Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пон Авг 26, 2019 6:01 am



Отговори на тема  [ 3 мнения ] 
 Основен ремонт на Libero - завършен 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пон Авг 12, 2013 11:36 am
Мнения: 15
Местоположение: Бургас
Автомобил: Lancia Kappa
Рейтинг: 3
Нов фен
Отговори с цитат
Та след като спекоха маслени сегменти, реших да правя всичко тотал. Оставих колата в сервиз миналата година юли месец по спомен. Преди няколко дни я взех с отремонтиран двигател. Уговорката с майстора беше, да я прави като има свободно време. Не ми е на зор тамагочито. Всички части са оригинални, като не е пестено от нищо.

Части = грубо 1500 - 1600 лв.
Включва бутала 1-ви ремонт, верига, лагери, ремъци всякакви, тарелки, пружинки, гарнитурки, сегменти, болтове за главата и всичко, което не е заварено и подлежи за смяна. В тази сума не помня дали влизаше новия акумулатор.

Труд = 600 лв
Шлайфания някакви и дреболии = 300 лв.

Молих и се, със светена водица я ръсих и пак не върви пущината. Мени обороти на празен ход и това е. Дори като съм на сфетовар започва по-драстично да ги менка и светва чека. Гледам ТПС датчика не е като потенциометър, а три пластинки, едно пластмасово чопче, което съединява средната с крайна пластина според положението и толкоз. Зашкурих ги леко, пръснах с WD 40, ама гадината си знае нейното. Имам и друг датчик 2-ра употреба и там си прави същите бели. Или съм карък, или нещо пропускам. Букса? Кабел към датчика може би? Някой да ме насочи към майстор в Бургас, или поне в България? Да купувам ли нов датчик?

Съб Фев 09, 2019 1:55 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Юни 12, 2006 12:23 am
Мнения: 1259
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 889
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега, провери всички вакуум линии. Това ,че имаш чек лампа навежда на мисълта, че колатата може да има режим на самодиагностика с буксите. Провери дали не можеш да видиш каква грешка дава.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Нед Фев 10, 2019 8:11 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 2:22 pm
Мнения: 1836
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 347
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Първо провери вакуумите, евентуално зацепване на валовете, и най-вече послушай Ицо и виж дали не можеш да направиш самодиагностика! Тя ще те насочи към проблема, ако успееш да я 'разчетеш'. Ако все още нямаш - потърси менюъла и виж какво пише в него: https://www.jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Libero/

Дебитомер има ли? На приятел с Леоне 1.8 инжекция ('88 мисля е) има дебитомер, който му прави проблеми.
Има и особенност - дебитомера е с клапа и понтенциометър, не е както по-новите с нагревателни елементи. Работи, като клапата се отваря повече, при по-голям дебит на въздуха и потенциометъра показва колко е отворена клапата. Потенциометъра е гадинка, която се износва с времето (всички знаят, на стара техника, като се усилва-намалява как пращи - това е 1:1, само дето това пращене влиза в компа). Временно решение е да се разглоби, изчисти и намаже с формалин.
Ако има - пробвай да го изключиш и да видиш дали ще е по-добре (ако запали).

_________________
http://www.hostit.bg/

Нед Фев 10, 2019 1:20 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 3 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор!

Криейтив Комънс договор