Автор |
Съобщение |
44mag
Регистриран на: Пет Окт 03, 2008 2:08 pm Постове: 200 Местоположение: Варна
Skype: 44mag
Автомобил: 2.0Impreza'96Wagon
Рейтинг: 10
|
Мой познат ще купува Вивчето за жена си,но...
Очевидно някой се е проявил творчески по маркучите из моторния отсек.Доколкото успях да го разгледам,това е с EN07E, атмосферно,пълна инжекция.
Може ли някой да ми пусне снимки на мотора?
_________________ Няма нищо по-загадъчно от консерва без етикет...
|
|
|
Нед Юли 19, 2009 12:47 pm |
|
|
niki76
Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 9:06 pm Постове: 167 Местоположение: Пещера
Skype: pet_za_4
Автомобил: Субару Вивио
Рейтинг: 16
|
дано си получил снимката.аз съм с такова мъниче.вече му научих чалъмите.ако има нещо питай.поздрави.
|
|
|
Нед Юли 19, 2009 10:28 pm |
|
|
44mag
Регистриран на: Пет Окт 03, 2008 2:08 pm Постове: 200 Местоположение: Варна
Skype: 44mag
Автомобил: 2.0Impreza'96Wagon
Рейтинг: 10
|
Благодарско!
Ще бъде от голяма помощ.
_________________ Няма нищо по-загадъчно от консерва без етикет...
|
|
|
Пон Юли 20, 2009 8:24 am |
|
|
minus273
Регистриран на: Нед Сеп 06, 2009 5:04 pm Постове: 13 Местоположение: Варна
Skype: nickola.kolev
Рейтинг: 0
|
Аз съм "познатият" с мъничето.
Излязоха и други "липси" по него - на първо четене:
- Две седмици не беше карано и акумулаторът му (чисто нов Bosch 32AH) отиде.
- Виждам, че има два клаксона (единият е от дясно на радиатора, а другият е точно до предното ляво колело), но и двата са разкачени. Не виждам никакви кабели да отиват към тях - явно някой съвсем баламската е подходил.
В тоя ред на мисли - някой може ли да каже откъде да си намеря ECP или нещо подобно за Vivio '95?
Добра работа биха свършили и малко снимки на работещи клаксони (по възможност отблизо).
|
Последна промяна minus273 на Пон Сеп 07, 2009 9:48 pm, променена общо 1 път
|
|
Нед Сеп 06, 2009 5:10 pm |
|
|
niki76
Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 9:06 pm Постове: 167 Местоположение: Пещера
Skype: pet_za_4
Автомобил: Субару Вивио
Рейтинг: 16
|
Колега при първа възможност ще снимам клаксоните от близо.Дано не те откажат тези трудности,защото после ще си доволен.Колата е едно малко уникатче.ако има нещо др скоето да помагам-казвай.
|
|
|
Нед Сеп 06, 2009 11:28 pm |
|
|
minus273
Регистриран на: Нед Сеп 06, 2009 5:04 pm Постове: 13 Местоположение: Варна
Skype: nickola.kolev
Рейтинг: 0
|
Ами, защо да ме отказват?! Харесва ми въшката - всичко е много семпло направено, с умисъл и без излишно хабене на ресурси. Даже се замислям да продам Мицуто си и да се прехвърля на един Аутбек (или на Форестърче, ама още не съм дораснал за там).
_________________ Mitsubishi Lancer Sportback 2010 DI-D
|
|
|
Пон Сеп 07, 2009 9:47 pm |
|
|
niki76
Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 9:06 pm Постове: 167 Местоположение: Пещера
Skype: pet_za_4
Автомобил: Субару Вивио
Рейтинг: 16
|
И така ма мойто клаксона е само един,пращам снимки.Ако ти трябват под друг ъгъл кажи.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Пон Сеп 07, 2009 9:57 pm |
|
|
zodias
Subaru Extremist
Регистриран на: Нед Яну 06, 2008 1:48 am Постове: 1099 Местоположение: Sofia Рейтинг: 0
|
minus273 написа: Ами, защо да ме отказват?! Харесва ми въшката - всичко е много семпло направено, с умисъл и без излишно хабене на ресурси. Даже се замислям да продам Мицуто си и да се прехвърля на един Аутбек (или на Форестърче, ама още не съм дораснал за там).
Колега, мед ми капе на сърцето като чета постове като твоя. Хвърляй го тоя кошник ала Рено и се мятай на Субару. Единствения минус на Субарко е, че зимата при нас е само няколко седмици.
_________________ --------------------------------------------------------------------------
Subaru Outback 2.5 AT 2000 US
|
|
|
Пон Сеп 07, 2009 9:57 pm |
|
|
minus273
Регистриран на: Нед Сеп 06, 2009 5:04 pm Постове: 13 Местоположение: Варна
Skype: nickola.kolev
Рейтинг: 0
|
@niki76: Много благодаря колега, но при мен кабелчето е директно изключено от белия контакт - виждам, че при теб продължава в посока към калника. Въпросът е обаче после накъде отива.
@zodias: Е, айде сега кошник. Няма нужда от религиозни спорове! Ама ако само чуеш V6 как тихо мърка... И как се изстрелва за секунди.
_________________ Mitsubishi Lancer Sportback 2010 DI-D
|
|
|
Вто Сеп 08, 2009 11:22 am |
|
|
minus273
Регистриран на: Нед Сеп 06, 2009 5:04 pm Постове: 13 Местоположение: Варна
Skype: nickola.kolev
Рейтинг: 0
|
Някакви странни тайни и загадки се роят наоколо.
Днес, след като сложих обратно вече зареденият акумулатор и оправих кабелната обувка на едно кабелче, което влиза в плюса на акумулатора, клаксона тръгна! Странното е, че на това кабелче имаше и бушон. Нейсе, сега работи. Много благодаря за съдействието, niki76!
_________________ Mitsubishi Lancer Sportback 2010 DI-D
|
|
|
Вто Сеп 08, 2009 3:56 pm |
|
|
44mag
Регистриран на: Пет Окт 03, 2008 2:08 pm Постове: 200 Местоположение: Варна
Skype: 44mag
Автомобил: 2.0Impreza'96Wagon
Рейтинг: 10
|
Колега Минус ,да не е това дето аз го скъсах?
Сигурно са вързвали свирката за аларма...
_________________ Няма нищо по-загадъчно от консерва без етикет...
|
|
|
Вто Сеп 08, 2009 4:24 pm |
|
|
minus273
Регистриран на: Нед Сеп 06, 2009 5:04 pm Постове: 13 Местоположение: Варна
Skype: nickola.kolev
Рейтинг: 0
|
44mag написа: Колега Минус ,да не е това дето аз го скъсах? Сигурно са вързвали свирката за аларма...
Същата кабелна обувка, да. Остави се, че вчера след вибрациите при каране май пак се е скъсала, та клаксона отново спря.
Всичко отначало!
_________________ Mitsubishi Lancer Sportback 2010 DI-D
|
|
|
Сря Сеп 09, 2009 10:28 am |
|
|
niki76
Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 9:06 pm Постове: 167 Местоположение: Пещера
Skype: pet_za_4
Автомобил: Субару Вивио
Рейтинг: 16
|
Ако има нещо което ще ти помогне казвай.
|
|
|
Сря Сеп 09, 2009 8:52 pm |
|
|
minus273
Регистриран на: Нед Сеп 06, 2009 5:04 pm Постове: 13 Местоположение: Варна
Skype: nickola.kolev
Рейтинг: 0
|
Като че ли намерих проблема - едно кабелче не прави добър контакт. Изглежда, като да влиза в някакъв превключвател (реле?). Прилагам снимка на тоя елемент, както и на втория клаксон.
Едното кабелче на втория клаксон е откачено. Странно, нали? Въпреки това така свири.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ Mitsubishi Lancer Sportback 2010 DI-D
|
|
|
Чет Сеп 10, 2009 3:23 pm |
|
|
Kalin Mlademirov
Регистриран на: Чет Ное 25, 2010 1:07 pm Постове: 26 Местоположение: Враца
Автомобил: Legacy
Рейтинг: 0
|
Здравейте колеги,
мой познат си купи Вивио и има проблем с ел инсталациятя. Има доста орязани кабели. Може ли някъй да даде ел схема и друга литература по ремонт на този модел на Субару.
|
|
|
Пон Мар 03, 2014 1:57 pm |
|
|
hefes_1
Регистриран на: Пон Сеп 10, 2018 2:40 am Постове: 2
Skype: nemam
Автомобил: subaru vivo
Телефон: 0897498564
Рейтинг: 0
|
zdr.дано не е много аматьорско,ама от два дена имам едно вивио доста старичко,но за моя изненада всичко по него работи и е ф перфектно състояние за годините си,та спирам с хвалбите,интересува ме колко масло събира двигателя при смяна,и също не можах да открия щеката за маслото. благодаря
|
|
|
Пон Сеп 10, 2018 2:48 am |
|
|
Alxx
|
На 650 кубиковия модел е отляво до въздуховода(като застанеш срещу мотора). Събира 2,7л като може леко да варира в зависимост от обема на използвания филтър. Ангренаж се сменя на 50к км или две години(по препоръка).
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Сеп 11, 2018 8:03 am |
|
|
hefes_1
Регистриран на: Пон Сеп 10, 2018 2:40 am Постове: 2
Skype: nemam
Автомобил: subaru vivo
Телефон: 0897498564
Рейтинг: 0
|
Alxx написа: На 650 кубиковия модел е отляво до въздуховода(като застанеш срещу мотора). Събира 2,7л като може леко да варира в зависимост от обема на използвания филтър. Ангренаж се сменя на 50к км или две години(по препоръка). благодаря открих я,накрая вместо пластмасова дръжка сложили халка от ключове та затова не се виждаше
|
|
|
Сря Сеп 12, 2018 7:56 pm |
|
|