Автор |
Съобщение |
Vertriebler
Регистриран на: Пон Фев 16, 2009 9:02 pm Мнения: 84
Автомобил: Subaru Dragster MY99, 2.0 MT
Рейтинг: 0
|
Здравейте, има ли начин за регулиране нивото на отделяне на съединителя ? При мен въпреки, че е нов отделя в доста горно състояние. Освен това с помпи ли е или жило. Предполагам с помпи, защото доста леко се натиска.
|
|
|
Пет Яну 21, 2011 9:11 pm |
|
|
valqk
|
С хидравлична помпа е и до колкото няколко човека са ми казвали трябва да отделя долу-горе по-средата винаги, независимо от износването - саморегулиращ е. Митака, каза, че се регулира така: реже се планката с болтовете на педала и се презаварява както се смъква педала. Не - мерси (поне при мен е така)
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Пет Яну 21, 2011 9:26 pm |
|
|
Vertriebler
Регистриран на: Пон Фев 16, 2009 9:02 pm Мнения: 84
Автомобил: Subaru Dragster MY99, 2.0 MT
Рейтинг: 0
|
От чужди форуми чета, че имало някаква планка под педала и кичето, от която могло да се удължава или скъсява ходът. Става въпрос за хидравличен съединител. Но много странно, защо нов съединител отделя високо. Сигурен съм, че е сменен, защото старият е при мен
|
|
|
Пет Яну 21, 2011 9:40 pm |
|
|
Vertriebler
Регистриран на: Пон Фев 16, 2009 9:02 pm Мнения: 84
Автомобил: Subaru Dragster MY99, 2.0 MT
Рейтинг: 0
|
"If you look at the pedal, theres a locknut and a threaded shaft. Losen the locknut a few turns, and spin the shaft along its axis. If it moves toward the back of the car (hits the locknut again) your lowering the friction point. Finger tighten the locknut and testdrive, make sure gears engage correctly. If your worried, use whiteout to mark where it was origionaly." Някой вещ да помогне с превода, че това не е английски а американски Отвива се някаква контра гайка под педала и някаква ос свързана с мастър цилиндъра се напасва на височина, след това се завива и воала.
|
|
|
Пет Яну 21, 2011 10:13 pm |
|
|
stupid_boy
Регистриран на: Съб Дек 26, 2009 8:09 pm Мнения: 449 Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0X 5MT 2003
Рейтинг: 23
|
когато си смених маркуча между цилиндрите, имах проблем с обезвъздушаването. нищо на никъде не се движеше, в смисъл спирачна течност на никъде. видях се в чудо и реших да свалям наред. в момента, в който леко разхлабих горния цилиндър, спирачната течност си тръгна нормално. може да има някаква 'защита' за в случай на ремонти - нещо, което ми се вижда смислено ако е така. може и в случая да има нещо подобно, което да пречи спирачната течност да се върне в казанчето и вилката на съединителя да се върне до край.
само предполагам.
_________________ Не казвай всичко, което знаеш, но винаги знай какво казваш!
|
|
|
Пет Яну 21, 2011 10:51 pm |
|
|
Yco
Регистриран на: Вто Мар 30, 2010 10:14 am Мнения: 1880 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Forester 2.0
Рейтинг: 119
|
Регулира се в граници 130 – 135 mm
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ FSG - Alexander doesn't tested, but Yco did it! Нека вън да веят бури, ...а ний до дъбовото бури!
|
|
|
Пон Яну 24, 2011 11:40 am |
|
|
stupid_boy
Регистриран на: Съб Дек 26, 2009 8:09 pm Мнения: 449 Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0X 5MT 2003
Рейтинг: 23
|
Yco написа: Регулира се в граници 130 – 135 mm ... пълния ход на педала тук става въпрос за момента, в който зацепва съединителя, не за пълния ход. ...май
_________________ Не казвай всичко, което знаеш, но винаги знай какво казваш!
|
|
|
Пон Яну 24, 2011 1:38 pm |
|
|
stan4o
Регистриран на: Вто Юли 05, 2011 2:37 pm Мнения: 87 Местоположение: София
Автомобил: Форестер SG, 5MT, 125HP
Телефон: 0887969876
Рейтинг: 14
|
Извинявам се че повдигам старичка тема, но все пак. Питам конкретно за Легаси II (94-99), но предполагам е еднакво за всички модели с ръчни скорости произведени по това време. Някъде бях прочел че се регулирало, ама трябва да внимаваш да не "разрегулираш" хил холдера, тук това със помпата на педала (При Хондите от там се регулира). Та как се регулира височината на която отделя/зацепва съединителя? Искам мааалко да смъкна да ми отделя по-ниско... Съединителя ми е сменен преди около 4 000 киломера с нов (цял комплект), така че отговори от сорта "съединителя ти е заминал, смени го" няма смисъл
|
|
|
Сря Май 30, 2012 4:39 pm |
|
|
LordDread
Регистриран на: Съб Окт 29, 2011 9:55 pm Мнения: 178 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester 2008 2.0 TD
Рейтинг: 22
|
Ще ползвам тази тема за да не отъварям нова подобна. Питането ми е към колегите с Форестър трета генерация: Понеже съм пред дилема дали да отварям съединител и т.н. проблемът е следния - съединителят ми се натиска доста трудно, доста по-стегнат е от всички коли които съм карал. Аз му свикнах но като се качи човек на нея и веднага му прави впечатление. Последният път, един майстор каза че ако я кара един ден и ще има мускулна треска . Другото е че съединителят отделя много ниско. Кажи-речи в крайно натиснато положение. Включват се скоростите, но като отпускаш педала и още на 1-2 см. започва да отделя. Освен това, скоростите влизат трудничко и те, особенно 1-ва и задна (да те са без синхронизатор ама...). Колата ми е дизел-фори 12.2008. Моля ви споделете как е при вас за да знам дали да го отварям. Поздрави
|
|
|
Сря Юни 20, 2012 9:16 am |
|
|
viktorvvv
Регистриран на: Вто Мар 27, 2012 11:39 am Мнения: 109 Местоположение: варна
Автомобил: Forester FB20 SH5
Телефон: 0894709719
Рейтинг: 34
|
При мен съединителя се натиска лесно ,щом жена ми не се оплаква.Като цяло самия съединител отделя някаде по средата ,но не съм го замервал ,защото Форито е март 2012 и е с оригиналния съединител.За първа няма проблеми,но за задна, ДА влиза трудно.Питах в Преставителството на Субару и ми отговориха ,че това е фабричен дефект с времето щяло да се оправи .Забелязвам ,че като карам с повече от 100 км/час и изключа от скорост ,после 5 предавка се включва трудно.Включвам я с междинна газ и нямам проблеми.
_________________ スバル---富士重工業株式会社
|
|
|
Сря Юни 20, 2012 10:40 am |
|
|
LordDread
Регистриран на: Съб Окт 29, 2011 9:55 pm Мнения: 178 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester 2008 2.0 TD
Рейтинг: 22
|
Благодаря за обратната връзка. Твоя е бензин, нали? Моля да споделят и други колеги.
|
|
|
Сря Юни 20, 2012 11:29 am |
|
|
zevzek
Think. Feel. Drive.
Регистриран на: Сря Фев 18, 2009 11:36 pm Мнения: 1844 Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Outback H6
Рейтинг: 238
|
Колега, нормално е на субару да е по-твърд и стегнат съединителя. Моят отделя някъде по средата - фори дизел на 92к км. Можем да направим тест-драйв за да имаш база за сравнение.
_________________ If in doubt, FLAT OUT!
|
|
|
Сря Юни 20, 2012 12:31 pm |
|
|
LordDread
Регистриран на: Съб Окт 29, 2011 9:55 pm Мнения: 178 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester 2008 2.0 TD
Рейтинг: 22
|
Съгласен. Ще пиша на Л.С.
|
|
|
Сря Юни 20, 2012 4:12 pm |
|
|
viktorvvv
Регистриран на: Вто Мар 27, 2012 11:39 am Мнения: 109 Местоположение: варна
Автомобил: Forester FB20 SH5
Телефон: 0894709719
Рейтинг: 34
|
Цитат: Благодаря за обратната връзка. Твоя е бензин, нали? Моля да споделят и други колеги Да форито е бензин, но е с новия двигател FB20.Не знам дали има разлика в съединителя или скоростната кутия.
_________________ スバル---富士重工業株式会社
|
|
|
Сря Юни 20, 2012 7:02 pm |
|
|
Warxcell
Регистриран на: Съб Яну 28, 2017 9:43 pm Мнения: 282 Рейтинг: 75
|
Здравейте, искам и аз да попитам на Forester 2014 с жило ли е или хидравлика?
Педала ми се струва доста твърдичък, като го сравня с друга кола - Ford Focus 1.8 TDdi 2002 година(който е с хидравлика). Има ли начин да го омекотя малко ?
|
|
|
Нед Апр 23, 2017 6:10 pm |
|
|
ggattov
Регистриран на: Пет Дек 03, 2021 2:48 pm Мнения: 1 Рейтинг: 0
|
Yco написа: Регулира се в граници 130 – 135 mm :smt023 Здравей, колега. Тази регулация на хода на педала за кои модели се отнася? Интересува ме дали може да се приложи на Форестър 3 2009-2013, че искам да скъся максимално хода на съединителя.
|
|
|
Пет Дек 03, 2021 3:25 pm |
|
|