форито е март 2012 и е с оригиналния съединител.За първа няма проблеми,но за задна, ДА влиза трудно.Питах в Преставителството на Субару и ми отговориха ,че това е фабричен дефект с времето щяло да се оправи :pardon: .Забелязвам ,че като карам с повече от 100 км/час и изключа от скорост ,после 5 предавка се включва трудно.Включвам я с междинна газ и нямам проблеми. :beer:

_________________
スバル---富士重工業株式会社

Сря Юни 20, 2012 10:40 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Окт 29, 2011 9:55 pm
Мнения: 178
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester 2008 2.0 TD
Рейтинг: 22
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Благодаря за обратната връзка. Твоя е бензин, нали?
Моля да споделят и други колеги.

Сря Юни 20, 2012 11:29 am
Върнете се в началото
Профил
Think. Feel. Drive.

Регистриран на: Сря Фев 18, 2009 11:36 pm
Мнения: 1844
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Outback H6
Рейтинг: 238
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега, нормално е на субару да е по-твърд и стегнат съединителя.
Моят отделя някъде по средата - фори дизел на 92к км.
Можем да направим тест-драйв за да имаш база за сравнение. :good:

_________________
If in doubt, FLAT OUT!

Сря Юни 20, 2012 12:31 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Окт 29, 2011 9:55 pm
Мнения: 178
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester 2008 2.0 TD
Рейтинг: 22
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Съгласен. Ще пиша на Л.С.

Сря Юни 20, 2012 4:12 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Мар 27, 2012 11:39 am
Мнения: 109
Местоположение: варна
Автомобил: Forester FB20 SH5
Телефон: 0894709719
Рейтинг: 34
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Цитат:
Благодаря за обратната връзка. Твоя е бензин, нали?
Моля да споделят и други колеги

Да форито е бензин, но е с новия двигател FB20.Не знам дали има разлика в съединителя или скоростната кутия. :beer:

_________________
スバル---富士重工業株式会社

Сря Юни 20, 2012 7:02 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 28, 2017 9:43 pm
Мнения: 282
Рейтинг: 75
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте, искам и аз да попитам на Forester 2014 с жило ли е или хидравлика?

Педала ми се струва доста твърдичък, като го сравня с друга кола - Ford Focus 1.8 TDdi 2002 година(който е с хидравлика). Има ли начин да го омекотя малко ?

Нед Апр 23, 2017 6:10 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Дек 03, 2021 2:48 pm
Мнения: 1
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Yco написа:
Регулира се в граници 130 – 135 mm :smt023


Здравей, колега.
Тази регулация на хода на педала за кои модели се отнася? Интересува ме дали може да се приложи на Форестър 3 2009-2013, че искам да скъся максимално хода на съединителя.

Пет Дек 03, 2021 3:25 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 16 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 43 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор