Да бе, да- и един мърмот .....! Алудито зацепва веднага и дърпа ,а Суби вдига пушилка и не драпа.[/quote]
Мирославе , мърмоти не видях Видях нещо друго на клипа Не мога да кажа за черното, че е бяло. Хубаво е когато човек е обективен. Не ми харесва и на мен този клип ,но е реален.Честно казано опитах да мина през една канавка (диагонален тест) и не успях. Автомобила е субару Форестър-2004г. 2.0 125 кс. ръчна ск. кутия. И ако щеш вярваи едно такова ауди успя пред очите ми да мине през същата канафка. Не се заяждам мен, просто така стна , пред очите ми. Аз не съм субару маняк, ходя за риба и тегля каравана . Купих форестера преди 2 месеца, със него не съм теглил караваната все още. Сезон- 2014г ще е първият във който ще я тегля със него. За сега на диагоналният тест съм му писъл ГОЛЯМА ДВОЙКА. Всъщност взех го заради бавните скорости, не съм фен на джиповете , за това избрах този автомобил.Това са ми впечатленията до момента.
Всичко е много просто колеги! Не може да се сравняват по този начин двата автомобила! Аудито е по-тежко от аутбека поне с 200 кг., да не е с 400.Това означава по-голям натиск върху гумите- мисля даже ,че на аудито са му по тесни гумите, това дава още повече натиск на единица площт което ще рече по-добро сцепление! Някой гледал ли е клипът как Туарег дърпа Боинг? Гледайте го и всичко ще ви стане ясно!
Пон Юни 09, 2014 9:43 pm
taipan
Регистриран на: Пет Мар 12, 2010 6:08 pm Постове: 1159 Местоположение: София
Автомобил: с EWG
Рейтинг: 379
Да се срамуват Аутбеци, това е тема за доминиращи автомобили - Форестъри
Разбира се, че е до гуми, профил джанти, ръчка, автоматик(намесен ли е ECU в контрола на стабилността и 4х4) и какво ли не. Точно тази много относителна дисциплина Субару почти винаги печели(гледал съм стотици подобни дърпания повечето руски), което не е кой знае какво постижение(като ти свърши просвета примерно).
Ето клипче със Форестър и то фешняк(бях го загубил, но Божо го намери):
Благодаря за отговора, колега. С други думи само ХТ-то от новата гама на форестър става или е по-скоро иновативна, практична и до някъде запазва реномето си на "универсал". Всичко останало с бясна скорост се е запътило към графата "декоративен паркетник", освен ако не са му вдигнали малко въртящия момент (трябва да проверя в таблиците ).
_________________ Subaru Forester SF first love Subaru Forester SH